Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2199 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תוריד אנדרואיד אוטו לטלפון דרך APK והאנדרואיד אוטו במאזדה יעבוד לך ללא בעיה (ניתן גם לשנות כתובת מגורים בחשבון ה GMAIL ) למדינה שבה האפליקציה נתמכת (למשל ארה"ב ) ואז ניתן להוריד מהחנות הרשמית של גוגל 

  • רעיון טוב! 1
  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 12.6.2020 בשעה 11:43, SunshineGC38 כתב:

לאחר מכן נכנסתי למאזדה וכשראיתי את ההצ'בק, התחלתי לחייך. 

העיצוב החיצוני הרבה יותר מושך. 

פנים הרכב פרקטי  סך הכל עם כלמיני דברים קטנים שחסרים כמו תא כפפות יותר גדול. 

השאלה הכי גדולה האם ישנה דרך (גם אם לא רשמית) לגרום ל Android auto לעבוד ברכב. 

קניית רכב מודרני ב 2020 ללא ניווט, לא מתקבל על הדעת. 

 

עובד Out of the box, רק צריך להתקין את האפליקציה של אנדרואיד אוטו על הטלפון

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

לקחתי את המשפחה לראות את מאזדה 

הדעות היו חלוקות - 

אהבו את העיצוב. 

שללו עקב תא מטען ממש קטן. 

 

הלכנו להתרשם מהקיה - 

כולם התלהבו מה xceed. 

קצת חבל שרמת האבזור נחותה מהמקובל בחול. 

נציג המכירות (שהיה די אדיש משום מה) 

לא ידע להגיד האם מתכוונים להביא את רמת האבזור הבכירה לארץ. 

נ. ב

בסוכנות בפלמחים יש את 2 רמות הגימור של האקסיד. 

בסוכנות ברחובות יש את 2 המנועים של הנירו. 

 

מצאתי דיון על הגיר הרובוטי של קיה מלפני שנה-

 ישנה המלצה לא לזחול בפקקים עם ברקס לחוץ כי זה שוחק את הגיר 

אבל אין המלצה מה כן לעשות כדי להימנע מהשחיקה. 

רוב הנסיעות שלנו יהיו בפקקים של איילון /כביש 1.

האם הכי טוב שנוותר על רכישת רכב עם גיר רובוטי? 

עריכה אחרונה על ידי SunshineGC38
פורסם

מה חסר לך באקסיד? 

הרכב מאובזר מאוד, במיוחד בדגם הפרימיום עם המושבים בחשמליים. 

נכון, סאנרוף יתאים מאוד למראה הכללי. אבל בתחילת השיווק, אנשי היבואן לא שללו הצעת הדגם עם אופציה כזו. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
לפני 7 שעות, SunshineGC38 כתב:

לקחתי את המשפחה לראות את מאזדה 

הדעות היו חלוקות - 

אהבו את העיצוב. 

שללו עקב תא מטען ממש קטן. 

 

אתה מדבר על המאזדה 3 או על ה-CX-30?

ל-3 יש את גרסת הסדאן, וההתרשמות שלי שבין ה-CX-30 ל-Xceed אין הבדל גדול בתא המטען

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לפי נתונים מהמפרט למאזדה יש 430 ליטר ולקיה 426. לקיה יש רצפה שניתן לקבוע אותה בשני גבהים, את תא המטען של המאזדה אני לא מכיר.

פורסם

מהתחושה תא המטען של הקיה גדול יותר בגלל העיצוב של המאזדה, זאת בהנחה ומוציאים לשניהם את המדף, מתחת למדף הם כמעט זהים אם לא זהים.

החלק שמעל המדף הוא עיקר השוני

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

בדיוק.

 

לכן הנפח הרשמי דומה עד כדי זהה (4 ליטר זה גרושים במקרה הזה).

אבל כשאתה פותח את תא המטען אתה מתרשם לא רק מגובה המגש (שגם מתקפל בפתיחה) אלא מתא המטען עד לגובה הגג.

ושם עיקר ההבדל, לא שאני חושב שזה קריטי, זה פשוט ככה.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

נכון

לא כולם מתחברים לעיצוב של ההאצ' ("הכלב המחרבן") אבל מי שכן אוהב.

 

זה בא על חשבון התא מטען, זה גם שיקול שעשיתי ולכן בחרתי בסדאן בסוף

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אמרתי קיה נירו היברידי - אמרת מספיק. אחלה אופציה בעיניי לצרכים שלכם, גם מאוד חסכוני ועלויות התחזוקה לא בשמיים בכלל. יש גם את הפלאג אין עם יותר מ-60 ק"מ, שווה לבדוק גם.

פורסם

ברור שהנירו עדיפה היא קודם כל הרבה יותר אמינה, הסביבת נהג שלה מפנקת יותר וגם צריכת הדלק מעולה. שלדעתי זה בין הדברים הכי חשובים שצריכים להשוואת בניהם

פורסם

@URI.SELA

אשמח אם תוכל לציין את הרכב שנירו אמינה על פניו, ואם לא קשה מה הסיבה לאמינות? 

 

לגבי הסביבה המפנקת, אם הכוונה לנירו ביחס לאקסיד, אשמח להסבר למה לדעתך הנירו עדיפה? 

 

כמו כן, מה הדגם של הנירו עליו אתה מדבר, היברידי או פלאג אין? 

מישיבה בשניהם, לא מצאתי הבדלים כלשהם בסביבת הנהג, יכל להיות שאני מפספס משהו קריטי 

 

תודה רבה 


×
×
  • תוכן חדש...