Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פבל

מבחן דרך: מאזדה 3 החדשה

שימו לב! השרשור הזה בן 305 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

אני יודע שאתם בטח ישנים עכשיו, אז אני רק אניח פה את הלינק ואצא בלי לעשות הרבה רעש.

...

...

...

מבחן למאזדה 3 החדשה!!!

 

MAIN-מאזדה3-2019.jpg


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד למאזדה.

 

העיקר היא יפה, כי אנחנו הולכים לראות לא מעט כאלה על הכבישים, וזה פרמטר חשוב

עריכה אחרונה על ידי Pecan

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
מנוע שמתודלק בבנזין אבל יודע לעבוד גם ע"י הצתה בדחיסה – שזה בגדול עקרון הפעולה של מנוע דיזל והתוצאה היא שמקבלים את הטוב משני העולמות – חסכון ומומנט של מנוע דיזל עם הספק וגמישות של מנוע בנזין. אלינו המנוע הזה לא מגיע. וככל שאני מבין, ספק אם אי פעם יגיע.

 

למה המנוע הזה לא מיובא?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה הגדולה שלה זה המחיר שמציב אותה היישר בקטגורית הגיפונים הבינונים כמו הספורטג,טוסון,קשקאי.

קשה להאמין שלקוח פרטי יעדיף אותה.

 

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
כל הכבוד למאזדה.

 

העיקר היא יפה, כי אנחנו הולכים לראות לא מעט כאלה על הכבישים, וזה פרמטר חשוב

לא נראה לי, הסגמנט הזה מת, הרכב הזה יקר מאוד, אנשים פרטיים עברו לג'יפונים, רכב ליסינג יעדיף הייברדי בגלל הקלה במס. מאזדה יצטרכו יחכות ל cx30

 

Sent from my Mi Note 3 using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא בדיוק,

 

אם אני הייתי צריך לקנות רכב הייתי בודק אותה, כי אני ממש לא מתלהב מג'יפונים, מעדיף את הישיבה הסופרטיבית הנמוכה וההרגשה העוטפת במיוחד יוקרתית.

 

*אחרי שקראתי את המבחן, אני חושב שטעו במאזדה שהביאו את המנוע הזה עם השיפור הקל לפי טענת היצרן, שכנראה אבד את האופי שהיה בקודמת, כי לגבי החדשה בחו"ל, נראה שדי אהבו את המנועים החדשים שדומים בעבודתם למנועי דיזל עם יחס דחיסה גבוהה.

עריכה אחרונה על ידי wildlands2019

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
למה המנוע הזה לא מיובא?

 

דלק אומרים שלפי החישובים שלהם, הוא היה מייקר את המכונית ב-40 אלף שקלים עבור הלקוח. אם היית קורא את כתבת ההשקה, היית יודע :wink:


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חסכו על המתלה רב חיבורי מאחור למשהו פשוט ,איזה יתרון יש למאזדה אם הפסיקה להיות חדה עם ניצוץ ספורטיבי ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צילומים מדהימים כרגיל (כתיבה זה כבר ברור...).

 

אני חושב שזו לא רק העובדה שהיא דומה ל6 שלא זכתה ליותר מדי תשומת לב, אלא גם שלמרות שהיא יפה יותר (בגרסת הסדאן לפחות), היא לא באמת כלכך שונה מהדור הקודם. לא משנה כמה רכב יפה, כשרואים אותו בלי סוף כבר מפסיקים להעריך את זה, או לשים לב (ראו מקרה דור שלישי של הספורטאז׳ למשל...).

 

אגב, הליאון יפה, אבל לא מסכים שהיא מהממת.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני עד היום רואה את ה3 היוצאת כרכב יפהפה אך לא ברמת האבזור הנמוכה "אקטיב",

 

מה שכן, נראה שהחדשה די מאכזבת וחבל, אם הX יקר, למה לא מייבאים את הG החדש, שאמור להיות הרבה יותר זול אך לפחות טכנולוגיה חדשה, עם צריכת דלק טובה ומומנט די מרשים למנוע אטמוספירי,

חייבים גם לעבוד על נושא נוחות המתלים, אי אפשר להגדיר רכב כרכב יוקרתי, איכותי ושקט אך נוחות המתלים דומה לזו של יונדאי i10.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי. ל3 בגרסת אקטיב יש עיצוב אחר משאר הגרסאות?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

:),

 

לא,

הכוונה שנראת יפה עם הג'אנטים, לא הטאסות.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כתיבה מעולה. הרכב מבחינתי מאכזב ביחס לציפיות שהיו לי לגבי דור חדש של מאזדה 3, איבד מהאופי ומהעקרונות של הדורות הקודמים וחבל.

 

התמחור יקר, גרסת הסדאן יפה אבל לא משנה מספיק ביחס לדור הקודם, לא מפתיע שרוב האנשים לא הבחינו בה, היא פשוט נראתה להם כמו עוד מאזדה 3, שזה מבאס ממש כשאתה קונה רכב מדור חדש.

 

הרכב הזה יהיה נישתי למדי בשוק הישראלי עד להופעת דגם הליסינג וגם אז כנראה שהרוב ילכו על קורולות ואיוניקים למיניהם.

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אני עד היום רואה את ה3 היוצאת כרכב יפהפה אך לא ברמת האבזור הנמוכה "אקטיב",

 

מה שכן, נראה שהחדשה די מאכזבת וחבל, אם הX יקר, למה לא מייבאים את הG החדש, שאמור להיות הרבה יותר זול אך לפחות טכנולוגיה חדשה, עם צריכת דלק טובה ומומנט די מרשים למנוע אטמוספירי,

חייבים גם לעבוד על נושא נוחות המתלים, אי אפשר להגדיר רכב כרכב יוקרתי, איכותי ושקט אך נוחות המתלים דומה לזו של יונדאי i10.

 

שתי שאלות:

לאיזה מנוע "G חדש" אתה מתכוון? להיברידי הזעיר? כי מלבד העובדה שיש לו בדיוק את אותו מומנט כמו למנוע שכן נמכר בארץ (21.7 קג"מ), יש לו הספק נמוך יותר (122 כ"ס) והוא מגיע למאה קמ"ש תוך 10.4 שניות, שתי שניות יותר מהמנוע שאנחנו מקבלים, ולפי דלק מוטורס הוא לא זול משמעותית. באירופה מוכרים אותו כי הוא מפיק פחות CO2, ושם הנתון הזה כשלעצמו הרבה יותר חשוב מאשר בארץ בגלל עניין ממוצע פליטת ה-CO2 של כלל הליין-אפ. בישראל אין לו ייתכנות כי ל-CO2 יש כאן פחות משמעות בתוך כל הציון הירוק, ו-שוב-לפי דלק, לייבא את המנוע הזה על כל חסרונותיו בגרסת הביצועים, לא שווה את זה גם אם זה היה מוזיל אותו מעט.

 

ולגבי המתלים - אני מצטער, אבל או שלא קראת, או שעשיתי עבודה ממש גרועה בלהסביר את עצמי. הם מאוד (אבל מאוד!!!) רחוקים מלהיות בעלי "נוחות דומה לזו של i10". יש לאמירה הזו בדיוק 0 אחיזה במציאות.


מתלבטים לגבי הרכב הבא? רוצים לדעת אם הרכב שיש לכם הוא הרכב שהכי מתאים לכם? בואו לשאול את מתי.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

נתקלתם בסקופ? ראיתם משהו חדש לפני כולם? רוצים לסכם תקופה עם המכונית? שלחו לנו למייל ונפרסם את זה במגזין שלנו.

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

במבחן הזה יצאה להם צריכת דלק ממש עלובה של 1:11

זה לדעתי נתון בלתי מתקבל על הדעת ברכב משפחתי ב 2019.

https://m.ynet.co.il/Articles/5587231

עריכה אחרונה על ידי bobi

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 305 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...