Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2463 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

נקרע הכבל המחבר בין ידית ההילוכים לגיר (אוטומטי) ברנו סניק 2002.

אין כזה בארץ.

שבועיים עד שלושה להגעת החלק לדברי המוסך המורשה.

הסכים לתת את המקטים (לא טריוויאלי!) ושאזמין לבד.

 

אשמח להמלצות לאתרים להזמנה.

משלוח לארץ או ללונדון, נמצא שם בשבוע הבא.

 

תודה,

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם
תודה,

 

ומי זה ה׳פולני׳?

זה עסק בפולין שמתמחה בחלפים לכלי רכב מצרפת. מנסיוני, השרות שלו טוב.

פורסם

הכי פשוט: תברר איפה נמצא מוסך רנו הקרוב למקום בו תשהה בלונדון, תרים להם טלפון ותשאל אם יש את החלק, ואם אין שיזמינו לך. שווה לך לשלם עוד כמה גרושים מאשר להסתכן שהמשלוח כן יגיע או לא יגיע בטווח הזמן שתשתהה בלונדון. לגבי משלוח לארץ... אתה באמת רוצה להתנסות בשרות המדהים של דואר ישראל כשהאוטו שלך עומד ולא זז?

פורסם

בכלל לא בטוח שיהיה קל למצוא את החלק בחו"ל, סניק אוטומטי בטח מהשנים הללו - די נדיר באירופה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
שלום,

 

נקרע הכבל המחבר בין ידית ההילוכים לגיר (אוטומטי) ברנו סניק 2002.

אין כזה בארץ.

שבועיים עד שלושה להגעת החלק לדברי המוסך המורשה.

הסכים לתת את המקטים (לא טריוויאלי!) ושאזמין לבד.

 

אשמח להמלצות לאתרים להזמנה.

משלוח לארץ או ללונדון, נמצא שם בשבוע הבא.

 

תודה,

 

בבקשה שתף את המק"ט ואנסה לעזור. (ואם לא אני אז אולי מישהוא אחר.)

חזיר דיזל

פורסם

[email protected]

 

שלח לו מייל תציין מספר שלדה תתאר מה אתה צריך ותרשום שאתה צריך משלוח לישראל.

המוכר הכי טוב וזול שתמצא בעולם לרנו, עשיתי איתו עסקאות בהיקף של 10-20K עד כה

עריכה: אם קיבלת מקט אז תרשום לו את המקט, אבל ליתר בטחון תן מספר שלדה כדי שיוודא בכל זאת שזה המקט המתאים.

Miata ND2

 

פורסם

הפולני הוא היחיד שמצא את החלקים.

אבל נקב בשבועיים לאספקה לארץ ובמחיר של בערך 750₪, בעוד שהמוסך המורשה דיבר על כ 1000₪.

אותו זמן אספקה ובערך אותו המחיר.

כך שאני כנראה אאלץ להזמין דרך המורשה.

 

תודה על העזרה.

166, קאפה, GTV, קופה.

×
×
  • תוכן חדש...