Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דרמים לפיאסטה 2014


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2257 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב

פיאסטה 1.25 ידני 2014, 80K.

תקופה ארוכה - מעל שנה - שאני מרגיש בבלימה חזקה מהירות גבוהה רעידות.

הוחלפו לפני פחות משנה דיסקיות וצלחות קדמיות (עקב בלאי גם ככה) - לא עזר.

בבדיקה של הרמת הנד ברקס במהירות גבוהה, אני אכן חש ברעידות - מסקנה דרמים מעוותים.

התעניינתי אצל אבי חלקי חילוף מחירים:

דרמים סיני 180, נעליים LPR 110.

רציתי גם לדעת מקורי - קבלו (נא לשבת):

דרמים 1070, נעליים 320.

מה אתם הייתם עושים? לאבי אין הצעות אחרות לתת לי.

יש לכם הצעה למקום אחר עם חלפים אחרים?

תודה,

ליאור.

פורסם

אני לא רואה בעיה לשים דראמים זולים מאחורה בדרך כלל הם כן עמידים ולא ניתקלתי בתופעת רעידות בטח לא בטווח הקצר לאחר שהרכבתי דראמים זולים. סכום מטורף של היקרים לא הייתי מעיז לשים.

פורסם

מישהו מדד את הדרמים? האם הם במידות שמאפשרות חריטה?

אם כן אז אפשר לנסות חריטה לדרמים המקוריים + החלפת סנדלי בלם למקוריים.

 

+ תבדוק אצל שחמון חלפים בפתח תקווה, אולי יש לו משהו תחליפי נורמאלי.

 

 

פורסם
מאיפה אתה ?

אני יכול לשאול בחנויות שאני מכיר אך זה בצפון

 

 

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

אני מאזור הצפון, עמק יזרעאל.

חיפה וקריות זה מצויין, אני עובד באזור.

תודה, ליאור.

פורסם
מישהו מדד את הדרמים? האם הם במידות שמאפשרות חריטה?

 

אני עושה את זה לבד, לא רציתי להתעסק עם חריטה, אני לא מכיר למי אני יכול ללכת, בשביל מאתיים שלוש מאות שחשבתי, כבר אמרתי עדיף ללכת על חדש.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אתם יודעים מה מעצבן? החזירות.

באתר אמריקאי, התופים עולים 25$!!!

https://www.carid.com/2014-ford-fiesta-brake-parts/motorcraft-brake-drums-1344307597.html

למה בארץ זה צריך להגיע 550 ש"ח?

אני מבין הוצאות הובלה , אחסון , מיסים ומעמ, אבל למה לבקש פי 7?

פשוט מעצבן.

ליאור.

פורסם
אתם יודעים מה מעצבן? החזירות.

באתר אמריקאי, התופים עולים 25$!!!

https://www.carid.com/2014-ford-fiesta-brake-parts/motorcraft-brake-drums-1344307597.html

למה בארץ זה צריך להגיע 550 ש"ח?

אני מבין הוצאות הובלה , אחסון , מיסים ומעמ, אבל למה לבקש פי 7?

פשוט מעצבן.

ליאור.

שיש מי שישלם יש מי שמוכן לגבות. יודעים שאין לך ברירה ותצטרך לרכוש את החלק בכל סכום.

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חוזר לעדכן.

אחרי שאמזון התחילו עם המשלוח חינם, חיפשתי לקנות תופים דרכם. כמו שחשבתי, כל פעם שהוספתי לסל זה לא נתן חינם ורצה משלוח.

עד שנתקלתי בתופים של חברת Durago שאין לי שמץ של מושג עליהם, חוץ מזה שהביקורות בסה"כ בסדר באמזון והחברה אמריקאית, ב 25$ לאחד, ומשלוח חינם.

הזמנתי על המקום 2. לקח זמן להגיע כי לא היה במלאי אבל בסוף הגיע. במקביל קניתי נעליים מאבי חלקים ב 110 של LPR.

ועכשיו בפסח יצא לי להגיע לזה. אחרי שחרשתי את הסרטון הבא 

 

נגשתי להחלפה. האמת שהיה פחות מסובך ממה שחשבתי, ללא התקלות מיוחדות. עבודה זהירה ואיטית לקח לי שעה וחצי לשניהם.

אחרי הרכבה, הדבר הראשון שבדקתי וחששתי ממנו, היה ההנד ברקס, ואכן הוא כמעט לא עבד, ועלה על למעלה ללא התנגדות.

יצאתי לסיבוב קצר, כמה לחיצות בריאות שיכנס ה ABS, ושחזרתי, ההנד ברקס התחיל לעבוד - המנגנון של הכיוון האוטומטי אכן עובד. אמנם הידית עולה יותר ממה שלפני, אבל האוטו נעצר ולא זז.

זהו, מעניין מה יהיה בטסט בבדיקה של ההנד ברקס, עדיין מתלבט אם לפתוח שוב ולמתוח עוד קצת.

ליאור.

×
×
  • תוכן חדש...