Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי תופעה מוזרה במזגן שאני מדליק את המזגן זה עובד למשך 10 דקות על קור ואחר כך מוציא רק אויר ולא קור וכשפתחתי את המכסנ מנוע ראיתי שהמדחס מפסיק לעבוד

מישהו יודע מה הבעיה כי במדחס לא נראה שיש בעיה כי הוא עובד בהתחלה וכן בגז אם חסר לכאורה לא היה מקרר בכלל

דרך אגב הרכב זה דייהטסו סיריון 2008

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

תבדוק את הפילטר של המזגן.
שנית, לא יודע לגבי הרכב הספציפי, אבל במערכות מזגן יש בד"כ חיישן שמפסיק את פעולת המדחס כשהוא מזהה הקפאת יתר.

לעיתים הוא נדפק ומשדר קיפאון גם כשאין..

 

בכל מקרה, אתה צריך איש מזגנים מקצועי. ייתכן והחלפת / ניקוי שסתום יפתרו את הבעיה..

 

 
פורסם
בתאריך 2.7.2020 בשעה 00:20, מיכאל בוכבוט כתב:

וכן החלפתי מדחס אצל ערבים ועדין לא עובד אני לא יודע מה הבעיה

הלכת למוסך שיחליף מדחס בלי שהמוסך הבין שזו הבעיה??
זאת התנהלות מאד מוזרה 😬 (בלי לפגוע כמובן...)
ממליץ לך ללכת למוסך מזגנים מקצועי שיזהה את הבעיה ורק אח"כ יטפל בה

×
×
  • תוכן חדש...