Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ונתנו להם "הנחה" בצורת חיישני חנייה קדמיים ואחוריים שתומחרו ב 2700 ש"ח.

המחיר נראה לי מוגזם ושנופח למען הצגת הנחה. הם טוענים שאלו חיישנים "מיוחדים" שמחוברים לעלוקה.

מה דעתכם?

 

תודה!

פורסם (נערך)

במצבריות חיישן חנייה סיני אחורי עולה כ ₪200 כולל התקנה. אולי ביבואן החיישנים מצופה בזהב.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

רואים אנשים מבוגרים ומחפשים פראיירים.

היום הנחה הפכה סטנדרט במכירת רכב (בגלל שהעלו את המחירונים המון).

אז סוכן שלא מציע את ההנחה הוא סוכן עושק מבחינתי.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
במצבריות חיישן חנייה סיני אחורי עולה כ ₪200 כולל התקנה. אולי ביבואן החיישנים מצופה בזהב.

 

 

יש מקרים שיש הבדל עצום בין חיישן מקורי של היצרן וחיישן אפטרמרקט

דוגמא שידועה לי מרכבי וולוו- חישנים מקוריים יתנו גם מד ויזואלי על צג המולטימדיה לעומת אפטר מרקט שלא יתנו זאת.

שלא נדבר על תדר הצפצוף :roll:- עם אפטרמרקט אתה פשוט תעדיף לנסוע רק קדימה :)

פורסם (נערך)

ברור שיש הבדל בין חיישנים של אוטו דיפו ב ₪200 .

אבל נניח חיישנים ב ₪1400 זה כבר בדרך כלל עם מערכת היקפית (לפעמים אפילו אנדרואיד) והתממשקות לבידורית הקיימת ועדיין פער קיים לעומת ₪2700

אבל זה לא מפתיע.ככה זה יבואנים. למשל בצ'מפיון לפתוח את הנעילה על אנדרואיד אוטו זה רק ₪4500 ואין התקנה . רק קוד סודי.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
ברור שיש הבדל בין חיישנים של אוטו דיפו ב ₪200 .

אבל נניח חיישנים ב ₪1400 זה כבר בדרך כלל עם מערכת היקפית (לפעמים אפילו אנדרואיד) והתממשקות לבידורית הקיימת ועדיין פער קיים לעומת ₪2700

אבל זה לא מפתיע.ככה זה יבואנים. למשל בצ'מפיון לפתוח את הנעילה על אנדרואיד אוטו זה רק ₪4500 ואין התקנה . רק קוד סודי.

לצערי היבואן לא נותן את ההנחה בכסף הם מתמחרים את ה"מתנות " יקר כדי לומר שנתנו הנחה גדולה..

פורסם

שאלת מה דעתינו, אבל לא נתת שום מידע על העסקה, לא מחיר, לא שם היבואן ולא דגם הרכב.

לאיזו תשובה את מצפה?

יש דגמים שנמכרים כמו לחמניות בלי הנחה ויש דגמים שהיבואן מוכן לרדת במחיר קרוב ל 0 קילומטרים מליסינג.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
רואים אנשים מבוגרים ומחפשים פראיירים.

היום הנחה הפכה סטנדרט במכירת רכב (בגלל שהעלו את המחירונים המון).

אז סוכן שלא מציע את ההנחה הוא סוכן עושק מבחינתי.

כן? בוא נראה אותך מקבל הנחה כספית על טויוטה ראב 4 היברידית בסוכנות היבואן.

או כל רכב אחר שזמן ההמתנה כחצי שנה עד להספקה .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...