Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

מעוניין לדעת לאלו רכבים יש גלגלים במידה 14 מרווח ברגים 5/100 חוץ מסובארו.

 

תודה רבה לכל המשיבים

ושבת שלום

:beerchug:

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

השתמש באתר הזה: https://www.wheel-size.com/

אפשר לחפש לפי רכב, לפי מידת צמיג ולפי מידת חישוקים מדוייקת או קרובה.

 

מידות המופיעות בהדגשה הן בדר"כ כאלו שאומתו/מקוריות.

אך יתכנו הבדלים קלים (שלפעמים מצויינים) בין שווקים מסויימים וכן אי אפשר להסתמך על האתר הזה באופן עיוור או למטרות אישורי מידות שונות.

פורסם
שברולט קאוואליר, קורסיקה, סיאטים ישנים...

 

 

ברכבים שהזכרת גם קוטר הטבור זהה ?

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

מצאתי 4 גלגלים של שברולט קווליר שנת 2004 שמתאימים רק קוטר הטבור שונה .

מידת הטבור בקווליר 57.1

ובאימפרזה שלי מידת הטבור 56.1

האם צריך ספייסר ואם כן מאיפה אני קונה ?

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
מידת הטבור בקווליר 57.1 ובאימפרזה שלי מידת הטבור 56.1.

האם צריך ספייסר ואם כן מאיפה אני קונה?

 

לא ספייסר כי אם טבעת מירכוז.

משהו כזה לדוגמה: https://www.amazon.com/Hubcentric-Rings-Pack-Aluminum-Centerbore/dp/B01N2M92QP

 

אם כי אני מעט מופתע שיש מתאמים עבור מ"מ אחד.

וגם, ביפניות לרוב המירכוז מתבצע ע"י הגוז'ונים ולא הטבור, כך שאולי אין כלל צורך.

פורסם
לא ספייסר כי אם טבעת מירכוז.

משהו כזה לדוגמה: https://www.amazon.com/Hubcentric-Rings-Pack-Aluminum-Centerbore/dp/B01N2M92QP

 

אם כי אני מעט מופתע שיש מתאמים עבור מ"מ אחד.

וגם, ביפניות לרוב המירכוז מתבצע ע"י הגוז'ונים ולא הטבור, כך שאולי אין כלל צורך.

 

 

תודה רבה עזרת לי מאוד !

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
שלום חברים

 

מעוניין לדעת לאלו רכבים יש גלגלים במידה 15 מרווח ברגים 5/100 חוץ מסובארו.

 

:beerchug:

 

 

האם גלגלי הגולף הספציפית הזו o1_7_1_731634_20190221100244.jpgשנת 2015 מידה 15 יכולים להתאים לאימפרזה שלי ?

 

תודה רבה לכל המשיבים

:beerchug:

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

שלילי, לדעתי בגולף זה 5/112 ולכן לא יתאים.

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

פורסם

בהודעה 6 קיבלת לינק לאתר שמאפשר לך לעשות חיפוש הפוך לפי מידה וגם כמובן לפי רכב מדויק. ניסית את זה?

זה היה נותן לך מענה.

 

גולף דור 4 (וג'טה מאותו הדור) היתה עם מרווח חורים של 5X100. דורות מאוחרים יותר הפכו להיות 5X112.

לא בטוח בכל מקרה שהאופסט מתאים.

 

בגדול נראה שאם אתה מחפש התאמה קרובה למדוייקת האפשרויות שלך הן סובאריות למיניהן משנתונים דומים, שברולט קורסיקה/קוואליר ו-MG 350 כנראה.

×
×
  • תוכן חדש...