Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקשת סיוע להתקנת נעילה מרכזית בכל דלתות הרכב, הונדה סיוויק 2006


קילומטראז'
שימו לב! השרשור הזה בן 1604 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי לכולם

אני צריך להרכיב נעילה מרכזית בכל דלתות הרכב שלי מכיון שכל המנועים בדלתות התקלקלו.

מדובר בהונדה סיוויק שנת 2006.

חשמלאי רכב ששוחחתי איתו, המליץ לי לבצע את ההרכבה של החלקים בדלתות הרכב לבד.

אך המערכת שמותקנת ברכב (המקורי) שונה לגמרי בצורה שלה, מזו שנמכרת בכל מקום (האוניברסלית). אך במוסך של הונדה נאמר לי שזה מה שהם מתקינים ולא כמו המקורית מכיון שהיא מאוד יקרה.

מעוניין לדעת אם יש למישהו נסיון בהרכבה בדגם הזה, והאם זה מסובך להרכיב או שזה פעולה קלה?

והאם יש מי שיכול להעלות סירטון הדרכה (עדיף על הדגם שלי) שאוכל לראות בבירור איך לבצע את ההתקנה?

 

מודה לכולם מראש

עריכה אחרונה על ידי קילומטראז'
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הגיוני שכל ארבעת הלוקרים לא תקינים.

 

איך בדקת את זה? הם באמת נוטים להתקלקל בסיוויק אבל כולם ביחד?

 

 

אל תרוץ להתקין מערכת אוניברסלית, עדיף בהרבה לתקן את המקורית.

 

הלקרים הצקוריים באמת יקרים מאוד אבל אפשר להזמין לוקרים תחליפיים תואמים למקוריים במחיר כמה עשרות דולרים ליחידה.

 

 

מה בדיוק הבעיה במערכת?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיוויק 2006 צורה ישנה 1600

קניתי אותה לפני כחודשיים כשכבר היה את התקלה אני לא יודע לפני כמה זמן זה התקלקל אצלו

הייתי אצל חשמלאי רכב, הוא בדק ואמר שמהמחשב של הנעילה יש חשמל וצריך להחליף את כל הלוקרים בדלתות.

מה שאני רואה זה כאשר אני לוחץ על כפתור הנעילה בדלת הנהג אני שומע את הנסיון לנעול את כל הדלתות אך בפועל כל שלושת הדלתות נשארות פתוחות.

אם כדאי להחליף את הלוקרים בדלתות לתואם למקורי מצאתי באיביי כאן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מזהה בדלתות האחרות את הכפתור של הנעלה קופץ קצת?

 

אם כן, זה אכן לוקר לא תקין.

 

 

כמו שכתבתי מקודם, עדיף להזמין לוקרים תחליפיים תואמים מאשר להחליף את כל המערכת באוניבאסאלית.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לך על העזרה, אני לא רואה שום תזוזה באף אחד מכפתורי הנעילה

אני כן שומע פולס של חשמל ממש חלש שעובר כאשר אני לוחץ על כפתור הנעילה בדלת הנהג

אבל שום כפתור נעילה בשאר הדלתות לא זז

 

אם כך האם יכולה להיות שזה תקלה אחרת שלא מצריכה החלפה?

עריכה אחרונה על ידי קילומטראז'
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי שווה להתחיל בלהחליף לוקר אחד ומשם להתקדם

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שווה לעשות אבחון קודם. לפרק את הריפוד של אחת הדלתות (לא של הנהג), לנתק את הפלג של הלוקר ועם נורת ביקורת או רב מודד לבדוק האם מגיע מתח בעת ניסיון פתיחה או נעילה.

 

יש שלט למערכת?

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קניתי מהמוכר הזה לפני שנתיים עלה 100 שקל. מחיר בלי כסף. יש לי אותו רכב 2005.

https://www.ebay.com/itm/New-Set-Of-4-PCS-Front-Rear-Left-Right-Power-Door-Lock-Latch-Actuator-For-Honda/151521586822?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

כל הדלתות היו משחקות פעם נסגר פעם לא נסגר. החלפתי הכול לבד. עובד כבר שנתיים כמו חדש. חסכתי הרבה כסף. אצלי השלט כן הגיב.

צריך ידיים טובות בשביל להחליף.

גם אם תחליף למוח ושלטים חדשים אתה צריך שמנועי הנעילה יהיו תקינים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קניתי מהמוכר הזה לפני שנתיים עלה 100 שקל. מחיר בלי כסף. יש לי אותו רכב 2005.

https://www.ebay.com/itm/New-Set-Of-4-PCS-Front-Rear-Left-Right-Power-Door-Lock-Latch-Actuator-For-Honda/151521586822?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

כל הדלתות היו משחקות פעם נסגר פעם לא נסגר. החלפתי הכול לבד. עובד כבר שנתיים כמו חדש. חסכתי הרבה כסף. אצלי השלט כן הגיב.

צריך ידיים טובות בשביל להחליף.

גם אם תחליף למוח ושלטים חדשים אתה צריך שמנועי הנעילה יהיו תקינים.

 

 

 

האם צריך להתחבר למח של הנעילה מחדש, או רק לנתק חוטים והחיבורים מהישן ולהשים בחדש?

 

תוכל להדריך אותי להתקנה?

לשלוח לי סרטון עם הדרכה...

אני משער שזה די פשוט (פתחתי אתמול את הדלת וראיתי את החוטים שמתחברים), אך בכל זאת אני מעוניין להיות מוכן.

 

אגב... יתכן והשלט עובד, אך מכיון שהדלתות לא ננעלות איתו המוכר לא נתן לי אותם. קניתי כבר שלטים ומח חדש, לאחר ההתקנה של הנעילה אני אצטרך להחליף את השלט לחדש שקניתי.

 

תודה רבה על כל העזרה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הלוקרים האלו מתחברים במקום המקוריים עם אותם ברגים ולאותם קונקטורים, לא צריך לשנות שום דבר.

 

רק תוודא שאתה מזמין את הדגם הנכון כי למשל בסיוויק תוצרת בריטניה הם שונים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
אני קניתי מהמוכר הזה לפני שנתיים עלה 100 שקל. מחיר בלי כסף. יש לי אותו רכב 2005.

https://www.ebay.com/itm/New-Set-Of-4-PCS-Front-Rear-Left-Right-Power-Door-Lock-Latch-Actuator-For-Honda/151521586822?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649

כל הדלתות היו משחקות פעם נסגר פעם לא נסגר. החלפתי הכול לבד. עובד כבר שנתיים כמו חדש. חסכתי הרבה כסף. אצלי השלט כן הגיב.

צריך ידיים טובות בשביל להחליף.

גם אם תחליף למוח ושלטים חדשים אתה צריך שמנועי הנעילה יהיו תקינים.

 

היי

קניתי דרך הקישור ששלחת לי

ניסיתי להרכיב לבד

בדלתות האחוריות הכל הלך חלק בלי שום בעיה ועכשיו נסגר ונפתח מהפיקוד

אבל בדלתות הקידמיות הצלחתי לפרק ישן ולחבר חוטים לחדש אבל לא הצלחתי לחבר למנעול של הרכב כך שעדיין הנעילה לא מרכזית

הסיבה: שלא הצלחתי למצוא את המקום ברכיב שעליו מתחבר המנעול של המפתח או הצ'ופצ'יק של הנעילה מתוך הרכב

האם תוכל להדריך אותי לזה

 

תודה מראש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאחורה זה קל מקדימה קצת יותר מסובך.

בדלתות הקדמיות מצאת את המנוע נעילה? הוא יושב יותר עמוק ממש בתוך הדלת צמוד לצילינדר.

צריך להוריד את הכיסוי של הדלת ואת הניילון אטימה חצי צד.

בנוסף צריך לפתוח ולהוציא את הברגים של הצילינדר, להוציא אותו בחוץ 4 ברגים, ביחד עם המנוע נעילה.

אם לא יוצא, תפתח גם את הברגים של המסילה של החלון למטה, ותזיז לצד את המסילה, שתוכל לשלוף אותו.

במנוע נעילה יש לך 2 מוטות קישור, שאתה צריך לחבר כמו שאתה מפרק ככה תחבר.

לדעתי ברגע שתפתח את ה-4 ברגים של הצילינדר, כבר תבין הכול לבד, שים תאורה חזקה בפנים שתבין מה הולך למה. וחבר טוב את הקונקטורים של החשמל.

באיזה שלב אתה?

עריכה אחרונה על ידי ABSULUTT
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1604 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...