Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בהחלפת פלאג תקוע ביונדאי I30


ronaldo17
שימו לב! השרשור הזה בן 301 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם, במסגרת טיפול DIY קניתי פלאגים מקוריים לרכב יונדאי I30 דור ראשון והיום בבוקר ביצעתי את ההחלפה.

3 פלגים חולצו בהצלחה ללא שום בעייה, פלאג אחד תקוע ממש חזק, ניסיתי להפעיל כוח סביר פלוס אך הפלאג לא זז.

ניסיתי גם את הטריק של לסגור ואז לפתוח ושום דבר לא זז.

האם כדאי לרסס WD40? האם יש טריק אחר?

במידה ולא אצליח מי יכול לעזור בעניין שכזה, אני מאזור חיפה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרה לי גם באחת ההחלפות גם כן ב i30. הרי מתי שהוא תצטרך לפתוח אותו אז עם קצת יותר כוח והרבה רגש זה ייפתח. תשתמש כמובן בבוקסה ובמאריכים מתאימים כדי שלא ייווצר זוית בנסיון הפתיחה. במיקרה שלי זו הייתה I30 שנת 2011 שעברה החלפת מנוע. שבעל הרכב ניגש למוסך שהחליף את המנוע לבצע החלפת פלאגים הם סירבו בטענה שאם ייקרה משהו זה עליו...אז פשוט לא נגעו ושלחו אותו הביתה ככה. 3 פלאגים היו דבוקים מאוד אבל בסוף ניפתחו בשלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב אז כשלא הולך בכח, הולך ביותר כח.

הפלאג העיקש בחוץ, הפלאג החדש בפנים.

שאלה לגבי משחרר ברגים או שמן WD40, האם ניתן לרסס לחור שבו הפלאגים יושבים או שיש סכנה שהחומרים הללו יחדרו למנוע ויעשו בעיות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם עושים יותר מדי כח המצת יכול להשבר והתברעג הישאר בפנים.

אין לי ניסיון בבעיה כזאת.

ביוטיוב ממליצים לרזז נוזל לניקוי קרבורטורים.

גם ממליצים להפעיל כח (מתון) לפתיחה ולסגירה הרבה פעמים רצופים.

 

 

יש גם המלצות לחמם את המנוע לפני פירוק כראש מנוע מאלומיניום מתפשט יותר מתבריג המצת מפלדה.

באותה סיבה יש להרכיב את המצתים עם מנוע קר

עריכה אחרונה על ידי adddiaz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאשר משתמשים בגריז נגד הדבקות מומלץ להקטין מומנט סגירה ב-20%

https://www.boschautoparts.com/documents/101512/0/0/1afcc55b-5904-4064-8275-8d0d50d9ef2a

ליתר ביטחון אפשר להדק לפי "זווית הידוק" מומלץ ע"י יצרן המצתים.

יש כאלה שאומרים שהגריז משפיע משמעותי בפליטת חום ע"י המצת (המצתים יעבדו בטמפרטורה יותר גבוה)

עריכה אחרונה על ידי adddiaz
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שנים מאוחר יותר...
בתאריך 26.4.2019 בשעה 12:14, ronaldo17 כתב:

שלום לכולם, במסגרת טיפול DIY קניתי פלאגים מקוריים לרכב יונדאי I30 דור ראשון והיום בבוקר ביצעתי את ההחלפה.

3 פלגים חולצו בהצלחה ללא שום בעייה, פלאג אחד תקוע ממש חזק, ניסיתי להפעיל כוח סביר פלוס אך הפלאג לא זז.

ניסיתי גם את הטריק של לסגור ואז לפתוח ושום דבר לא זז.

האם כדאי לרסס WD40? האם יש טריק אחר?

במידה ולא אצליח מי יכול לעזור בעניין שכזה, אני מאזור חיפה.

קרה לי אותו דבר, איך הצלחת בסוף?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואין בעיה לרסס קצת WD-40 או כל  חומר אחר אבל רק קצת. תזכור שזה יגיע לבוכנה בסוף ואתה יכול להציף אותה אם זה יותר מדי.

 

לדעתי עדיף לרסס לחכות 10 דקות ולנסות. אם לא עובד לרסס עוד קצת להניע לתת למנוע להתחמם ואז לנסות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 301 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...