Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גולף 5 מנוע 2.0 FSI - אשמח לחוות דעת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב,

 

אני בוחן את האופציה של רכישת גולף מהדור החמישי (2004-2009) עם המנוע FSI 2.0.

 

אין הרבה כאלה בלוח, אך בכל אופן אשמח אם מישהו שהחזיק בעבר את הרכב יכול לתת חוות דעת בנושא של אחזקה, צריכת דלק, ביצועים וכו'...

 

כמו כן, האם ידוע למישהו האם הרכב משודך ל-DSG6 או לגיר אחר?

 

תודה מראש :)

פורסם

היתה לי אודי a3 עם המנוע והגיר האלה, מדובר בגיר רציף מולטיטרוניק עם הדמיית 6 הילוכים, הרכב היה אמין חזק וכייפי, המנוע אמין, אך הגיר לא מחזיק יותר מ60-70k ק"מ, תיקון עולה כ20k, מעבר לזה, זוכר שהביטוח והטיפולים היו יקרים.

פורסם

בגולף בשנים האלה מדובר בגיר אוטומטי פלנטרי עם 6 הילוכים ולא גיר רציף כמו באאודי.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

פות"ש שים לב כי דור 5 שווק בארץ בין השנים 2005-2008.

היתה לי כזו 2.0FSI 2005. האוטו חזק ונעים לנהיגה. תצרוכת דלק סבירה יחסית להספק המנוע (כ 10 ק"מ לליטר משולב). הגיר סובל מבעיה בבלוק השסתומים שמתבטאת במכות בעת הורדת הילוכים. לי אישית הפריע אופי הפעולה של המנוע בסרק דומה למנוע דיזל.

פורסם
היתה לי אודי a3 עם המנוע והגיר האלה, מדובר בגיר רציף מולטיטרוניק עם הדמיית 6 הילוכים, הרכב היה אמין חזק וכייפי, המנוע אמין, אך הגיר לא מחזיק יותר מ60-70k ק"מ, תיקון עולה כ20k, מעבר לזה, זוכר שהביטוח והטיפולים היו יקרים.
אאוץ׳

 

 

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

פורסם
היתה לי אודי a3 עם המנוע והגיר האלה, מדובר בגיר רציף מולטיטרוניק עם הדמיית 6 הילוכים, הרכב היה אמין חזק וכייפי, המנוע אמין, אך הגיר לא מחזיק יותר מ60-70k ק"מ, תיקון עולה כ20k, מעבר לזה, זוכר שהביטוח והטיפולים היו יקרים.

 

מולטיטרוניק ב A3?

אתה בטוח? לא זכור לי שהוצע בדגמי מנוע רוחבי אלא רק באורכי זאת אומרת A4 ומעלה.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...