Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום

 

יש לי סקודה ראפיד ויש לי בעיה קטנה שרציתי להתייעץ אתכם. אתמול הרכב סירב להניע (בניסיון להניע המנורות בלוח השעונים הבהבו במהירות) ולאחר ניתוק וחיבור המצבר הרכב הניע. בניסיון לאתר את התקלה שהייתה בדקתי את המצבר - תוך כדי שהרכב מונע המתח הוא 14V ושהרכב כבוי 10.083V. בנוסף לזה הייתה שגיאה במחשב CODE P069A00, מחיפוש בגוגל מדובר על Relay אבל לא הבנתי יותר מדי מעבר לזה.

לאחר איפוס של המחשב הקוד שגיאה לא הופיע שוב, ושאני מניע את הרכב נשמע כאילו המצבר טיפה חלש מהרגיל.

 

השאלות שלי: האם המתח של המצבר תקין? אם לא, האם טעינה יכול לעזור?

מה העניין עם ה-Relay והאם זה קשור לעובדה שהרכב לא הניע או למתח של המצבר?

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי dc12
פורסם
מתח לא תקין. בדוק אותו לאחר נסיעה של כחצי שעה בכביש בין עירוני. ואז תמתין קצת ותמדוד.

 

תודה.

 

נסיעה כזו תהיה לי רק ביום שלישי, בנתיים אשמח לנסות אפשרויות נוספות לאבחון התקלה.

 

אציין שאתמול לאחר שהייתה התקלה, נסעתי בכביש בין עירוני כשעתיים.

 

עדכון בקשר להודעה הראשונה - לצד הקוד שגיאה שציינתי היה כתוב ECM/PMC POWER RELAY. למקרה שזה עוזר במשהו...

פורסם

זה המטען שיש לי. יש טעם להטעין? מה בעצם ההבדל בין הטעינה הזו לבין הטעינה של האלטרנטור?

פורסם

stav-bd

אני בודק עם שקע OBD ואפליקציה. שהרכב מונע כתוב לי 14V, שאני מכבה זה יורד ל10.08V.

פורסם (נערך)

אני לא יודע אם זה קשור אבל אולי כדאי לציין - לפני כמה ימים הוצאתי מתח ללד בתוך הרכב מהפיוז של הוישרים ומינוס חיברתי לחתיכת מתכת פחות או יותר ליד הלוח שעונים (כמובן מאחורי הפלסטיקים)

עריכה אחרונה על ידי dc12
פורסם

תבדוק עם רבמודד בצורה מסודרת או תלך לחשמלאי. כמו כן במידה ואין לך את הידע לבצע עבודות חשמל לפעמים עדיף לא לגעת מאשר לעשות נזקים.

בהצלחה גבר.

פורסם
תוך כדי שהרכב מונע המתח הוא 14V ושהרכב כבוי 10.083V.

לזה הייתה שגיאה במחשב CODE P069A00,

המצבר פרוק במקרה הטוב, סיים את חייו במקרה הפחות טוב.

בכל אופן במצב הנתון אין להתייחס ברצינות לקודים במחשב, אלא להחליף\לטעון את המצבר ולהמשיך דיאגנוסטיקה כאשר המצבר תקין וטעון.

יום טוב גם לך

פורסם

stav-bd. תודה

 

האמת שאני לא יודע איך להשתמש ברב מודד, אני יכול ללמוד השאלה האם באמת יש יתרון או נתון שאוכל לקבל בבדיקה הזו לעומת הבדיקה שכבר עשיתי עם האפליקציה..

לגבי התקנת הלד, לא חשבתי שזה עלול לגרום לסיבוכים כי בסך הכל הוצאתי פלוס אחרי סוויץ מהוישרים למנורת לד. מה יכולתי לעשות לא כמו שצריך שיכל לגרום נזק? אני באמת שואל כי אני אכן חושש לנזק מהכיוון הזה. כמובן שאתה צודק שלפעמים עדיף ללכת לבעל מקצוע, רק כמו שאמרתי במקרה הזה לא חשבתי שזה מסובך..

פורסם

igal_zeltser

 

תודה.

אני יכול לנסות להטעין את המצבר עם המטען שיש לי (מצורפת תמונה בהודעות הקודמות) השאלה אם מטען כזה באמת יכול להטעין.. שווה לנסות או ש 3.3A לא יכול לעזור? אחרי טעינה אוכל לדעת אם המצבר פרוק או גמר את חיו?

פורסם

מעדכן שהיום בשונה מאתמול, קיבלתי ערכים מעט נמוכים יותר.

בנוסף נראה - שמיום שישי ועד היום - הצטברה אבקה כחולה סביב המינוס.

 

(למי שתוהה, אני יודע שאני יכול ללכת לחשמלאי לבדוק את המצבר ולהחליפו במידת הצורך)

פורסם
igal_zeltser

 

תודה.

אני יכול לנסות להטעין את המצבר עם המטען שיש לי (מצורפת תמונה בהודעות הקודמות) השאלה אם מטען כזה באמת יכול להטעין.. שווה לנסות או ש 3.3A לא יכול לעזור? אחרי טעינה אוכל לדעת אם המצבר פרוק או גמר את חיו?

 

המטען שיש לך מתאים למשימה,

זמן הטעינה יהיה מעט ממושך, שים אותו בטעינה ללילה שלם.

בנוסף שווה לבצע בדיקה אם יש צריכת זרם מוגברת מהמצבר כאשר הרכב בחניה. אבל גם את הבדיקה הזו יש לבצע עם מצבר תקין וטעון.

יום טוב גם לך

×
×
  • תוכן חדש...