Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שבוע טוב,

הדלקת אותי, יש לך קישור לחנות או לברזים כאלו בעלי אקספרס ?

את הראשון רכשתי לפני 5 שנים, את ה 2 האחרים רכשתי אחרי שנה (לחמתי וגיסתי)

לך תנבור בהזמנות של אלי אקספרס 4 שנים אחורה...

וגם הם לא נרכוש מאותו מוכר, היו כמה שמכרו את הדגם הזה.

בעיקרון הלכתי על גבול המכס שהיה בזמנו 300 שח, אם תחפש ברזים ב 300 שח סביר להניח שתמצא דברים איכותיים לרוב, תראה כמה מכירות היו מאותו פריט ותקרא חוות דעת למטה בדף הפריט.

תחפש kitchen faucet

 

הוא גם נשלף וגם גמיש (יש דגמים ללא הנשלף עם הצינור שניתן למושך אותו.5fc9555ae8c94d5bf6ad8cb3568b27b8.jpg

 

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גם אצלנו (אצל אמא שלי ליתר דיוק) היה ברז *דומה* לשלך מאליאקספרס. החזיק יפה 5-6 שנים.

בהתחלה היו בעיות (כל פעם השתחרר חיבור אחר והיה צריך לחזק ממש טוב בשביל שלא יפתח שוב) ובשנתיים האחרונות הידית של המיקסר כבר לא החזיקה.

בשביל 200-300 שח זה היה שווה.

 

הפעם "השקענו" 200 שח וקנינו ברז שחור מט עם מנגנון TOUCH שהרכבתי לפני שנה (3/2019) - ועובד מצויין.

http://www.aliexpress.com/item/33012078558.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.7caf7867LyO6WP&algo_pvid=d6c62c69-9112-4086-adba-9092e2e923ed&algo_expid=d6c62c69-9112-4086-adba-9092e2e923ed-0&btsid=7d13b46b-60eb-45e4-a132-d63bce1b736d&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2,searchweb201603_53

 

(שמתי לב שעכשיו יש גם משלוח מהרבה מדינות כולל ישראל, סה"כ 58.5$ הכל כולל הכל).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מעדכן:

חברת ספאדיני התותחים זיהו את הפוטנציאל של הצינור הארור של GROHE והתחילו לייצר צינור משלהם לברז הזה.

 

היום, במהלך שיטוט בטמבוריה הקבועה שלי, במטרה לחפש אולי צינור אחר שיתאים - מצאתי את הנסיך הזה.

כן, לפני שנה+ הוא לא היה קיים וזאת הסיבה שלא מצאתי אותו עוד אז.

 

אז בלי שום קשר למה יקרה עם האחריות של הברז או לא, אני צריך אחד כזה שיהיה בבית, לפחות כרזרבי או לכל היותר לשימוש שוטף.

 

...ולא רק זה - לכו תדעו, אולי הוא אפילו יותר טוב מהמקורי.

 

דגם הצינור: ספאדיני 059421

המחיר אצל הספק שלי: 115 ש"ח.

מחיר בחנות אחרת שמצאתי ברשת: 159 ש"ח.

מחיר מקורי (מקט 48293000) לפי אתר ZAP - באיזור 270-280 ש"ח לפני משלוח.

 

עריכה:

הצינור הורכב, מתאים פיקס ועובד מצויין (לבינתיים ;-) ).

עכשיו נראה כמה זמן יחזיק והאם אורגל יחליפו את המקולקל בחדש.

 

איציק

WhatsApp Image 2020-02-09 at 14.32.36.jpg

WhatsApp Image 2020-02-09 at 14.32.36 (1).jpg

WhatsApp Image 2020-02-09 at 14.32.36 (2).jpg

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

 

הוא גם נשלף וגם גמיש (יש דגמים ללא הנשלף עם הצינור שניתן למושך אותו.5fc9555ae8c94d5bf6ad8cb3568b27b8.jpg

 

 

מסקרנות, איך זה שהברז לא יוצא מהשיש ליד הקיר אלא ממולו ?

נראה כאילו בתצוגה. גם אז זה מוזר. גם אין מצב עקב תמונה הפוכה.

פורסם

זה על אי במטבח, השיש של המטבח זה האי, אני מצלם ממקום הישיבה באי.

מה שאתה רואה ממול זה ארונות המטבח

 

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לי זה היה די ברור מהתחלה, אבל בצילום הזה יש אשליה שהקיר האנכי צמוד לשפת האי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אפקט האשליה (עם הגרואה ז'ל)7add5e3c003741d3dd04f25c84dc9411.jpgcd4cbea0eb5f263b6e74a0f08a8b0252.jpg

 

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

היום בבוקר התקשרו אליי מ"אורגל", סיכמתי איתם על איסוף חלק חדש מקורי מרשל"צ כמו בפעם קודמת.

 

מבחינת אחריות - לידיעה (ואני מצטט את מה שנאמר לי בטלפון):

"האחריות על הברז של חברת GROHE הגרמנית היא ל-5 שנים (הכל כולל הכל) ועוד 2 שנים דרך "אורגל" בתשלום על קריאת שירות בלבד (250 שח)".

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מעדכן:

 

קפצתי היום ל"נגב" ברשל"צ - הצינור נאסף תוך דקות בודדות ממרכז השירות ויצאתי לדרכי.

 

לציין שככל הנראה "מישהו שם למעלה" הבין שיש בעיה עם הצינורות האלו - והם לא מספקים יותר את הצינור המקורי (והבעייתי ?).

הפעם קיבלתי חלק שהוא בוודאות לא מקורי (אין עליו שום הטבעה של grohe כמו במקורי, למעשה אין עליו הטבעה בכלל) אבל מתאים 1:1. הוא גם לא מגיע באריזת קרטון כחולה כמו כל חלק של grohe אלא עטוף בשקית ניילון גנרית.

יש סיכוי יותר מסביר שהוא יחזיק יותר מהמקורי - אך מאחר ואני גם ככה עם חלק "תחליפי" מורכב ועובד, אני שוקל בינתיים להמשיך עם החלק המורכב ואת זה החדש לשים בצד למקרה והתחליפי של ספאדיני ישבוק חיים.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic


×
×
  • תוכן חדש...