Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 113
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 6 שעות, gsi16v כתב:

7 - לדיבל 7, הדיבל הנפוץ ביותר (לרוב מגיע באדום)

משעשע, אין לי אפילו חור אחד בבית עם 7. ומדובר בבית שהוא גבינה שוויצרית מרוב קדיחות.

6 עם קדיחה מדויקת ומיתד טוב (למשל, Fischer מתפצל) מספיק ל-80 אחוז מהמקרים מניסיוני,

ורק כשצריך משהו ממש רציני עוברים ל-8 ו-10.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

גם אצלי ככה, הרוב הגדול עם דיבל 6, דיבל 8 לדברים קצת יותר כבדים או שפשוט לא פרופורציונלי לדיבל 6...
ו10 לטלוויזיות...


Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, mazinya כתב:

מה זה הסימן שנמצא מימין למה שסימנתי?

 

נראה שבפטישון שלך יש 4 מצבים לפי מה שרשום עליו בפירוט, בדרך כלל, קידוח בלבד (סימון מקדח), קידוח+ הלימה (סימון פטיש ומקדח), הלימה בלבד (סימון פטיש) ואצלך קיים גם מיקרו קידוח. אני לא מכיר את המצב קידוח הנוסף (מיקרו קידוח), אני מניח שמדובר במצב קידוח עדין יותר עם עוצמת הלימה מופחתת . אם תצלם את ההוראות אוכל לקרוא על זה. לבורר יש 4 מצבים באמת?

עריכה אחרונה על ידי innvision
פורסם (נערך)
לפני 35 דקות, innvision כתב:

 

נראה שבפטישון שלך יש 4 מצבים לפי מה שרשום עליו בפירוט, בדרך כלל, קידוח בלבד (סימון מקדח), קידוח+ הלימה (סימון פטיש ומקדח), הלימה בלבד (סימון פטיש) ואצלך קיים גם מיקרו קידוח. אני לא מכיר את המצב קידוח הנוסף (מיקרו קידוח), אני מניח שמדובר במצב קידוח עדין יותר עם עוצמת הלימה מופחתת . אם תצלם את ההוראות אוכל לקרוא על זה. לבורר יש 4 מצבים באמת?

 

אין בחוברת שום מידע לגבי המצבים. והקטע הוא שכשאני מעביר את הבורר לכל אחד מ 3 המצבים האחרים הוא ננעל עליהם. על מצב המיקרו קידוח הוא לא ננעל. אני יכול להעביר את הבורר אליו אבל הוא לא ננעל עליו כמו שהוא ננעל על ה 3 האחרים. אז לא מבין מה הקטע.

בכל מקרה אם לממד אני צריך להשתמש בקידוח+הלימה, איזה צורך יש לי במיקרו קידוח

עריכה אחרונה על ידי mazinya
פורסם

יכול להיות שכוונת הסימון היא "החל מהחלק הזה של החוגה המקדח מפסיק להסתובב". לא עקרוני בקיצור, היית מגלה את זה לבד ממשחק של כמה דקות עם הכלי.

 

תתחדש ותיהנה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

זה לא מצב עבודה 4, הבורר לא ננעל בנקודה זו, זה מסמל שזה בורר הפעולות 

 

מאיפה המושג מיקרו קידוח?

 

 

 

 

 

 

 

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

חברים, עוד שאלה. כמו שאמרתי, הטלוויזיה היא 32 אינץ ששוקלת לדעתי לא יותר מ 10 קג ותהיה תלויה בממד.  אני יודע שבכל זרוע נותנים גם דיבלים וברגים. האם ניתן להשתמש במה שהם נותנים, או בגלל שזה ממד אני צריך להתעסק עם ג'מבויים וכו'?

פורסם

אם הזרוע היא מחברה טובה אתה יכול בשקט להשתמש בדיבלים והברגים שלהם.

הם אמורים להתאים עד לקצה יכולת הנשיאה של הזרוע.

 

לדוגמה בימי ה-CRT העליזים בהרבה זרועות טלוויזיה היו ברגי ג'מבו מצורפים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אם היית מתקרב ל-40 ק"ג שהם מתארים כמשקל מקסימלי מילא.

אבל טלוויזיה 32? זה לא מדגדג בכלל, בטח כשהמתקן צמוד לקיר ולכן המומנט שמופעל קטן בהרבה מאשר זרוע.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
בתאריך 20.4.2020 בשעה 10:03, mazinya כתב:

הגיע הפטישון הסיני. מרגיש מאסיבי ובנוי היטב. עדיין לא יצא לי להשתמש בו. הגיע עם 3 מקדחי SDS במספרים 6-8-10.

הום סנטר סוף סוף נפתח ואני יכול ללכת לקנות את המברגהמקדחה של בוש.

 

שאלה.. האם המקדחים בכללי, לא רק SDS,  אמורים לקפוץ בספרות של 2? 

 

בסדרת ה XLINE של בוש שלך 50 חלקים, כתוב שיש 6 מקדחי וידיה לאבן 10-4 מ"מ. 4 מ"מ - 5 מ"מ - 6 מ"מ - 7 מ"מ - 8 מ"מ - 10 מ"מ.  אין צורך במספר 9? זה חסר בכוונה?

006.jpg

 

יצא לך כבר להשתמש בו? יש חוות דעת?


×
×
  • תוכן חדש...