Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב עד 25k


MdgOline
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2732 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי, ברשותי פג'ו 107 רובוטית שנתון 14 , מעוניין "להשתדרג" בגלל שהגיר לא מתאים לי.

לא חשוב לי הגודל, חשובה לי התיבה האוטומטית וחשובה לי צריכת הדלק שתהיה חסכונית משהו בסביבות ה1 ל 15 ,כמו כן אני מוכן לרדת בשנתונים אבל אני לא בטוח אם יש חיה כזאת מ2010?

 

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי MdgOline
פורסם
היי, ברשותי פג'ו 107 רובוטית שנתון 14 , מעוניין "להשתדרג" בגלל שהגיר לא מתאים לי.

לא חשוב לי הגודל, חשובה לי התיבה האוטומטית וחשובה לי צריכת הדלק שתהיה חסכונית משהו בסביבות ה1 ל 15 ,כמו כן אני מוכן לרדת בשנתונים אבל אני לא בטוח אם יש חיה כזאת מ2010?

 

תודה רבה

למה לרדת בשנתון? רכב ישן מביא צרות.

אלטו 2014 תכנס בתקציב, עם גיר פלנטרי אוטומטי. רכב אמין וחסכוני למדי אם כי ספרטני לטעמי.

 

 

 

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

פורסם

אני בספק אם אלטו תתן לו 1:15,אלא אם תהיה ידנית ובכלל זה רכב לא הכי בטיחותי שיש ואני עדין.

אפשר להתפשר על סופר מיני כמו סוויפט או ספלאש אוטומטיות - הן לא יצרכו 1:15 אבל ל 1:12-13 אולי כן אפשר להגיע איתן (אם אני מגיע עם ההונדה 1800 שלי לאיזור ה 1:11.5-12).

אפשרות אחרת- בחירה ברכב מיושן יותר כמו סיריון 2010-11- סופר מיני חביבה וחסכונית- גדולה מעט מהפיג'ו.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

במה בדיוק אתה רוצה לשתדרג?

בזריזות? מרווח?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
במה בדיוק אתה רוצה לשתדרג?

בזריזות? מרווח?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

בעיקר בזריזות ובכוח - הגיר הרובוטי מאוד מתקשה לסחוב אותי בעליות, אין לי בעיה שזה יבוא על חשבון צריכת הדלק ל1:12, מרווח לא משנה לי, חשבתי לרדת בשנתונים בשביל רכבים יותר נוחים בקטגוריית המיני כמו הפיקנטו והI10 אבל משיטוט קל בפורום הבנתי שהן לא יהיו שיפור מהפג'ו.

פורסם

זה לא הגיר הרובוטי שמקשה, זה המנוע החלש בפיגו.

באזור ה 30 אלף תוכל לחפש מיצובישי ספייס סטאר שתיהיה גם חיסכונית מאוד ומרווחת יותר ובנוסף עם מנוע חזק יותר.

היא בטיחותית יותר, תא מטען גדול יותר ומאובזרת יותר.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...