Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקירה של רכבים עם מערכות בטיחות אקטיביות


chaimv
שימו לב! השרשור הזה בן 1992 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אשמח לפתוח שרשור של רכבים חדשים דוגמת קיה ריו המכילים מערכות בלימה אוטונומיות במהירות בין עירונית, תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית. מי שיודע מוזמן לכתוב. נראה לי שרכב חדש ללא המערכות האלו לא ימכר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו עדר אנשים קונים רכב עם 3 כוכבי בטיחות כמו ריו.

איך אמר לי נציג של אחת חברות הליסינג אתמול, אנשים לא יודעים בכלל מה הם קונים.

המערכות הללו עדיין בוסר ויש איתן לא מעט בעיות.

חשוב יותר רכב שקיבל 5 כוכבי בטיחות ועוד יותר חשוב זה קורס נהיגה מתקדמת שיתן לנהג כלים למנוע את התאונה מראש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לריו אין בקרת שיוט אדפטיבית וחלק מהציון הנמוך שלה נובע מכך שהיא לא נבחנה עם מערכות הבטיחות.

מי שיודע זה מי שטורח לקרוא חדשות או מי שנכנס לברר באתרי היבואנים, כלומר פוטנציאלית כל אחד, המידע חשוף לעיני הציבור.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי יותר ממקד את השרשור ב"רכבים שפטורים בהתקנת מובילאיי".

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו עדר אנשים קונים רכב עם 3 כוכבי בטיחות כמו ריו.

איך אמר לי נציג של אחת חברות הליסינג אתמול, אנשים לא יודעים בכלל מה הם קונים.

המערכות הללו עדיין בוסר ויש איתן לא מעט בעיות.

חשוב יותר רכב שקיבל 5 כוכבי בטיחות ועוד יותר חשוב זה קורס נהיגה מתקדמת שיתן לנהג כלים למנוע את התאונה מראש.

כמובן שאתה יודע יותר טוב מאחד המוסדות הכי רציניים בתחום בטיחות רכבים ששמו ncap. הארגון הזה לוקח מאוד ברצינות ונותן בדירוג שלו משקל מהותי מאוד למערכות בטיחות אקטיביות.

 

אבל אתה יודע יותר טוב…

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתוך הפורום של רוני אהרנוביץ:

 

 

שוב פעם להגיד 'אמרתי לכם'?

זוכרים את ההודעה הזאת שפירסמתי בפורום נטקאר ואת המימצאים בלא מעט מבחנים? אז עכשיו NCAP ערך ניסוי למערכת הזאת ב-10 מכוניות לא זולות של עשרה יצרנים שונים. להלן עיקר התוצאות.

 

תיאור הניסוי:

The most challenging tests for these driver assist systems are the ‘cut-in’ and ‘cut-out’scenarios. In the cut-in test, a car from the adjacent lane merges into the lane just in front of the test car. This is something that happens in everyday traffic and an alert driver will typically anticipate the manoeuvre early and reduce speed accordingly. For the cut-out scenario, a car in front leaves the lane abruptly to avoid a stopped vehicle ahead, leaving the system only a short time to identify and respond to the situation.

 

תוצאות הניסוי:

Cut-in and cut-out scenarios are the most challenging of Euro NCAP’s tests and all of the cars were found to be seriously lacking. None of the systems were able to help and crashes could only be avoided if an alert driver braked or steered away from trouble.

These challenging scenarios highlight how important it is that the driver remains attentive and does not over rely on the system.

 

אולי עכשיו הבנתם מדוע העובדה שמכונית אינה מצויידת בבקרת שיוט אדפטיבית לא יכולה להיות 'דיל ברייקר', אפילו אם לא מעט "כתבי רכב" מקומיים הכשילו לא מעט מכוניות במבחן רק בגלל שלא היתה להן...

 

 

**אגב, לא התכוונתי לזלזל ב EURONCAP או במערכות הללו, אלא באלו שהולכים כמו עדר וקונים מכוניות עם 3 כוכבי בטיחות והעיקר שיש לרכב מערכות בטיחות.

 

עריכה אחרונה על ידי itamarg
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שהמערכות לא עונות על כל המצבים והן גם לא משווקות כמערכות נהיגה אוטונומיות.

 

אם אתה מצטט מהמבחן כדאי להביא גם את המסקנה הבאה:

 

When used as intended, Highway Assist systems can provide the driver with a more comfortable, less stressful driving environment and help keep a safer distance from the vehicles in front.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי שרכב חדש ללא המערכות האלו לא ימכר.

 

תספר את זה לסוזוקי עם מעל ל11 אלף מסירות מתחילת 2018 ללא מערכת אקטיבית\מקורית אחת.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תספר את זה לסוזוקי עם מעל ל11 אלף מסירות מתחילת 2018 ללא מערכת אקטיבית\מקורית אחת.
אכן סוזוקי לא מביאה את המערכות האקטיביות שקיימות ברכבים בחו"ל ומסתפקת במובילאיי וחבל שכך. זה נובע מחוסר ידע ובורות של העדר. במקום שמשרד התחבורה יחייב ייבוא של רכבים עם מערכות אדפטיביות הוא מסתפק במובילאיי.

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתוך הפורום של רוני אהרנוביץ:

 

 

שוב פעם להגיד 'אמרתי לכם'?

זוכרים את ההודעה הזאת שפירסמתי בפורום נטקאר ואת המימצאים בלא מעט מבחנים? אז עכשיו NCAP ערך ניסוי למערכת הזאת ב-10 מכוניות לא זולות של עשרה יצרנים שונים. להלן עיקר התוצאות.

 

תיאור הניסוי:

The most challenging tests for these driver assist systems are the ‘cut-in’ and ‘cut-out’scenarios. In the cut-in test, a car from the adjacent lane merges into the lane just in front of the test car. This is something that happens in everyday traffic and an alert driver will typically anticipate the manoeuvre early and reduce speed accordingly. For the cut-out scenario, a car in front leaves the lane abruptly to avoid a stopped vehicle ahead, leaving the system only a short time to identify and respond to the situation.

 

תוצאות הניסוי:

Cut-in and cut-out scenarios are the most challenging of Euro NCAP’s tests and all of the cars were found to be seriously lacking. None of the systems were able to help and crashes could only be avoided if an alert driver braked or steered away from trouble.

These challenging scenarios highlight how important it is that the driver remains attentive and does not over rely on the system.

 

אולי עכשיו הבנתם מדוע העובדה שמכונית אינה מצויידת בבקרת שיוט אדפטיבית לא יכולה להיות 'דיל ברייקר', אפילו אם לא מעט "כתבי רכב" מקומיים הכשילו לא מעט מכוניות במבחן רק בגלל שלא היתה להן...

 

 

**אגב, לא התכוונתי לזלזל ב EURONCAP או במערכות הללו, אלא באלו שהולכים כמו עדר וקונים מכוניות עם 3 כוכבי בטיחות והעיקר שיש לרכב מערכות בטיחות.

 

 

מה שציטטת זה מקרה אחד שקשה למערכת בלימה, שרכב פתאום עובר נתיב ואז המערכת לא מצליחה לקלוט כמו שצריך את הרכב מלפנים, אבל המערכת טובה מאוד בבלימה במצב רגיל שזה גם חשוב מאוד, זה יכול להפחית עד 50% סוג תאונות מסויימות

 

לדעתי זה כן דילברייקר, היום לא כדאי לקנות רכב בלי בלימה אוטונומית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באותו עניין, אמנם תקלה אבל שימו לב לשתי הפיסקאות האחרונות:

 

https://m.ynet.co.il/Articles/5385511

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1992 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...