Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

1200 קמ, מיכל אחד, 6 ימים וסי 4 קקטוסולר


EliC25
שימו לב! השרשור הזה בן 1639 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה תואם למה שהצגתי, 29.4 לעומת 27 בפועל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מדובר במנוע 1.6[ATTACH]524145[/ATTACH]
לפי התאריך בתמונת המסמך בו מפורטים פרטי הרכב - ספטמבר 2018 , הוא לא כזה חדש...הוא שכב איפה שהוא מעל לשנה... אולי בגלל זה הכתמים על ידית הדלת.. עריכה אחרונה על ידי spidrman

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה

לפני כארבע שנים שקלתי לקנות מהקקטוס הראשונות שהגיעו לארץ (1.2 ידנית, ללא טורבו), פרט לכך שאשתי הטילה וטו על קניית ידנית הפריעו לי כמה נקודות שצויינו פה - חוסר מד סל"ד, שליטה מוגזמת על פונקציות שונות מהמסך וחלונות אחוריים שלא נפתחים.

מעניין שהדברים לא השתנו במהלך השנים למרות שנראה שלא רק לי זה מפריע...

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי המססמכים של החברה כתוב סוף יולי

מה שראית זה תאריך חידוש הרשיון שלי, בגיל 24..

עריכה אחרונה על ידי EliC25
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברכבים ידניים עדכניים של PSA אכן בקרת שיוט לא מתנתקת בהחלפת הילוך. נוח מאוד.

 

אין עם זה שום בעייה. המנוע לא מאיץ עצמו למוות בהפעלת המצמד. בפועל אני מניח שיש ברקע ניתוק שלה בלחיצה על המצמד וחיבור מחדש אחרי שילוב ההילוך, אבל לך כנהג זה שקוף.

 

מעניין מה שאתם אומרים פה.

 

מה זה "עדכניים "?

 

הקקטוס שלי מ2016 ובקרת השיוט יוצאץ מפעולה בהעברת הילוך, כבר מרגע הנגיעה בקלאץ, ולא מתחדשת בשילוב הילוך.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השרשור רשם במפורש שבמהירות 100 קמ"ש שעון הרכב הראה צריכה של 1 ל- 22 עד 25 ליטר וכי נסיעות אחרות באוטוסטרדה היו במהירות 55 קמ"ש ושעון הרכב הראה צריכת דלק טובה יותר.

 

בתנאים האלו צריכת דלק ממוצעת של 1 ל- 27 ק"מ מובנת לחלוטין.

 

הקורולה ההיברידית שלי בנסיעה בינעירונית במהירות של 100 קמ"ש צורכת 1 לכ- 27 ליטר מדוד במשאבה. במהירות ביעירונית נמוכה מכך צריכת הדלק תהיה כמובן טובה יותר והצריכה הממוצעת תהיה טובה יותר מ- 1 ל- 27 ליטר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקקטוסולר הוא אכן חסכוני ביותר.

עם הקקטוסולר שהיה לי, הגעתי בלי מאמץ ליותר מ 30 ק"מ לליטר, ולכן אין לי סיבה לפקפק במה שפות"ש רושם.

מזמין אתם לקרוא את תגובה 415 בשרשור המצורף. זה אני צילמתי. אמיתי לחלוטין. אחרי 100 ק"מ של נסיעה, מחשב הדרך הודיע על 'יש לך עוד 1240 ק"מ לתדלוק הבא'.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק ששלך הייתה 1.6 ולא 1.5 ועם חמישה הלוכים ולא שישה. זאת אומרת בזבזנית יותר :-)

 

 

בגדול 1 ל 27 נתון הגיוני מאוד לרכב ידני קל עם מנוע דיזל מהדור האחרון.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי המססמכים של החברה כתוב סוף יולימה שראית זה תאריך חידוש הרשיון שלי, בגיל 24..
אכן, כשהגדלתי את התמונה ראיתי שיש ID ליד התאריך...מכל מקום כבעלים של קקטוס בנזין אני יכול להעיד שהרכב אכן נוח בצורה יוצאת דופן והתברר שמה שחשבתי כמו אחרים שעלול להפריע, התברר כחשש שווא כגון 3 פתחי האיוורור (מזגן חזק ומפוח שמזרים מספיק אוויר ליושבים מקדימה), החלונות האחוריים (מי פותח?) או העדר מד סל"ד (לא היה חסר לי לרגע, הטורבו הפראי והתיבה הבועטת עושים את העבודה מצוין, לא הכי אלגנטי אבל נמרץ ביותר..).תמורה מצוינת לכסף מה גם שאני רכשתי בעיקר בגלל המראה המחוספס והיפה (כן, אני יודע שרובכם לא חושבים כך..)

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מד סלד לדעתי הכרחי ברכב ידני, בתיבה אוטומטית הוא בהחלט מיותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכי הרבה, קונים משהו מבוסס OBD בכמה גרושים ומקבלים מד סל"ד מאולתר :)

 

(או שמשתמשים באפליקציה כלשהי כמו torque)

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
מעניין מה שאתם אומרים פה.

 

מה זה "עדכניים "?

 

הקקטוס שלי מ2016 ובקרת השיוט יוצאץ מפעולה בהעברת הילוך, כבר מרגע הנגיעה בקלאץ, ולא מתחדשת בשילוב הילוך.

 

הפג'ו 208 שלי (2016, דיזל ידני) גם מתנהגת כך.

 

אך לאחרונה נהגתי ב C4 פיקאסו (קצרה) חדשה, שהתנהגה בדיוק כפי שדיווח פ'ה - בקרת השיוט לא התנתקה בעת החלפת הילוך.

עריכה אחרונה על ידי dani666
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מד סלד לדעתי הכרחי ברכב ידני...

 

הוא לא הכרחי, יותר בכיוון nice to have. עובדה, מאות קקטוסים מסתובבים בארץ ללא מד סל"ד.

כל מי שנוהג באופן יומיומי ברכב ידני מזהה בקלות מתי צריך להעלות או להוריד הילוך גם בלי מד סל"ד.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1639 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...