Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יבוא מקביל, מה הסיפור, טיוטה קאמרי כמשל


מיכאל רדמיני
שימו לב! השרשור הזה בן 2006 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מנסה להבין מעט את הסיפור העגום של היבוא המקביל שלא מצליח להתרומם כבר מספר שנים.

 

 

הנה דוגמא

הקאמרי החדשה נמכרת בשני רמות גימור אצל היבואן הרשמי יוניון מוטורס בטווח מחירים של 175k עד 195k

 

לאחרונה ראיתי פרסום של יבואן מקביל ( אוטמקס) ברמת גימור se (שלא קיימת אצל יוניון מוטורס) במחיר של 189.000שח

ואני מנסה להבין

1.מה היא רמת הגימור הזו בהשוואה לרמות הגימור שמציעה יוניון מוטורס?

2. מה היתרון של לקנות ביבוא מקביל. לא מדובר על הוזלה מיוחדת שתגרום ללקוחות השמרנים של טיוטה ללכת על משהו לא מוכר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקאמרי באוטומקס מאובזרת יותר מקאמרי במחיר מקביל ביוניון, בנוסףאני מאמין שכשמדובר בלקוח רציני באוטומקס יותר גמישים.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1.אין מחיר מקביל וזה בדיוק מה שניסיתי להבין, לאיזה רמת גימור זה דומה.

2. ספציפית על הקאמרי גם ביוניון יודעים להיות גמישים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוטו מקס לדוגמא עובד יפה מאוד, רוב הטיוטה סייאנה בישראל נכון להיום מגיעות ממנו למשל.

ההוצאות של יבואן מקביל קטנות לאין שיעור מיבואן מורשה, מספיק לו למכור קצת ולהרוויח.

במותגי היוקרה ומרצדס בפרט בכלל החגיגה חוגגת.

בשורה תחתונה הוא רוכב בחסות משרד התחבורה על מוסכי היבואן וחוגג כל הדרך אל הבנק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מנסה להבין מעט את הסיפור העגום של היבוא המקביל שלא מצליח להתרומם כבר מספר שנים.

 

 

 

 

הנה דוגמא

הקאמרי החדשה נמכרת בשני רמות גימור אצל היבואן הרשמי יוניון מוטורס בטווח מחירים של 175k עד 195k

 

לאחרונה ראיתי פרסום של יבואן מקביל ( אוטמקס) ברמת גימור se (שלא קיימת אצל יוניון מוטורס) במחיר של 189.000שח

ואני מנסה להבין

1.מה היא רמת הגימור הזו בהשוואה לרמות הגימור שמציעה יוניון מוטורס?

2. מה היתרון של לקנות ביבוא מקביל. לא מדובר על הוזלה מיוחדת שתגרום ללקוחות השמרנים של טיוטה ללכת על משהו לא מוכר?

 

 

לא קשור לשרשור

אבל גייסתי את הקאמרי xle לנסיעה לצפון וחזור.

במאה קילומטר הראשונים לא לחצתי ונסעתי עם מצב חסכוני ומחשב הדרך הראה 22 ק"מ לליטר.

שנמאס לי עברתי למצב ספורט וצריכת הדלק הדרדה קשות. אבל יצאתי עם חיוך על השפתיים, כן אני יודע שזה מוזר לכתוב את זה על רכב היברידי.

אבל במינון נכון של לחיצה על הדוושה הקאמרי נוסעת מהר, בעצם מאד מהר.

נהגתי בשלל טיוטה היברידיות עד היום והקאמרי חידשה לי משהו שלא ידעתי על טיוטה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2006 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...