Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אישתי היקרה (שהיא באמת נהגת בסדר וזהירה) פנתה ימינה מנתיב שמאלי מתוך שניים. שניהם פונים ימינה בלבד, כמובן. אל הנתיב הכי שמאלי מתוך שלושה. תוך כדי פניה מישהי מהנתיב הימני נכנסה בה מהצד הימני של הרכב. יש עיקום קטן לפח בין שתי הדלתות. הגברת מתנערת מכל אחריות ואף טוענת שאישתי היא האשמה כאן. מצורפים שני סרטונים ממצלמת רכב. לדעתי אין כאן מקום לספק, אבל בגלל שהגברת הפוגעת לא לקחה אחריות אנחנו קצת בהתלבטות אם לתבוע או לא.

בבקשה, אשמח לשמוע את עצתכם.

 

 

בנוסף התלבטנו עם זה כבר יותר מחודשיים, האם זה מאוחר מדי לתבוע?

 

פורסם

צד ג' ניסתה להמשיך ישר בנתיב ימינה בלבד או להדחף לנתיב שלכם באמצע הצומת.

תזמינו שמאי, תתקנו את הרכב ותדברו איתה.

תגידו לה שיש מצלמה שמוכיחה שהיא עשתה עבירה. תשלם טוב. לא תשלם תתבעו אותה בבית משפט.

לפי הסרטונים אתם זוכים ב 100%.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם
צד ג' ניסתה להמשיך ישר בנתיב ימינה בלבד או להדחף לנתיב שלכם באמצע הצומת.

תזמינו שמאי, תתקנו את הרכב ותדברו איתה.

תגידו לה שיש מצלמה שמוכיחה שהיא עשתה עבירה. תשלם טוב. לא תשלם תתבעו אותה בבית משפט.

לפי הסרטונים אתם זוכים ב 100%.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

 

הייתי אפילו נמנע מלדבר איתה. אחרי התיקון והשמאי והכל.

פונה לביטוח שלה ומבקש שישלמו תוך כדי שמציג את כל המסמכים של ההוצאות תיקון דו"ח שמאי וכו'. ושיש לך וידאו שמוכיח שהיא האשמה הבלעדית פה.

אם היא תתעקש שהיא לא אשמה ולא תורה לחברת ביטוח לשלם - תתבעו.

וכן ניתן לתבוע נראה לי עד 7 שנים אחרי התאונה.

פורסם

תן לסוכן הביטוח שלך לטפל בתביעה. הבעיה היחידה היא שיש אפשרות שבגלל השהיה מצד הפוגעת תצטרך לשלם מכיסך תמורת התיקון ולהמתין עד קבלת הפיצוי.

 

החל את הטיפול בהקדם, כדי שהפוגעת לא תוכל לטעון שאתה "מפיל" עליה פגיעה יותר מאוחרת.

 

ודרך אגב - הסרטון השני הוא מזוית לא שגרתית. כמה מצלמות מותקנות ברכב והיכן?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש לי מכשיר אחד עם שתי מצלמות שניתן לכוון לאן שרוצים. נראה לי שנהגי מוניות משתמשים בזה בדרך כלל כדי לצלם את הנוסעים, אבל כוונתי את זה לחלון מצד ימין, למזלי. נתן לראות אפילו שהסרטון צולם הפוך.

פורסם

לפי הצילום הקדמי יתכן שלאשתך היתה אפשרות להצמד יותר לשמאל (מעט, קשה להאריך בדיוק), אבל הצילום האחורי מראה במפורש שהנהגת השניה פשוט לא הפנתה את ההגה כדי להמשיך עם הנתיב שלה, רואים גם שאחרי הפגיעה היא מתקנת ומפנה את הגלגלים.

פורסם

וגם רואים את המרצדס הלבנה שמאחורי ההונדה כן ממשיכה בנתיב שלה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אחלה מצלמה.

 

בטח עכשיו אתה שמח שהתקנת אותה.

לא מתככנים להשתמש כחנוכיה - תמיד זה יכול לגמור על הראש של מישהו... :wink:

 

אין ספק. היופי חולף, אבל הרפס הוא נצחי.

 

בסוף יבוא אחמד וירסס איך שיצא לו.
פורסם

הגברת הפוגעת מתנערת מאחריות כי זאת ההתנהגות הברירת המחדל שלה. ברגע שהביטוח שלה ו\או ביהמ"ש יראה את הסרטון אין כאן ספק לאשמה שלה. זה ייקח כמה חודשים עד אשר יקבע דיון בעיניין, אבל לפי דעתי יותר מהכסף זה עיניין עקרוני.

פורסם
אחלה מצלמה.

 

בטח עכשיו אתה שמח שהתקנת אותה.

 

לגמרי. ממליץ לכולם לשים משהו כזה. לא מבין איך לא עושים את זה כבר חלק מהאבזור של הרכב...

פורסם

כדי להבין ב100%, הרכב שפגע באישתך, רצה להמשיך ישר?

אם כן, היא אשמה, תעשה מה שאמרו לך, תעביר הכל לסוכן ביטוח ושהם ימשיכו לטפל בזה.

 

אם הרכב שפגע באישתך גם רצה לקחת ימינה, הסיפור (לפי דעתי הלא מקצועי) אחר לגמרי, אם זה מגיע למשפט, אפילו אם ה2 הסרטונים, שופט יכול להגיד "2 אחרים לתאונה, שכל אחד ישלםצלעצמו את הנזק".

 

אגב, למה התאריך במצלמה שמצלמת בפנים הפוך??

אני מכיר את המצלמות האלה, בהתחלה כמו שאמרת נהגי מוניות שמו למקרה שעולה שודד לרכב או דברים מוזרים כאלה, עכשיו הרבה שמו כדי להוכיח שלא נגעו בנייד כאשר שוטרים עוצרים אותם.

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

פורסם
כדי להבין ב100%, הרכב שפגע באישתך, רצה להמשיך ישר?

אם כן, היא אשמה, תעשה מה שאמרו לך, תעביר הכל לסוכן ביטוח ושהם ימשיכו לטפל בזה.

 

אם הרכב שפגע באישתך גם רצה לקחת ימינה, הסיפור (לפי דעתי הלא מקצועי) אחר לגמרי, אם זה מגיע למשפט, אפילו אם ה2 הסרטונים, שופט יכול להגיד "2 אחרים לתאונה, שכל אחד ישלםצלעצמו את הנזק".

 

אגב, למה התאריך במצלמה שמצלמת בפנים הפוך??

אני מכיר את המצלמות האלה, בהתחלה כמו שאמרת נהגי מוניות שמו למקרה שעולה שודד לרכב או דברים מוזרים כאלה, עכשיו הרבה שמו כדי להוכיח שלא נגעו בנייד כאשר שוטרים עוצרים אותם.

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

 

לא רלוונטי מה הנהגת השניה רצתה, רלוונטי מה קרה בפועל. בפועל היא סטתה לנתיב הנסיעה שלה ופגעה בה מאחורה.

אין סיבה ששופט יחליט על חלוקת אשמה.

פורסם
כדי להבין ב100%, הרכב שפגע באישתך, רצה להמשיך ישר?

אם כן, היא אשמה, תעשה מה שאמרו לך, תעביר הכל לסוכן ביטוח ושהם ימשיכו לטפל בזה.

 

אם הרכב שפגע באישתך גם רצה לקחת ימינה, הסיפור (לפי דעתי הלא מקצועי) אחר לגמרי, אם זה מגיע למשפט, אפילו אם ה2 הסרטונים, שופט יכול להגיד "2 אחרים לתאונה, שכל אחד ישלםצלעצמו את הנזק".

 

אגב, למה התאריך במצלמה שמצלמת בפנים הפוך??

אני מכיר את המצלמות האלה, בהתחלה כמו שאמרת נהגי מוניות שמו למקרה שעולה שודד לרכב או דברים מוזרים כאלה, עכשיו הרבה שמו כדי להוכיח שלא נגעו בנייד כאשר שוטרים עוצרים אותם.

 

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

 

תודה על העזרה.

התאריך הפוך כי המצלמה צלמה את הסרט הפוך ואחרי זה הפכתי אותו עם FFMpeg. סתם לא כוונתי אותה נכון אז היא חושבת שהלמעלה זה למטה :roll:

אני ממש מכווה שהשופט לא יחלק את האשמה כאן, ובכל אופן לנהגת הפוגעת אין נזק.

פורסם

עלול לחלק את האשמה (כי הוא שופט אנושי ועלול לטעות) אבל מאוד מאוד לא סביר שזה יקרה לאור הסרטונים, כפי שהרוב קבע פה.

כנראה שחברת הביטוח ממש לא תרצה להגיע למשפט לאור התעוד.

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

תודה רבה לכל המגיבים. תבענו את הנהגת הפוגעת ופסקו לנו 5000 ש"ח + 2000 ש"ח הוצאות משפט לפי סעיף 79א.

אם זה מעניין מישהו אז ניתן לראות הכל בנט המשפט תיק מספר 57200-05-20

 

 

עריכה אחרונה על ידי printf
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...