Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Dsg7 מומנט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים.

לא מזמן קניתי אוקטביה 1.8 טורבו שנת 2010.

התחלתי להתעניין בתוכנה אבל אני קצת מפחד על הגיר,כמה כוח סוס ומומנט הוא יכול להחזיק?

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בס"ד

 

אני מכיר שתי מקרים, שהרכב שופר ל- 280 כ"ס בגלגל (אחד פורסם בפורום שלנו, עוד אחד בחו"ל) עם אותה תיבה בעייתית, האם זה מעיד על הכלל?, לא, אבל בהחלט חומר למחשבה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

25.5 לא נשמע הגיוני כי זה מה שיש ברכב בסטוק.

תמיד עושים מספר שלא מגיע למקסימום אלא עושים סוג של מקדם הגנה.

פורסם

קח בחשבון שזה הגיר הכי בעייתי DQ200 עם מצמדים יבשים שבעצם בגללו יש שם רע ל DSG מבחינת אמינות.

הייתי שוקל פעמיים לפני שהייתי שם תוכנה ברכב בעל גיר כזה כי זה עלול לקצר את אורך חיי הגיר שגם כך לא ארוכים במיוחד בשנתונים האלה

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold

פורסם (נערך)

אורי, קח ציטוט רשמי למגבלת המומנט על הגיר שלקחתי מהאתר הרשמי של וואג.

 

Both DSG gearboxes are application-specific. The 6-speed is paired with high torque engines (up to 350 Nm) while the 7-speed variant is more effective in combination with smaller engines and torque outputs of up to 250 Nm.

 

250 nm - זה 25 קג"מ.

 

זה גיר שלא מיועד להספקים גבוהים, רצועת הכח במנוע 1.8 שונה ממנוע 1.4 למרות שיש להם נתון מומנט זהה. אם אתה תשים תוכנה אתה תמתח את הגיר הרבה מעבר לגבול היכולת שלו ותוסיף על מוניטין האמינות הגרוע שגם ככה יש לו.

 

אם בא לך להסתכן, תכין כמה אלפים לקלאצים בצד.

עריכה אחרונה על ידי AloniM3

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

סתם נקודה למחשבה.. :)

כל מנועי החברה שמשודכים לגיר הנ"ל אינם חורגים ממומנט של 25 קג"מ.

כנראה שיש סיבה.

 

25.5 לא נשמע הגיוני כי זה מה שיש ברכב בסטוק.

תמיד עושים מספר שלא מגיע למקסימום אלא עושים סוג של מקדם הגנה.

פורסם
אני הבחור שפרסם על לאון עם IS20, הוציא 275 בגלגל אצל אלי עם תוכנה לגיר.

הכל עומד בעומס, אבל צריך לדעת איך להתנהג איתו, אין לחיצות מהילוך ראשון, שני מפרפר במנתק ושלישי כבר מתחיל הפאן.

 

צריך יותר מ 2 ביצים בשביל להיות עם הסיכון הזה :p

בנוסף רוב האנשים שנוהגים ברכב הזה לא ממש לוקחים משנה זהירות עם הרכב, אין אחד שאני לא רואה מפרפר מרמזור לרמזור

Opel Adam S 2017

פורסם

היתה לי אוקטביה 2015 1.8 עם צ'יפ, לא קרה כלום לקלאצ'ים או לגיר.

אבל לדעתי בשנתונים המוקדמים יותר הDSG רגיש ופגיע יותר.

פורסם

הרכב לאחר טיפול ונוסע מצוין.

פשוט אם לא לוחצים אז לא מרגישים את הכוח זמין כל הזמן וככה זה המנוע.

פשוט היה לי לנצ'יה דלתא 1.8 עם תוכנה(40 קג"מ)לפני הסקודה,אז כן יש מחסור

פורסם

אני הייתי עם הגיר הנ"ל בלאון והייתי 275 גלגל ו 40 קג"מ סביב השנתיים ולא היו לי שום בעיות, כמו כן לא לחצתי בהילוך ראשון בכלל.

צריך לדעת להתנהג איתו והכל יהיה בסדר !


×
×
  • תוכן חדש...