Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי יש ברשותי מורל פרימו 10 אינץ.

מעוניין לבנות לו תיבה פתוחה(עם פורט), בנפח 31 ליטר (עפ"י נתוני יצרן).

אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי מבחינת המידות, ניסיתי להיעזר באתר הנ"ל:https://subbox.pro/en/

טיפה הסתבכתי עם הפרמטרים...

 

תודה לעוזרים

עריכה אחרונה על ידי IDFWU
פורסם

כדאי שתבדוק את ה-EBP

-Efficiency Bandwidth Product

לפני שאתה בונה תיבה פורטד.

 

יש לך מחשבון בקישור הבא:

https://subbox.pro/en/volume-calculator/

 

 

 

המחשבון הנ"ל מתבסס על ה- Thiele-Small Parameters

שאמורים להיות בחוברת של הסאב.

 

 

יש לך הסבר מעולה בקישור הבא (של אמיננס):

https://www.eminence.com/support/understanding-loudspeaker-data/

 

 

בהצלחה

-

פורסם
היי יש ברשותי מורל פרימו 10 אינץ.

מעוניין לבנות לו תיבה פתוחה(עם פורט), בנפח 31 ליטר (עפ"י נתוני יצרן).

אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי מבחינת המידות, ניסיתי להיעזר באתר הנ"ל:https://subbox.pro/en/

טיפה הסתבכתי עם הפרמטרים...

 

תודה לעוזרים

 

שלום לך.

 

מניסיון עם הסאב הזה, התוצאה שלו בתיבה אטומה תהיה טובה יותר.

גודל תיבה של 1CF, כלומר 28 ליטר ,יהיה מצוין לסאב הזה.

מה גם שזו מידה מאוד נפוצה, לכן אפילו תוכל לרכוש פשוט תיבה מוכנה לחסוך גם את כל הכאב ראש של בניית תיבה.

רק שים לב שתיבה שאתה קונה תהיה בנויה מMDF בעובי מינימלי של 17מ"מ.

 

בהצלחה

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...