Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2205 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 43 דקות, למד כתב:

לא מצליח- אפשר לינק?

קיבלת

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אתר התשלומים החדש מפליא ביעילותו. קיבלנו לתשלום את רשיון הרכב, ומיד עם השלמת התשלום התקבל קובץ PDF של הרישיון ובו מופיע "שולם" , הדפסתי במקום (אפילו בצבע ) ויש גם עותק שמור על מנת להעביר לכל מקום (סופסוף לא צריך לצלם או לסרוק) כמו חידוש תו חניה ושאר מקומות שביקשו העתק רישיון רכב כהוכחת בעלות. 

כנאמר "אמריקה ורסנו, אמריקה" 😊

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 3 שעות, חולגי כתב:

מעניין ומשמח לשמוע את זה,

כולל הגמישות בשעות (ואי הזדקקות לדואר).

נראה לי שגם הולך לנסות את זה (תשלום רישוי לרכב + כפל רשיון לרכב שני...).

 

 

לפני 1 שעה, למד כתב:

זה לא העברת בעלות אבל תודה הבנתי עכשיו

כי התיחסתי לחולגי. לא נורא. סה"כ העסק נראה טוב.

 

עדיין לא נרשמתי לאתר האישי, אבל אם אזקק - ארשם. ממילא טביעת האצבע שלי נמצאת במאגר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

על זה נאמר ששר התחבורה היוצא היה איש צעיר עם הבנת הצורך בטכנולוגיה.

ולא בפקסים, טרטור, מדורה בראש ההר, ויונת דואר

BESTRONG BEbeautiful BEYOU

פורסם
בתאריך 27.5.2020 בשעה 15:40, למד כתב:

אני עכשיו באתר וזה מה שמופיע לי - אין רישוי רכב 😐

image.png.f5f2b1acd0adfc463313d21010642168.png

הייתי גם במצב כמוך.
התחברתי לאיזור האישי עוד לפני שנכנס העניין של העברת בעלות ולא היו לי כלי רכב. היו לי מידע אישי, ילדים, מידע פנסיוני, נשק ודרכון.
(מה זה משכונות?)

בכל אותה תקופה יכולתי לראות ב"פעולות אחרונות" את אגרות כלי הרכב ששילמתי.

באותו הזמן נכנסנו לאיזור האישי של אשתי והרכב בבעלות משותפת כן הופיע אצלה. למי ששאל למה לרשום רכב בבעלות משותפת, זה אכן כאב ראש אבל לעמים צריך להציג במקומות העבודה בעלות על רכב על מנת לקבל השתתפות.
כתבתי והתקשרתי לתמיכה של ממשל זמין. הם אמרו לי לפנות למשרד התחבורה, שכמובן לא עזרו בכלום.

המשכתי לנסות להיכנס לאיזור האישי מידי שבוע במשך כחודשיים. והנה היום הופיעה לי הרובריקה "כלי רכב"! אז אל תתייאש.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

וואו נכנסתי והופתעתי.

אפילו ראיתי שאפשר בקלות להחליף כתובת (בדיוק ביטלו את הצורך בספח והפכו אותו לדיגיטלי: https://www.themarker.com/technation/1.8885426).

אשכרה אתר מודרני.

אני זוכר שבפעם האחרונה ששיניתי כתובת הייתי צריך לשלוח בדואר רשום לירושלים את הספח עם איזה טופס ידני שצריך למלא.

 

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

מקודם נכנסתי לאתר שוב להוריד את הרישיונות רכב שיהיה לי גיבוי טוב וזמין של זה.

אז בחלק של ילדים זה כתב לי 7 שמות של ילדים מאותה משפחה, חלקם ז"ל כבר. (ואין לי ילדים.. :))

אחרי יציאה וחזרה זה נעלם.

  • לא הבנתי... 1

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

אז סמוטריץ בסופו של דבר עשה משהו טוב בזמן שלו במשרד...

האמת? הגיע הזמן, נשמע נוח וזמין, במיוחד כשהדואר לא מתפקד ועובד יום כן, יום לא, שעת קפה או שעת תה

 

נכנסתי לכיף לראות פרטים, אולי אומת הסטראט אפ הצליחה להקים סוף סוף אתר אינטרנט ממשלתי מכובד

פורסם

וזה מחייב את שני הצדדים להיות באתר ולאשר?

 

תודה בצלאל סמוטריץ', הלוואי שזה ישאר גם אחרי הקורונה.

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

פורסם

שמחנו קצת יותר מדיי, נראה לי...

מנסה (ממש עכשיו) לשלם אגרת רישוי לרכב (דואר ישראל הרי לא ישלח את זה בזמן) - ומקבל הודעת תקלה : "שים לב - תקלה בהבאת הנתונים".

מנסה להוציא כפל רישיון לרכב אחר ובעלים אחר - כנ"ל.

(ואני יודע שזה כן היה תקין - שכן ניסיתי בעבר וכן היתה הזדהות תקינה אל מול המערכת - רק שלא התכוונתי לשלם באותו רגע).

 

alfa 156 2.5.

פורסם (נערך)

בוקר טוב.

כנראה שהאתר שומר שבת או שומר לילה (או לא יודע מה),

כי הבוקר כן היה ניתן לשלם את האגרה.

אולי מישהו מכבה שם איזה מתג בלילה ( / עכבר שישן קבוע על אחד השרתים).

עריכה אחרונה על ידי חולגי

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...