Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

r.e.g.e.v

פיג'ו 107 ידני - מספר שאלות שמציקות לי, רעש, שמן גיר ורעידה

Recommended Posts

מספר שאלות שמעסיקות אותי בזמן האחרון.

1. נשמע רעש של צווחה כאשר האוטו מותנע, מניסיוני הדל אני חושב שזו הרצועה..כמה מסובך להחליף לבד באוטו (היה ברשותי רכב אחר שלאחר החלפה במוסך בערך כל חודשים הייתה עפה רצועה ואין ברצוני לחזור על זה)

2. האוטו מגיע ל100 אלף קילומטר בקרוב ומבדיקה לא הוחלף לו שמן גיר מעולם.. רצוי לבצע החלפה? ואם כן האם זה אפשרי מבחינה ביתית(לזחול מתחת לאוטו הזה לא נראה מומלץ) ומה רמת הקושי בעשייה הזו במידה וכן..

3. הרכב לעיתים בניוטרל רועד כמו שלא רעד מעולם, ברמה שהכיסא של הנוסע נוקש מוברציות, על מה זה יכול להצביע (רפידות מנוע? או שתלוש לחלוטין)

 

4. בנוגע לפיגו 107 אוטו רעש של אוושה/נהמה עמוקה בעת לחיצה על הגז .. יכול להיות גם רצועה?

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

1. יכול להיות שזה מהרצועה , מציע לבדוק מה אורך ועובי הרצועה ולחזק לפי הוראות יצרן במומנט הנכון,  כדי לא למנוע נזק לא לרצועה ולא לאביזרים הנוספים "שמתגלגלים" איתה.

2. רצוי ואף מומלץ להחליף שמן גיר, בדוק רק מה התקן הדרוש לשמן ומלא שמן בכמות הנדרשת, אפשר לשים מקורי ואפשר לשים חליפי מחברה טובה שעומד בתקן של היצרן.

3. אפשר במוסך לבדוק תושבות מנוע, לרוב תושבת ימנית שמאלית ואחת של הגיר , אם אתה במוסך בקש שיבדקו את התושבות. בגדול מנועים ה-3 צילינדרים רועדים במעט, אבל לא ברמה של ויברציות כל הרכב.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל להחליף שמן גיר צריך בוקסה 24, לא כיף גדול למלא שמן בגיר הזה כי קצץ צפוף וצריך משפך גמיש.

 

רצועה מרכיבים בהקפצה/החלקה כי אין מותחן קפיצי שמקל על ההחלפה.

 

תושבת ימנית בדרך כלל  נקרעת בחלק התחתון פנימי שלה שלא נראה לעין, תושבת גיר אפשר לבדוק בקלות אם מרימים את הרכב.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז בסוף פניתי למוסך בשביל לתקן את הדברים המוזכרים למעלה בעיקר כי לא היה לי איפה להחליף שמן כמו בנאדם.

לפני יומים היית אצל המוסך (אמר שהרצועה במצב טוב ואין סיבה להחליף) אתמול עברתי טסט והיום לקחתי את האוטו לסיבוב לסידורים ושמעתי את אותה צווחה לא נעימה פתחתי את המכסה מנוע והסתכלתי על התושבת שהוחלפה.. מצורפות תמונות

לא רוצה לקפוץ בראש אבל להבנתי הברגים של התושבת מנוע צרכים להיות סגורים ועם שייבה רחבה לא?

WhatsApp Image 2020-05-07 at 19.15.15 (1).jpeg

WhatsApp Image 2020-05-07 at 19.15.15.jpeg

WhatsApp Image 2020-05-07 at 19.15.14.jpeg

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שכחו לסגור את הברגים(יש גם אום למטה שנראית מהודקת), ראיתי מנועים נופל בגלל דברים כאלה. 

תחזור למוסך  מחר בבוקר.

 

בקשר לרצועה - זה שהיא נראית בסדר לא אומר שהיא לא יבשה או לא מתוחה.

עריכה אחרונה על ידי Adamm

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב עבר קצת זמן ואני חייב לציין שהגיר עושה בעיות לדעתי.

המעבר בין הילוך 1 ל2 לפעמים בזמן התחלת נסיעה הוא בלתי אפשרי ולפעמים בהורדה מ3 ל2

בניוטרל אחרי כמה דקות שהרכב מונע אין שום בעיה ואז שוב בזמן נסיעה עושה בעיות.

חשוב לציין שהוחלף שמן גיר וגם בשום הילוך אחר אין בעיה.

החלפת הילוך אני מבצע עם אצבע בעיקרון ועכשיו ברמה של יד מלאה לפעמים אני לא מצליח.

 

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בודק כבל קלאץ'/משאבת קלאץ' (לא יודע מה יש ב107 ספציפית). רוב הסיכויים שהוא פשוט לא מפריד כמו שצריך.

וממליץ לגשת למוסך נורמלי, יחסוך לך את ההלוך חזור המיותר.


התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש דרך לאמת את התקלה לפני שנכנסים למוסך?

ואולי בגללי אבל לא מצליח ליפול על שום מוסך טוב..

האחרון שהייתי בו קיבל דירוג גבוהה באחד האתרים עשיתי את הטיפול בו ושום דבר בנושא לא השתפר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מהיכן אתה בארץ?.

מה נעשה לבסוף עם ברגי התושבת?.

בברכה  -  רפי לין

 

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מה עם הרעידות בניוטראל? זה נרגע?

לדעתי תקדים את הטיפול 100 אלף ותבצע החלפה של שמן ומסננים ואוליי גם פלגים.

רעשים ורעידות במנוע זה לפעמים משמן מנוע בצמיגות לא נכונה או ישן מדי.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז ככה עם הברגים נכנסתי לאותו מוסך ואחרי שהאשים אותי שפתחתי אותם נאות לסגור.

הוחלף שמן גיר שמן מנוע פילטר אוויר.

הרעידות נעלמו אבל יש רעידה קלה מאזור צד שמאל (מלווה ברעש קטן שלא היה לפני) עדין יש רעש חריקה מאזור הרצועה (שלא הוחלפה על פי החלטתו של המוסכניק) והגיר עושה את הבעיות המפורטות בהודעה הקודמת. נמצא באזור באר שבע והאמת כדי לסדר את האוטו במקום נורמלי מוכן לנסוע להיכן שצריך אחרי שהתייאשתי מהמוסכים פה.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ת"א שעה ממך, לך לגבע.
אגב, אף אחד מהטיפולים שעשית לא מסובך מדי לעשות לבד בבית. צריך כלים וציוד להרים את הרכב בצורה בטיחותית, לגבי איפה - כל חניון (עדיף מוצל) שנמצא בצד ובו לא תפריע לאף אחד (גם לא בעין) עונה על הבעיה.
לגבי רצועה, קנה רצועה לפי מק"ט ותחליף (תראה סרטון או שניים ביוטיוב לפני כדי שתדע אם צריך כלים ומה השיטה).


דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה אני אבדוק איך להגיע ביום מת.

ברור שכל הטיפולים אפשריים ביותר לבד והייתי שמח לעשות הבעיה שאני גר ברב קומות בעיר לא בבית במושב שם זה היה הרבה יותר פשוט.

 

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקווה שאתה לא הולך להיכנס למוסך הזה יותר...

טעויות יכולות לקרות אבל התגובה שלו שהאשים אותך שפתחת את הברגים הזויה וחסרת אחריות !

פעם ההונדה של אבא שלי חזרה מהמוסך המרכזי אחרי טיפול, אבא שלי כנהג מקצועי עם מליוני קילומטרים ו30 טון מאחוריו תמיד בודק מה עשו וקולט שבמדיד השמן הוכנס הרבה יותר ממה שצריך, אז נכנסנו מתחת אוטו והחלטנו לרוקן מעט שמן עד שנגיע למקסימום במדיד... (הרכב עמד בחניה על קרקע ישרה).

הפתעה נוספת הייתה לנו כשבנגיעה גיליתי שהבורג ריקון של הקרטר לא מחוזק וניתן היה לסובב אותו עם היד.

צילמנו את הכול, ורוקנו כמעט 2 ליטר שמן עודף לתוך מיכל, אבא שלי נסע למחרת למוסך לספר על המקרה, המנהל התנצל אלף פעמים, החזיר את הרכב מיד לליפט לסריקה שהכול בסדר והמכונאי עבר לראות שהכול מחוזק, שפילטר השמן מותקן טוב וכו וכו, על הדרך גם גילה ששכח לשים את דיסקית האטימה של בורג הריקון. ושוב התנצל חצי מליון פעמים נוספות- ככה בעל מקצוע צריך לקחת אחריות וככה מוסך צריך להתנהל.                                                                                                                                     

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...