Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Dsg7 מומנט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2723 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התוכנה מותאם להגבלת המומנט של הגיר, יכול לעשות תוכנה בלי חשש.

כמובן שאיני לוקח שום אחריות אם קורה משהו כתוצאה מהתוכנה.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עד כמה מגבילה?כל הכיף זה המומנט...
בס"ד

 

ההגבלה הזו לא מובנת, הרי אפשרי להגיע למקס' מומנט, גם בשאר ההילוכים...

מצד שני יכול להיות, שהחיבור בין הגיר למנוע בפתיחות הוא זה שגורם למירב הנזק...

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

אני אוהב את המומנט זמין במהלך הנסיעה מאשר את העוצמה בהילוך הראשון.

אבל הגיר הזה..גורם לי לחשוב כמה פעמים אם לשדרג תוכנה או לא

פורסם

הגיר ידוע כבעייתי, אלא אם יש לך בצד את הסכום לתיקון ולא אכפת לך לסכן אותו לא הייתי מעדכן תוכנה.

הדוגמאות החיוביות שהוצגו פה הם כמובן לא מדגם מייצג, לדעתי הבעלים החדשים של אותם רכבים ישאו בתוצאות.

פורסם
צריך יותר מ 2 ביצים בשביל להיות עם הסיכון הזה :p

בנוסף רוב האנשים שנוהגים ברכב הזה לא ממש לוקחים משנה זהירות עם הרכב, אין אחד שאני לא רואה מפרפר מרמזור לרמזור

קודם כל זה נכון ולא נכון, יש רגעים שבא לך לפרפר סתם כי זה כיף ויש רגעים שאתה סתם 1.8 רגיל כי אין פליטה ואין רעש ואין הבדל בזמינות הטורבו..

וכן לוקחים משנה זהירות עם הרכב כי בלחיצה עד הסוף אין היגוי בפניות..

פורסם

זה נקרא תת היגוי טרמינלי. וזה כיף? לחפור שני הילוכים ראשנים למוות , זה גם כיף? אם רכב דיילי אז איפה אפשר להנות עם הפאן מתחיל רק ב 100 קמש?

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

גם במהירויות ביניים אפשר להנות,בדלתא מעולם לא הרגשתי חוסר בכוח.

ב2500 סלד היה לה פשוט כוח מפגר(שיא המומנט לאחר התוכנה).

אז ברור לי שאוקטביה לא תרגיש כמוה אבל עדיין חסר קצת כוח

פורסם

3 שאלות... אחרי שמחליפים קלאצים ב 1.8T אז הגיר מחזיק יותר מומנט ואפשרי להתנהל עם יותר מומנט?

או שאחרי תכנה לגיר הוא מחזיק יותר? אחרי תכנה לגיר DSG7 אז אפשרי להעלות קג"מ?

אני פשוט מחפש הסברים עם נסיון מעמיק לידע כללי בלבד, תודה לעוזרים.

orikoif

תכנה ללנציה היכן עשית? ישנם עוד שיפורים שאפשרי לעשות לה (לדלתא) והיכן?

פורסם
2 שאלות... אחרי שמחליפים קלאצים ב 1.8T אז הגיר מחזיק יותר מומנט ואפשרי להתנהל עם יותר מומנט?

או שאחרי תכנה לגיר הוא מחזיק יותר? אחרי תכנה לגיר DSG7 אז אפשרי להעלות קג"מ?

orikoif

תכנה ללנציה היכן עשית? ישנם עוד שיפורים שאפשרי לעשות לה (לדלתא) והיכן?

בס"ד

 

אחרי החלפת מצמדים מגבלת המומנט נשארת זהה.

ישנם תוכנות כגון TMC לשיפור תגובות בגיר, ואמורות למנוע נזק לגיר בהילוכים הראשונים, להמליץ?, הייתי מעדיף שלא לעבור מגבלת מומנט בגיר רובוטי.

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

תכונה ללנצ'יה עשיתי אצל בן מid-go והשינוי הורגש במיידי(250 כוח סוס ו40 קג"מ).

לפי מה שאני זוכר המנוע זהה למנוע של התלתן ירוק למעט טורבו יותר גדול באלפא ככה שסביר להניח שאפשר לשדרג לטורבו הנל.

בכל אופן דיברתי עם מקס טיונינג והוא למעשה מאוד ממליץ על תוכנה לרכב,ואומר שהבעיה האמיתית זה המכטרוניק ושזה קורה אין קשר לתוכנה בכלל.

מה אתם אומרים?אמר שבוצע במאות רכבים והאמת אני די סומך על הבחור.

פורסם

הדליקו לך כאן את הנורות שצריך, את השיקול הסופי אתה תעשה.

 

מדגדג לך כלכך לעשות תוכנה ואתה לא נרדם בלילה, לך תעשה, זה לא שהגיר יתפוצץ אבל אתה כן מעלה את הבלאי שלו משמעותית.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 


×
×
  • תוכן חדש...