Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7767 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה!! פיג'ו 309 גראפיק 1.6 ידנית, מודל 92, צבע לבן.

מזגן מקורי (הוחלפו מדחס ומעבה לפני פחות משנתיים).

הגה כוח מקורי!!

האוטו יד שלישית - כולם בתוך המשפחה. הראשון סבא שלי, השני אבא שלי.

179000 ק"מ אמיתיים. טסט לשנה.

הסטוריית טיפולים מלאה מהיום שהאוטו יצא מלובינסקי (למעט טיפול 70000 שאני לא מוצא את התעוד שלו...).

בשנתיים האחרונות אני עושה טיפולים שלא במוסכים מורשים. אין תמיד קבלות אבל יש לי תעוד של כל מה שנעשה באוטו.

נעשה שימוש מאז ומעולם רק בשמן חצי סינטטי, מסנני שמן מקוריים ונוזל קרור ייעודי.

המנוע במצב מצויין. עובד שקט וחלק. מעולם לא הייתי צריך למלא שמן בין טיפולים.

 

תוספות שיש באוטו:

דיסקים מאווררים וקאליפרים מ 106 ראלי

ג'נטים של 106 ראלי עם צמיגים 175/60/14 (אישור ברשיונות למידה 175/65/14)

מושב נהג מ-צ-ו-י-ן מ 309 GT Injection. מושב הנוסע נמצא אצלי גם כן ולא הותקן.

הגה של 205GTI

שעון סל"ד מ 309SX בתוך הלוח המקורי (במקור היה שם שעון זמן)

רדיו דיסק של פיוניר + 4 רמקולים פיוניר 5-1/4 במיקומים המקוריים.

 

אם מחיר המכירה יעשה אותי מבסוט האוטו יימסר עם כל התוספות.

 

פרטים נוספים ותאומים ל 054-5601003

 

ולמקרה שמישהו צריך לדעת את היתרונות של האוטו הזה:

מדובר במשפחתית מרווחת ונוחה, עם התנהגות כביש מהטובות ביותר שיש, היגוי חד ומתקשר וביצועים לגמרי לא רעים בזכות המשקל הנמוך.

 

האוטו שלי טופל באהבה ובקפדנות כל חייו. כל מה שהיה צריך להחליף הוחלף בלי חשבון (חוץ מהדשבורד הסדוק...)

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

×
×
  • תוכן חדש...