Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 207-מזגן לא עובד


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר בירורים וניחושים למה המזגן הפסיק לעבוד והאם יש קשר להודעה "ENGINE MANGMENT SYSTEM FAULTY"

שהופיעה כל הזמן, חשבו שהמדחס מת והתברר שלא .

חיברו למחשב וקיבלתי הודעה עיקרית של : P0494 STATUS OF THE FAN ASSEMBLY COHERENCE

מצטבר שהמאוורר לא עובד, איפסו את ההודעה , ואז המזגן חזר לעבוד לכמה שניות ושוב הופיעה תקלה.

איפסו עוד פעם את ההודעה נתנו כמה מכות קלות למאוורר והתחיל לעבוד.

עבד כמה דקות טובות ושוב הופיעה התקלה לאחר שהמאוורר הפסיק לעבוד.

אמרו שהלך המאוורר וחדש כולל עבודה יעלה לי כ- 1900 ש"ח.!!

התחלתי לחפש באינטרנט ולהבנתי יש עוד חלק שקשור למאוורר "FAN CONTROL UNIT/REISTOR PACK" שניתן להחליף.

וזה יכול לפתור את הבעיה.

מישהו יכול להמליץ על חשמלאי רכב אמין בחיפה ?? כמה היוניט הזה אמור לעלות?

למרות שהמאוורר לא עובד , הרכב אף פעם לא התחמם.

ואגב עוד הודעה שהופיעה במחשב זה חיישן חמצן תקול? מה תפקידו? כמה עולה?

אשמח לקבלת מענה..

×
×
  • תוכן חדש...