Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הרכב אצלי חודש והוא רועד בזמן עמידה במקום (רמזור/פקק). מורגש מקדימה ועוד יותר מאחורה.

הרכב עדיין באחריות (חודש אחרון). במוסך אומרים שאין בעיה וככה זה הרכב. לי זה נראה מוזר שרכב 2016 רועד יותר מסיריון 2007, ויש לי הרגשה שבמוסך "מורחים" אותי בגלל האחריות.

 

מה דעתכם?

פורסם (נערך)

יש לך עוד פרטים על הרכב? כמה ק"מ הוא עבר?

בכל מקרה, זה נשמע כמו מצתים לא טובים שעשו את חייהם. או אופציה נוספת או שנייה היא שאני מאוד מקווה שזה לא תושבות מנוע (בושינג) כי 2016 זה יחסית מוקדם שהם ישחקו

אופציות אחרות שכדאי לבדוק זה

פילטר אויר מלוכלך

רצועת טיימינג רופפת או שחוקה

אופציה אחרונה שמאוד נדירה בגיל כזה של הרכב זה מערכת הזרקת דלק...

 

 

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Ethan Barker
פורסם

הרכב נסע 50 אלף, נקנה מפרטי.

עבר שני טיפולים שגרתיים במוסכים רגילים (לא של היבואן).

 

האם יש סיכוי שהמוסך צודק ובאמת זה לגיטימי שהרכב רועד ככה?

פורסם
הרכב נסע 50 אלף, נקנה מפרטי.

עבר שני טיפולים שגרתיים במוסכים רגילים (לא של היבואן).

 

האם יש סיכוי שהמוסך צודק ובאמת זה לגיטימי שהרכב רועד ככה?

תראה יכול להיות המון סיבות אולי לא הכי קריטיות אבל אם זה 50 אלף קילומטר זה בכלל לא המון אז זה ממש מוזר

לדעתי זה שמן מנוע זול ומצתים לא טובים שנגמרו ונוצרו רווחים.

אני רוצה להאמין שזה רק זה ולא תושבות מנוע או מרססי דלק.

הרכב הזה לא ידוע בבעיות ותקלות

 

Sent from my VKY-L29 using Tapatalk

פורסם

אני מציע לגשת לעוד מוסך מורשה לבדוק את העניין. בכל מקרה חשוב שהתלונה שלך תהיה מתועדת בכרטיס תיקון.

אם יש לך אפשרות לבדוק בעצמך ברכב תואם, זה יהיה הכי טוב, והמקום למצוא רכבים כאלו זה במוסך המורשה.

אולי אחד מחברי הפורום עם רכב זהה לשלך גר סמוך אליך ותוכלו להפגש לצורך השוואה.

פורסם

עדכון: הייתי היום שוב במוסך והתעקשתי שיבדקו לעומק. ניקו מצערת ולא עזר. אחכ אמרו שאולי מדובר בתושבת גיר ולא מנוע. אמרו שיזמינו וינסו לראות אם פותר את הבעיה.

האם תושבת גיר נשמע סביר? לא כל כך סומך על המקצועיות שלהם

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

רציתי לדעת בבקשה מה הייתה הבעיה , קורה לי עכשיו בדיוק מה שאתה מתאר ובמוסך לא יודע מה זה , אשמח מאוד לדעת אם עלית על הבעיה , אשמח אם תיצור קשר על מנת להסביר 0547660081 יוגב , תודה רבה

×
×
  • תוכן חדש...