Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן דרך: מאזדה 3 החדשה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1649 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מה העניין עם הברקסים? זה באמת כזה מורגש?

אני נוסע ביום יום על הדור הקודם והדוושת ברקס בדור החדש הרגישה ממש מוזר. כמו שנאמר בנהיגה מנהלתית פחות מורגש/מפריע אבל כשלוחצים זה היה ממש מורגש ולא נתן תחושת ביטחון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הדימיון בעיצוב החיצוני קרוב יותר ל6 מאשר ל3 היוצאת, וזה בעיקר מלפנים, מאחור מדובר במשהו שונה.

מבחינת עיצוב חיצוני, הפנסים הקדמיים קצת מוזרים עבורי, ארוכים וגדולים ולא כל כך משתלבים בפרונט הרחב ועם שאר המכונית. העיצוב האחורי של גרסאת הסדאן דווקא כן עובד.

בפנים מאזדה שמרה על עיצוב מינימליסטי ללא הרבה כפתורים , ומסך שמוטמע בצורה אסתטית ולא סתם "מודבק" לדשבורד, והנדסת האנוש היא דיי אינטואטיבית.

מבחינת איכות חומרים בהחלט מדובר במתמודדת רצינית על ראשית הקטגוריה, עם פאולים קטנים בצורת פלסטיקים שחורים בדלתות שהורסים קצת את האווירה, ואולי חיזוק קל לאיכות ההתקנה בדלתות. אם היא הייתה ברמת ה6 העדכנית לטעמי היא הייתה מושלמת מבפנים (ביחס לקטגוריה).

תנוחת הישיבה שה3 מכתיבה לנהג היא ספורטיבית יחסית, ישיבה נמוכה "בתוך האוטו".

כשעולים לכביש המהיר ה3 מרשימה, תא נוסעים שקט , מושבים נוחים ותומכים ולא חסר כוח לעקיפות. העברות ההילוכים לא מורגשות והנהיגה בה לא מעייפת (לפחות לאחר נהיגה של שעתיים +-).

בכבישים המפותלים של אזור בית שמש ניתן המאזדה זורחת יחסית, הגה מהיר ומדויק וכיול מתלים קשיח אבל לא מעניש בשום צורה ומשאיר את השיבושים הקטנים בחוץ. מה שמעיב על החגיגה הוא המנוע , שמרגיש חנוק יחסית לנפח שלו ולהספק שלו תחת עומס. מניסיון עם המנוע הזה בגרסה קודמת שלו (ומעט חלשה יותר) במאזדה 6, הוא יכול להיות הרבה יותר חי ואני מקווה שמה שחווינו במבחן נובע מהיותו חדש "וטרם נפתח".

לסיכום, ל3 החדשה יש הרבה יתרונות , אבל היא צריכה להתגבר על שני מכשולים עיקריים - מחיר גבוה ומרווח פנימי מצומצם יחסית, שני פרמטרים חשובים במכונית משפחתית, שכנראה ירחיקו ממנה קונים פוטנציאליים המחפשים משפחתית.

 

 

אח שלי שלל את הרכב בגלל 2 סיבות, לא המחיר ולא המרווח,

דווקא הוא היה מוכן לשלם על רכב שידע שהוא אמין, חזק, ובעל שמירת ערך טובה, אך הקש ששבר את גב הגמל זה:

 

1. נושא הבלמים, היתה לו לפני כ15 שנה פיאט פונטו, ומה שכתוב על הבלמים כאן של אי בטחון, פשוט מזכיר את הפונטו, הבלמים היו ממש lag-ים ולפעמים כאשר נדרש לעצור מיידית, הייתה הרגשה שאין בלימה מספקת לפעמים שגורמת לפניקה מסויימת, לא מתאים לרכב חדש ברמה הזו ובכלל במחיר הזה, וממש לא בא לו לחזור לזה.

 

2. הוא מחפש רכב ל2 מבוגרים ו2 ילדים לנסיעה מנהלתית בעיקר, שיהיה איכותי כיפי ונוח, ופה הוא נופל, כמעט בכל מבחן ואפילו באוטו כתבו שהנוחות בינונית והיא מהמגרעות, לעומת זאת בדגם היוצא כתבו שהנוחות טובה, ובכלל אם נזכיר את המבחן שנעשה לספיריט הישנה לפני 5 שנים הסתיים בהתלהבות ותשבוחות, אך כאן פשוט באז מאכזב ביותר.

 

הוא כנראה חוזר למשפחת VAG בינתיים, הניסיון שלו איתם (במשך 7 שנים ו3 רכבים) תמיד היה טוב למרות הרעש על הגיר ברשת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת קהל היעד שחובב קוריאני\יפני , הקורולה זולה יותר ועם צריכת דלק עדיפה החסרון הבולט זה הצע הכוח וגם אז אני לא רואה סיבה שיעדיפו את המאזדה כאשר באותו סכום יש לך הונדה 1.5 ליטר טורבו חזקה יותר.

 

כרגע בתמחור הנתון מדובר בבחירה מוזרה אלא אם כן אתה חובב מאזדה מושבע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אח שלי שלל את הרכב בגלל 2 סיבות, לא המחיר ולא המרווח,

דווקא הוא היה מוכן לשלם על רכב שידע שהוא אמין, חזק, ובעל שמירת ערך טובה, אך הקש ששבר את גב הגמל זה:

,,,,,,,,

 

הוא כנראה חוזר למשפחת VAG בינתיים, הניסיון שלו איתם (במשך 7 שנים ו3 רכבים)

תמיד היה טוב למרות הרעש על הגיר ברשת.

 

 

גם לגולף החדשה - יש מתלה אחורי של קורת רוחב (מבעס לספר שזה.. מה יש)

 

ושאפו לאחיך.

ב 7 שנים, שלוש VAG ושרד לספר, ומאזדה אחת.. - הספק יפה

רק בשביל הסיפורים.. :wink: שישאר עם הגולף

 

 

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לגולף החדשה - יש מתלה אחורי של קורת רוחב (מבעס לספר שזה.. מה יש)

 

רק בגרסת ה-1.0, גרסת ה-1.5 מצויידת (עדיין) במתלים רב חיבוריים מאחור.

 

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת קהל היעד שחובב קוריאני\יפני , הקורולה זולה יותר ועם צריכת דלק עדיפה החסרון הבולט זה הצע הכוח וגם אז אני לא רואה סיבה שיעדיפו את המאזדה כאשר באותו סכום יש לך הונדה 1.5 ליטר טורבו חזקה יותר.

 

כרגע בתמחור הנתון מדובר בבחירה מוזרה אלא אם כן אתה חובב מאזדה מושבע.

 

כוח וחיסכון בדלק זה לא הכל.

הקורולה החדשה היא המשפחתית הלאומית ויש הרבה אנשים שזה לבד ירחיק אותם. בנוסף הביצועים סבירים בלבד ואין הרבה שאר רוח בסדאן. ההאצ'בק נאה יותר אבל מבחינת שימושיות היא לא יותר טובה מהמאזדה והיא נשארת עם אותה יחידת הנעה.

ההונדה בכלל לא בכיוון לדעתי, חוץ מכוח אין באוטו הזה משהו לספר עליו, המנוע החזק מחובר לתיבת הילוכים רציפה לא מהטובות, ובנתיים גם עניין האמינות שם מוטל בספק והוצאות התחזוקה יהיו גבוהות בגלל הצורך להחליף שמן לעיתים תכופות. מבחינת איכות והתנהגות היא פשוט לא מתקרבת למאזדה, וכן הפערים כאלה גדולים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי היום את המאזדה. מפליא אותי שברכב שרוצה להיות כמעט פרימיום במחיר של 148,000 שח עדיין אין חיישני חניה אחוריים. בקטע הזה דלק מוטורס קצת הגזימו לדעתי. לקנות רכב במחיר כזה ולצפות שחאפר ישראלי יקדח בטמבון האחורי ויעשה חיבורים למערכת החשמל עם ליפוף ואיזוליבנד? לא יקרה אצלי. הדברים הקטנים הללו משגעים אותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היום ישבתי בהאצ'בק באולם תצוגה. קורות C אכן גוזלות הרבה שדה ראייה מהנהג ותא המטען קטן. המרווח לנוסע מאחור לא נופל מזה של הסדאן, ולמרות קורה C רחבה ה3 לא מרגישה קלסטרופובית מאחור (אה לה CHR).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות הכל הייתי היום עם אחי בסוכנות, סתם בשביל לראות את הרכב, לקנות כנראה שזה לא יקרה, בעיקר בגלל הנוקשות שדברו עליה במבחנים ובגלל שאחד החסרונות בסיכום "אוטו" זה הנוחות, וזה חשוב לו.

 

אך כל מה שהיה חשוב לי להעביר כאן זה שמי שמעוניין, יש מחיר השקה עד מחר, 141K על הסידן וה144K על ההצ'בק (יש לי הרגשה שהמכירות לא יהיו משהו ובעתיד יהיה אפשר לקנות במחיר זול יותר עם הנחה).

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי נאמר ש 4000 שח הנחה הם ברובם בהטבת איבזור ולא בכסף (כמה מאות שקלים בכסף והמשלים ל 4000 שח בהטבת איבזור). גם לדעתי המידה והמכירות לא ינסקו, בקרוב יהיו ימי מכירןת לקראת סוף השנה עם הנחה משמעותית יותר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות הכל הייתי היום עם אחי בסוכנות, סתם בשביל לראות את הרכב, לקנות כנראה שזה לא יקרה, בעיקר בגלל הנוקשות שדברו עליה במבחנים ובגלל שאחד החסרונות בסיכום "אוטו" זה הנוחות, וזה חשוב לו.

שמע זה ממש מוזר לי. אם זו הסיבה העיקרית שהוא לא רוצה לרכוש, והוא לא לוקח לנסיעת מבחן אני פשוט לא מבין את ההגיון.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Wildlands באמת הגזמתם לגמרי עם הקטע הזה, רוב המבחנים לא מדברים על נוקשות בקטע של לא נעים אלא בקטע ספורטיבי וטוב, אתם לא יכולים לפסול רכב שרציתם והתלהבתם ממנו רק בגלל כמה רשמים ראשונים של עיתונאים שגם הם לרוב כן שיבחו את הפן הדינמי שלו.

 

מילא היית פוסל על דיווחים של צפיפות זה עוד יחסית אובייקטיבי ואמפירי אבל אתם סתם מסתמכים על תחושות שקיבלת מכתבות צד ג', זה לא רציני. תזמינו נסיעת מבחן אין לכם מה להפסיד פה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין פה שום הגזמה, היוצאת נוחה לו, אך בנוקשות זה די על גבול המקובל, יותר מזה פשוט דיל ברייקר, הסיכום די מחדד שמדובר ברכב לא נוח, האמת, אני הייתי מנסה נסיעת מבחן, הוא לא מוכן אפילו לנסות, זכותו.

 

1.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא שמעתי על שינוי לרעה מבחינת נוחות הנסיעה ביחס לישנה ברוב המוחלט של מצבי הנהיגה (אולי רק כשדוחפים את הרכב ללימיט יש שינוי קטן לרעה) , קודם כל צריך לבדוק שזה אותו הכתב שביקר את המאזדה הישנה והחדשה, דבר שני גם אם כן יכול להיות שהסטנדרטים שלו השתנו מאז ועכשיו זה נוקשה לו אבל לאח שלך שמגיע מהמזדה הישנה ולכן הוא משווה את הרכב בצורה יותר ישירה אין שום הבדל. בקיצור זה לא מספיק רציני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1649 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...