Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבצע יבואן ללא מבצע


brianla
שימו לב! השרשור הזה בן 1426 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שואל שוב: מה לא ברור בתנאי המבצע? מחירון (לא משוקלל, או נכון יותר משוקלל רק למטה) מול מחירון. שחור ע"ג לבן. זה לא rocket science.

  • אהבתי 2

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

מניסיון עצוב בטרייד-אינים שונים, מחירון מול מחירון הכוונה המיקוח לגבי הרכב שלך מתחיל ממחירון, אבל כמובן יורד בהתאם לסוג והמצב שלו.

מחירון פחות 4,000 זאת הצעה יפה שגם בחוץ הייתי מוכר לפני שיתחרטו.

ט.ל.ח

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טרייד-אין תמיד מתחיל ממחירון יבש כשאתה בא למכור לו. וממחירון משוקלל (רק כשזה כלפי מעלה) כשאתה בא לקנות ממנו . 

כמעט כלל אצבע, יבואן יתמוך במותג של עצמו ופחות במותגים מתחרים. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, GTאי כתב:

היום יהיה המשא ומתן. אני לא "סוחר" מוצלח כל כך (לצערי) אבל בשמחה

אם עדיין לא מאוחר ולא ידעת - ה- C5 אחלה רכב, אבל יש לו בעיה עיצובית בספסל האחורי.

הספסל האחורי זה למעשה 3 מושבים נפרדים שניתן להזיז בו כל מושב עצמאית קדימה ואחורה.

לפי מה שהבנתי, הבעיות הן שהמושבים עצמם צרים מדי לבן אדם בוגר.

בעיה שניה זה שבן אדם בוגר שיושב במושבים בצדדים צריך לשבת קצת באלכסון, כי הפינות של הצדדים של הרכב נוגעות לו בראש. הבעיה חריפה יותר אם יש ברכב גג-שמש.

 

נשמח אם תעדכן איך היה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מכיר 2 שקיבלו מחירון בטרייד על ההונדות שלהם(ואפילו לא סופר שמורות ומלוקקות) בקניה של אאוטנלנדר ו -I20.

 

אם הם יכולים לקבל, אז אני בטוח שיבואן של מותג סופר נמכר כמו פיז'ו, גם יכול.

 

ואגב, לא פעם שמעתי כשאם אתה בא עם פיז'ו לעשות טרייד על פיז'ו אחרת, ישחטו אותך כדת משה וישראל, כמו כול יבואן. ככה שתמיכה במותג של עצמו לא מחזיקה מים. 

 

אםילו אני כשבאתי ללובינסקי טרייד והתעניינתי ב-208 1.2 טורבו, נציגי המכירות לא ניסו אפילו להצניע כמה שהדגם הזה הרבה יותר טוב מה"דגם האיום והנורא שהיה לפני"(ציטוט ישיר מאיש המכירות) 

 

סתם מראה לך באיזה עדיפות נמצאים הדגמים שלהם עצמם. 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, zaf כתב:

טרייד-אין תמיד מתחיל ממחירון יבש כשאתה בא למכור לו. וממחירון משוקלל (רק כשזה כלפי מעלה) כשאתה בא לקנות ממנו . 

כמעט כלל אצבע, יבואן יתמוך במותג של עצמו ופחות במותגים מתחרים. 

אבל (פעם שלישית גלידה?) במקרה הספציפי הזה מדובר על מבצע מתועד, שעדיין בתוקף, שגם כשאתה חופר בתקנון שלו אתה לא מוצא סיבה טובה לחרוג ממנו (במקרה הזה). לא מדובר על סתם לקוח אקראי שמבקש לבצע טרייד אין אקראי.

 

וזה לגמרי בסדר לא לתת מחירון גם לרכב עם נתונים מעולים, זה לא בסדר לפרסם מחירון תמורת מחירון ואז לא לתת את זה בלי שום סיבה (טובה).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, pooh-bear כתב:

אבל (פעם שלישית גלידה?) במקרה הספציפי הזה מדובר על מבצע מתועד, שעדיין בתוקף, שגם כשאתה חופר בתקנון שלו אתה לא מוצא סיבה טובה לחרוג ממנו (במקרה הזה). לא מדובר על סתם לקוח אקראי שמבקש לבצע טרייד אין אקראי.

 

וזה לגמרי בסדר לא לתת מחירון גם לרכב עם נתונים מעולים, זה לא בסדר לפרסם מחירון תמורת מחירון ואז לא לתת את זה בלי שום סיבה (טובה).

צודק. אגב סוג של עילה לפעולה של המועצה "למען" הצרכן . 
איזו גלידה ובאילו טעמים?

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתם מדברים על המחירון, אתם מורידים ממנו 12% כחלק מעסקת טרייד אין? כי לאחרונה גיליתי שזה חלק מהשקלול של לוי יצחק (אשכרה יש סעיף שאומר שיש להוריד מהמחיר המשוקלל 12% אם מוכרים את הרכב לטרייד אין).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, ntd כתב:

 

נשמח אם תעדכן איך היה

 

אם אתחיל מהסוף אז משא ומתן לא היה..

עשינו (אשתי ואני) נסיעה גם על 1.5 דיזל וגם על ה1.6 בנזין מתוך הבנה שמיד אחרי הנסיעה בוחרים מנוע וסוגרים הזמנה.

 

בפועל, ה"מבחן" שלא עבר מחולק ל-2:

 

אשתי:

את הדיזל היא פסלה מיד, מבחינת תגובה של המנוע היא הרגישה שהוא נורא נורא מתאמץ. דווקא את המנוע בנזין היא אהבה.

אשתי פסלה אותו כי הוא "סתמי" ולא כיף במיוחד לנהוג בו {ההשוואה נאמרה ביחס ל3008 1.2 טורבו}.

בשורה התחתונה, אם כבר לקנות רכב לכיף {קניה שכלתנית היתה משפחתית סטיישן} אז לא את זה.

 

אני:

את הדיזל דווקא די אהבתי, ולמרות שלוקח לו שניה או שתים לתפוס מומנט בסופו של דבר הוא עושה את העבודה {וגם טיפה מרעיש}.

הנסיעה אכן חלקה מאוד כמו שרשמו כאן לפני, אבל מבחינתי הרכב נכשל ובגדול בנדנוד של המרכב בהאצה/בלימה. בעיקר ב1.6 איך שנותנים קיק יש העברת משקל מאוד מאוד מורגשת וכפועל יוצא החרטום ממש מתרומם בכמה ס"מ. לי זה הרגיש כמו תגובה של Muscle car רק שאחרי הרשום הראשוני אין דרמה ואין רעש. בבלימה היתה תחושה דומה עם העברת משקל הפוכה שהורגשה הרבה יותר מדי ממה שצריך.

יתכן וזה המחיר שצריך לשלם על הרכות של הנסיעה. מבחינתי זה big no no.

בנוסף, גם אחרי 30 דקות במצטבר לא מצאתי תנוחה טובה לרגל ימין, משהו שם צפוף מדי.

 

שורה תחתונה, כל אחד מאיתנו פסל את הרכב מסיבות אחרות, ושנינו הסכמנו שה3008 גם אם היא יקרה יותר, נותנת חבילה טובה ומאוזנת יותר.

 

נ.ב - אחרי האכזבה עשינו נסיעת מבחן על הטיגואן (שמראש היתה אופציה, אני עם 3 רכבים ברצף של הקונצרן), וחוץ מזה שקשה להבין את פערי המחיר, ההבדל בין הגירים (DSG/אסיין) היה בולט מאוד, עם ניצחון מוחץ ליפני.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא מכריח אותם לפרסם שהמבצע הוא במחיר מחירון.

יכלו לכתוב "צלצל וקבל הצעה אטרקטיבית" במקום.

יכלו לבקש מפות"ש שיגיע עם הרכב שלו ואז למצוא סיבת שקר כלשהו מדוע הרכב הספציפי שלו לא זכאי למחיר המחירון.

ברגע שכתבו שיקנו את הרכב הישן במחיר מחירון וכבר בשיחת טלפון מחליטים להוריד כמה אלפי שקלים - זאת התנהגות לא נאותה בעיני.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, GTאי כתב:

 

עסקת מזומן הכוונה למי שלא משתמש בשירות הלוואה של הסוכנות?

לכמה יכולה להגיע הנחה כזו מעבר ל 5,000 ש"ח שהם נותנים בכל מקרה, בהנחה שאני משלם את הכל בהעברה אחת?

 

"עסקת מזומן" = ללא טרייד-אין או אשראי מסובסד. הלוואה בנקאית רגילה (עם הפניה מהיבואן אבל בלי סבסוד שלו) נחשבת כמו מזומן.

 

בגדול טרייד-אין במחיר מחירון הוא חלופת הנחה של 5000 ש"ח לפחות (תלוי בערך הרכב) רוב הגופים המבצעים טרייד-אין ליבואנים הן חברות נפרדות עם מרכזי רווח עצמאיים, ומקבלות תשלום של 5000 ש"ח (לפחות) מהיבואן עבור השירות. במקרה של לובינסקי מדובר בלובינסקי טרייד (חברה בת עם מרכז רווח נפרד), וטרייד מוביל (חברת פרטית שנותנת שירות ליבואן)

 

גובה ההנחות נגזר מהמלאי הקיים, שערי המטבע, גיל המלאי (לא רלוונטי במקרה של ה-2008 חדשה),  ועוד.

 

חשוב להבין אין שום כללי אצבע במתן הנחות על כלי רכב חדשים, ולא ניתן להסיק דבר ממתן הנחה על דגם מסוים, לגבי גובה ההנחה על דגם אחד, לא אצל יבואן זה, ובוודאי שלא אצל יבואן אחר.

 

עד כה עלו על הכביש כ-67 כלי רכב מהדגם החדש של ה-2008. אבל זה לא אומר דבר על המלאי שיש ליבואן כרגע, ו/או על המלאי שהוא עתיד לקבל.

  • אהבתי 2

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את השרשור כולו ולצערי אני יכול לספק דוגמא נוספת:

 

חבר התחיל להתעניין ממש לאחרונה ברכב 7 מקומות חדש לאור התרחבות המשפחה, ייעצתי לו ללכת לשתי סוכנויות קרובות בחיפה - פיג'ו/סיטרואן (יחד) וסקודה.

נכנסו הוא ואשתו קודם לסוכנות של לובינסקי בצד של "סיטרואן", שאל לגבי הספייסטורר - ענו לו שאין את הרכב בתצוגה, לא יהיה בקרוב ונסיעת מבחן יהיה אפשר לתאם בשבוע הבא.

עבר לצד השני של האולם ל-"פיג'ו", ביקש להתעניין ב-5008, נתקבל בקרירות יחסית, לא טרחו להסביר לו על הרכב והיתרונות שלו דבר מעבר לברור מאליו, נסיעת מבחן צריך לתאם שבוע מראש.

יצאו די מאוכזבים מההתנהלות,  ההרגשה שלהם היא שמישהו בלובינסקי פשוט לא רוצה למכור.

[אגב - הם לא חיפשו טרייד אין ולא באו לחפש הנחות ומבצעים אלא רכב חדש ראוי בתקציב 180K].

 

עברו לסקודה, עולם אחר לגמרי - 2 רכבים בתצוגה, יחס העובדים שם, המקצועיות, ההסברים ובזמינות נסיעת המבחן.

מיותר לציין שהבחירה היחידה שנותרה להם לעשות באותו יום הוא בין רמת אבזור ביזנס לאמבישן (שהוזמן לבסוף).

 

אמנם הבחירה של הזוג טובה מאוד כשלעצמה אבל בפועל סקודה ניצחו ללא מאבק. חבל.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש כ"כ הרבה תלונות על הסניף בחיפה

אם הם לא מחליפים שם צוות

הם יורים לעצמם ברגליים

דוקא בסניף בתל אביב החוויה שונה לגמרי

והייתי גם בצמפיון בני ברק

אין הבדל בשרות

אפילו בפיגו היה שירות עדיף

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי הייתה חוויה גרועה מאוד בסניף של DS בתל אביב ואני לא רואה את עצמי רוכש שם רכב בעתיד. 

דווקא בסוכנויות של חברות שמוכרות המוני רכבים כמו יונדאי וטויוטה היחס היה מעולה.

 

חבל שיבואן שגם ככה מתקשה למכור לא דואג לחווית רכישה טובה, ובהתייחס לכותרת השרשור - גם לא דואג לחוויית טרייד אין טובה.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Audi A3

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נשמע שמדובר בבעיה של התנהלות כללית ולאו דווקא ממוקדת רק בסניף אחד...

 

חוויה דומה היתה לי בסוכנות בשורק, שכללה נסיעת מבחן על רכב לא תקין, חוסר ידע ומקצועיות של הנציגים ובגדול היה נראה שהם לא מעוניינים לבצע מכירה למרות שאנחנו לקוחות חוזרים עם 4 רכבים של הקונצרן ב-20 שנה האחרונות...

ד״א המשתמש של לובינסקי בפורום פנה אלי ואף שלחו מישהו שהתקשר, אותו אדם היה ״נציג שטח״ שלמרות שבהודעה המקורית שלהם מטרת הפניה הוצגה כרצון להבין את פרטי המקרה לעומקם וללמוד איפה ניתן לשפר, בפועל אותו נציג ניסה לדחוף לי את הרכב למרות שכבר סגרתי הזמנה על רכב  אחר, לא היה מעוניין באמת לשמוע שום דבר שקשור בשירות שקיבלתי ורק טרח לציין שהמוצר שלהם הכי טוב....

 

מיותר לציין שגם אנחנו סגרנו הזמנה בסוכנות סקודה השכנה.

 

 

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1426 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...