Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לאחרונה קנינו טיוטה קורולה חדשה היברידית מדגם Luxury מייבוא מקביל. בגירסאות הבסיס הדגם מגיע עם מסך לא מקורי בהתקנה מקומית שכולל בתוכו וויז. בגלל שקנינו את הגירסא היוקרתית ביותר (הדגם הזה לא קיים אצל היבואן הרישמי) האוטו הגיע עם המסך המקורי (שאם שואלים אותי יפה וטוב יוצר) אבל הבעיה המרכזית שאין בו וויז.. המקום שקנינו ממנו רוצה מחיר יקר מאד של סביבות ה3 אלף ומה שהוא אומר בעצם זה להתקין לי את המסך הלא מקורי .. שזה בעצם הפסד כפול? גם לשלם הרבה כסף וגם להוריד את המסך המקורי כדי לקבל מסך ישראלי פחות טוב. השאלה שלי האם יש אפשרות להתקין את הוויז על המסך המקורי ומה אמור להיות סדר גודל של המחיר?

 

תודה רבה ושבוע טוב, מעריך אותכם

פורסם

מערכת מקורית של טויטה תומכת בממשק חיבור לנייד Car Play עבור אייפון בלבד. לא תומכת ב-Android Auto כך שאם יש לך אייפון ניתן לחבר אותו עם כבל USB ולקבל ניווט ב-waze ללא צורך בעלויות נוספות ומעבר למערכת סינית זולה בתשלום הזוי...

×
×
  • תוכן חדש...