Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

ברשותי פולו 2012 והפנסים די עכורים מקדימה (אצרף תמונות בהמשך) צהבהבים עם כתמי בצורת נקודות בגדלים משתנים.

אקדים ואומר כי אני יודע שיש בעיה עם הפנסים האלה ושעשו להם סוג של ריקול מקומי, לצערי לא נכללתי שם.

 

ניסיתי אתמול לעשות ניקוי על ידי משחת שיניים, ניסיתי פעם ראשונה ולא עזר, וגם בפעם השניה התוצאות לא היו מוצלחות כל כך.

 

אני חושב שאולי כדאי לפתוח את העדשה ולנקות מבפנים, מרגיש כאילו שהכתמים הם דווקא פנימיים אבל לא סגור על זה ב100%.

 

 

מישהו יודע האם זה אפשרי לפרק את זה?

האם העדשה מודבקת לפנס עצמו או שזה בר פירוק פשוט?

Polo 2012

פורסם

האם ניסית לעשות ניקוי פנסים בעזרת פוליש ? (לא משחת שיניים)

הייתה לי יונדאי I30, שרגע לפני הטסט האחרון בספטמבר שנה שעברה,הפנסים שלה הגיעו למצב שלא יעברו טסט.

נגשתי למתקין אביזרי רכב באיזור חוצות המפרץ- סיבוב ראשון- הפנסים עדיין נראו רע,סיבוב שני- יצאו מושלם, גבה 99 ש"ח.

אולי שווה לשלם מעט כסף על עבודה מקצועית כי החלפת פנסים תעלה הרבה יותר.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

ראיתי משהו כזה פעם, לכן השאלה שלי.

 

האם ניתן לפרק את זה ללא כל הנושא של איטום וכו' ?

איך ניתן לנקות את הזכוכית מבפנים ?

Polo 2012

פורסם

לא ניתן לפרק ואם העדשה עכורה פנימית לא ברירה אלא החלפת פנסים.

למרות זאת, בדוק בפורום דיטיילינג איך עושים פוליש פנסים כמו שצריך.

פורסם

קרה לי את זה (אם כי לא ברמה כזאת) גם בפולו כמו שלך, וגם בגולף שברשותי.

נראה שזה הציפוי פלסטיק בתוך העדשה שמקבל "סדקים" קטנים ונהיה עכור ומבחוץ לא חושב שיש משהו שאפשר לעשות.

לדעתי, רק להחליף פנסים, כי גם לפתוח את העדשה לא נראה לי שיעזור (אם בכלל אפשרי).

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ את הנושא -

 

יש לי מחשבות על החלפת פנסים, אולי מאיביי ואולי יד שניה כאלה שירדו מפולו פשוטה אחרת או GTI.

 

במידה ואקנה פנסים שירדו מפולו GTI, האם זה בהכרח יתאים לי? יש איזשהם הבדלים בחיווט במקרה?

 

יש לי ידיים טובות כלים וחוש פירוק, עד כמה זה יהיה קשה לבצע את ההחלפה?

כי ראיתי הרבה פעמים שצריך גם לפרק את הפגוש הקדמי בשביל להגיע לעוד ברגים

 

מה יכולה להיות העלות של החלפת הפנסים במוסך?

 

הפולו שלי זה דגם יאנג, הפנסים שלי הם שונים גם מדגמי הTSI וגם מהGTI

Polo 2012

פורסם

ליטוש פנסים בגטס ערכה מהעלי אקספרס

עשרים דקות עבודה לשניהם.

לפני ואחריIMG_6030.jpgD0743B60-FA96-44D7-A975-B11D3EEB8B1B.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
תוכל בבקשה לתת קישור לערכה מעליאקספרס?

 

Sent from my LG-H850 using Tapatalk

שגיא - העכירות אצלך היא מבפנים, ערכת פוליש חיצונית לא תעזור לך.

ראיתי את זה על עוד כמה רכבים.

הפתרון או החלפת הפנב או פתיחתו וניקוי מבפנים.

יש כאלה שיודעים לפתוח ולהדביק מחדש (לא תמיד האטימות נשמרת כמו בחדש אבל אין לך מה להפסיד)

קובי

:-)

×
×
  • תוכן חדש...