קילומטראז'
-
הודעות
29 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי קילומטראז'
-
היי בבעלותי טויוטה קורולה שנת ייצור 2008 והצבע בהרבה מקומות מקולף לגמרי לפני מספר חודשים קיבלתי מכתב שקורא לי לבוא לריקול צבע בגלל תביעה ייצוגית וקבעתי איתם תאריך להגיע למוסך שלהם בשביל זה בעוד כמה חודשים מעוניין לדעת אם מישהו היה שם? במכתב כתוב שהם יצבעו את הרכב בתנאי שהנזק של הצבע לא בגלל תאונה וברכב שלי ישנם מספר מכות קלות (כך קניתי) אבל לא מתאונות בכלל השאלה אם מישהו יודע מה הם יגידו כשיראו את המכות האלו תודה לכולם
-
היי התקלקל אצלי הצופר באוטו ואמר לי החשמלאי שהתקלקל לי הסליל אני רוצה לקנות סליל מאיביי ולא מצאתי מישהו יודע מה אני צריך לחפש? או קישור למוצר תודה רבה
-
הונדה סיוויק שנת 2006 בדגם הישן הי חברים לפני בערך חצי שנה החלפתי את המערכת מולטימדיה עם אנדרואיד הכל היה מצויין כמה חודשים עד שפתאום באמצע נסיעה נשרפה המערכת לפני כמה שבועות החלפתי לחדשה אצל איזה חשמלאי שפירק את כל החיווט ועשה הכל מחדש וכמובן עבדה מצויין בערך חמש דקות ונשרפה לי לפני כמה ימים חבר בדק לי את המתח של החשמל באוטו והוא ראה שכשאני לוחץ גז יש טעינת יתר וזה הגיע ל 16v והוא הסביר לי שכנראה צריך להחליף את החלק שמווסת את החשמל שלא יהיה טעינת יתר השאלה אם החלק הזה בתוך האלטרנטור ואז צריך להחליף אותו או שהוא מחוץ לאלטרנטור ואפשר להחליף רק את הווסת וכמה כזה דבר עולה בדרך כלל?? תודה מראש על העזרה
-
שוב תודה לך @Haim Binshtein על כל העזרה. מצורף שתי תמונות שמצאתי בטלפון של גב המכשיר מלפני ההתקנה הם טובות יותר?
-
-
התקנתי מערכת מולטימדיה syncope עם אנדרואיד 1. כאשר אני מחובר לטלפון ויש שיחה אני שומע והשני לא שומע אותי, כנראה בעיה במיקרופון. האם ישנה אפשרות להוסיף מיקרופון חיצוני? 2. אין לי חיבור usb במערכת, האם ישנה אפשרות להוסיף 3. האם יש אופציה לסים כרטיס סים ישר לתוך המכשיר ולא באמצעות wifi אפילו להוסיף חוט נוסף... אציין שמאחורי המכשיר ישנם חיבורים ריקים (שלא מחובר אליהם כלום) תודה רבה לכולם
-
היי לכולם הונדה סיוויק 2006 (דגם הישן) בתקופה האחרונה אני שומע בעת נסיעה כאשר אני מסובב את ההגה בסיבובים קלים רעש בזמן סיבוב שנשמע כמו שקשה להגה להסתובב שמתי לב שהרעש רק כאשר אחד הדוושות לחוצות (גז, ברקס) מה יכולה להיות הסיבה לרעש הזה ומה הטיפול של זה? תודה רבה
-
@Audi-T תודה לך אני לא בטוח שהמידות תואמות, אבל השאלה אם אפשר להחליף בין הצמיגים לבד, הכוונה להשים את הברזל של הגלגל המגנזיום עם הצמיג של המידה של האוטו שלי וכך להתאים אותם?
-
היי חברים יש לי הונדה סיוויק שנת 2006 והמערכת שמע היא רדיו דיסק המקורי של הרכב חבר שיש לו סקודה נתן לי מערכת מולטימדיה להרכיב ברכב 1. איך אני יכול לדעת איך לחבר אותה (התאמת חוטים...) 2. האם אני צריך להחליף איזה חלק בכדי שיתאים לגודל השקע למערכת במדויק? 3. אני לא מצליח לפתוח את המערכת הישנה בכדי להחליף לחדש מעוניין לדעת אם מישהו פתח את המערכת בכדי להחלף שיוכל לרשום לי איך אני פותח
-
- מולטימדיה
- הונדה סיוויק
- (ועוד 1 )
-
היי חברים יש לי הונדה סיוויק שנת 2006 עם גלגלים רגילים (טסות) לחבר שלי יש מיצובישי לנסר שנת 2002 שהוא מוכר אותה לפירוק והוא הציע לי לקחת את הגלגלים (מגנזיום) מתנה לשני הגלגלים יש חיבור של 4 ברגים אך במידה כנראה שהם שונים האם יש צורה כל שהיא להתאים את הגלגלים (למשל להחליף את הצמיג לג'אנט החדש בצמיג של הישן...) אשמח לתגובה תודה רבה לכולם
-
תודה רבה לך שאלה, בבולם זעזועים גם יש נוזל? איזה?
-
היי הייתי היום בטסט והרכב שלי נכשל על נזילה בבולם אחורי ימני מכיון שאני לא ראיתי מעולם ליכלוך של שמן באיזור הרכב, בנוסף אם אכן יש נזילה המיכל שמן (בלמים) צריך להתרוקן ובבדיקה שהסתכלתי לאחר הטסט ראיתי שהמיכל מלא עד הmax, מעוניין לדעת האם יכול להיות שהבודק שגה, ורק ראה קצת ליכלוך והחליט שזה נזילה, ומה ניתן לעשות במקרה שאראה שאכן אין נזילה כי הוא רשם לי שאני צריך להביא אישור ממוסך מורשה וקבלה על התיקון תודה לכל העוזרים לילה טוב
-
היי כאשר אני מדליק את הרכב אני נותן סוויץ, ממתין לכיבוי הנורות ואז נותן סטרטר לפני תקופה פתאום שמתי לב שכאשר אני מדליק את הרכב על מנוע קר למשל בבוקר, אחרי הסטרטר הנורית של הכריות אוויר נדלקת שוב לעשר שניות ונכבית לפני כחודש הייתי במוסך של הונדה לריקול כריות אוויר ושם נאמר לי שכנראה אחרי התיקון זה יפסיק בפועל זה לא הפסיק האם מישהו יודע למה זה נדלק מחדש בסטרטר תודה מראש לכולם
- 1 תגובות
-
- הונדה סיוויק
- כרית אוויר
- (ועוד 2 )
-
הפעלת אורות מהבהבים בלחיצה על הנעילה בשלט של הרכב.
קילומטראז' פרסם הודעה בנושא של yb23 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אני עם אותה בעיה בהונדה סיוויק 2006 אני יודע שלא חיברו את החיווי לאורות בכלל אני יודע מה החוטים בשלט אבל אני לא יודע לאן לחבר אותם מישהו יודע ויוכל לעזור לי תודה רבה -
שלט נוחות הורכב הפוך
קילומטראז' פרסם הודעה בנושא של קילומטראז' בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
תודה חזרתי אליו והוא הפך... כעת כפתור הפתיחה פותח והנעילה נועל. לגבי האורות המהבהבים בפתיחה והנעילה החשמלאי אמר שיש לו הרבה עבודה ואני אבוא בשביל זה בפעם אחרת האם את זה אני אוכל לחבר לבד אם כן איזה חוטים ואיך? במח של השלט אני יודע איזה חוטים אבל אני לא יודע לא לחבר לחוטים שברכב מדובר בהונדה סיוויק 2006 תודה לכולם -
היי כולם הייתי היום אצל חשמלאי שהרכיב לי שלט נוחות לרכב לאחר שהוא הרכיב ראיתי שכאשר אני לוחץ על כפתור הנעילה הרכב נפתח וכאשר אני לוחץ על כפתור הפתיחה הרכב נינעל האם ישנה דרך להפוך את זה?? להפוך חוטים.. איזה?? דבר נוסף, הוא לא חיבר לי את החוטים שנדליקים אורות בלחיצה בשלט איך אני מחבר אותם ולאן וכן מרים חלונות תודה רבה מראש לכל העוזרים
-
בקשת סיוע להתקנת נעילה מרכזית בכל דלתות הרכב, הונדה סיוויק 2006
קילומטראז' פרסם הודעה בנושא של קילומטראז' בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
היי קניתי דרך הקישור ששלחת לי ניסיתי להרכיב לבד בדלתות האחוריות הכל הלך חלק בלי שום בעיה ועכשיו נסגר ונפתח מהפיקוד אבל בדלתות הקידמיות הצלחתי לפרק ישן ולחבר חוטים לחדש אבל לא הצלחתי לחבר למנעול של הרכב כך שעדיין הנעילה לא מרכזית הסיבה: שלא הצלחתי למצוא את המקום ברכיב שעליו מתחבר המנעול של המפתח או הצ'ופצ'יק של הנעילה מתוך הרכב האם תוכל להדריך אותי לזה תודה מראש- 12 תגובות
-
- הונדה סיוויק שנת 2006
- התקנה
- (ועוד 2 )
-
בקשת סיוע להתקנת נעילה מרכזית בכל דלתות הרכב, הונדה סיוויק 2006
קילומטראז' פרסם הודעה בנושא של קילומטראז' בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
האם צריך להתחבר למח של הנעילה מחדש, או רק לנתק חוטים והחיבורים מהישן ולהשים בחדש? תוכל להדריך אותי להתקנה? לשלוח לי סרטון עם הדרכה... אני משער שזה די פשוט (פתחתי אתמול את הדלת וראיתי את החוטים שמתחברים), אך בכל זאת אני מעוניין להיות מוכן. אגב... יתכן והשלט עובד, אך מכיון שהדלתות לא ננעלות איתו המוכר לא נתן לי אותם. קניתי כבר שלטים ומח חדש, לאחר ההתקנה של הנעילה אני אצטרך להחליף את השלט לחדש שקניתי. תודה רבה על כל העזרה!- 12 תגובות
-
- הונדה סיוויק שנת 2006
- התקנה
- (ועוד 2 )
-
בקשת סיוע להתקנת נעילה מרכזית בכל דלתות הרכב, הונדה סיוויק 2006
קילומטראז' פרסם הודעה בנושא של קילומטראז' בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
תודה לך על העזרה, אני לא רואה שום תזוזה באף אחד מכפתורי הנעילה אני כן שומע פולס של חשמל ממש חלש שעובר כאשר אני לוחץ על כפתור הנעילה בדלת הנהג אבל שום כפתור נעילה בשאר הדלתות לא זז אם כך האם יכולה להיות שזה תקלה אחרת שלא מצריכה החלפה?- 12 תגובות
-
- הונדה סיוויק שנת 2006
- התקנה
- (ועוד 2 )
-
בקשת סיוע להתקנת נעילה מרכזית בכל דלתות הרכב, הונדה סיוויק 2006
קילומטראז' פרסם הודעה בנושא של קילומטראז' בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
סיוויק 2006 צורה ישנה 1600 קניתי אותה לפני כחודשיים כשכבר היה את התקלה אני לא יודע לפני כמה זמן זה התקלקל אצלו הייתי אצל חשמלאי רכב, הוא בדק ואמר שמהמחשב של הנעילה יש חשמל וצריך להחליף את כל הלוקרים בדלתות. מה שאני רואה זה כאשר אני לוחץ על כפתור הנעילה בדלת הנהג אני שומע את הנסיון לנעול את כל הדלתות אך בפועל כל שלושת הדלתות נשארות פתוחות. אם כדאי להחליף את הלוקרים בדלתות לתואם למקורי מצאתי באיביי כאן- 12 תגובות
-
- הונדה סיוויק שנת 2006
- התקנה
- (ועוד 2 )
-
היי לכולם אני צריך להרכיב נעילה מרכזית בכל דלתות הרכב שלי מכיון שכל המנועים בדלתות התקלקלו. מדובר בהונדה סיוויק שנת 2006. חשמלאי רכב ששוחחתי איתו, המליץ לי לבצע את ההרכבה של החלקים בדלתות הרכב לבד. אך המערכת שמותקנת ברכב (המקורי) שונה לגמרי בצורה שלה, מזו שנמכרת בכל מקום (האוניברסלית). אך במוסך של הונדה נאמר לי שזה מה שהם מתקינים ולא כמו המקורית מכיון שהיא מאוד יקרה. מעוניין לדעת אם יש למישהו נסיון בהרכבה בדגם הזה, והאם זה מסובך להרכיב או שזה פעולה קלה? והאם יש מי שיכול להעלות סירטון הדרכה (עדיף על הדגם שלי) שאוכל לראות בבירור איך לבצע את ההתקנה? מודה לכולם מראש
- 12 תגובות
-
- הונדה סיוויק שנת 2006
- התקנה
- (ועוד 2 )
-
הי האם במנוע נעילה מרכזית יש הבדל בין הונדה יפן להונדה טורקיה? האם זה סוג נעילה שונה, התקנה שונה אשמח מאוד לקבל פירוט אם יש מישהו שמכיר ויודע להדריך אותי לי יש הונדה טורקיה (מי שאמר לי את זה הוא נציג בחברה שמתקינה מוצרי חשמל לרכב) תודה מראש לכוווולם
-
אני מעוניין להחליף את המנוע של הנעילה בכל הדלתות של הרכב ראיתי שמדובר ב3 מנועים עם 2 חוטים ומנוע רביעי ראשי עם 5 חוטים האם יש למישהו קישור למוצר באיביי או אליאקספרס למוצר כזה איכותי! ובעלות נמוכה? תודה מראש לכולם
