Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2835 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראשית אציין שהטלפון אצלי מחובר למתקן קבוע ושאני משתדל לא לגעת בו בזמן הנהיגה (משתמש בו לניווט בלבד).

קראתי את התקנות הרלוונטיות ולא כל כך הצלחתי להבין מה מותר ומה אסור לעשות.

 

1. האם מותר לעדכן מסלולים או יעד בתוכנת הניווט?

2. האם מותר להתקשר ולענות לשיחות? (מצד אחד נראה שזו המטרה של דיבורית, אבל מצד שני זה קצת מסיח את הדעת כמו לקרוא הודעה)

פורסם

1. יש לוויז פקודות קוליות לשם כך. אסור לבצע פעולות ידניות.

2. לכל מערכת BT יש אפשרות למענה אוטומטי.

3. לקבל שיחה זה נגיעה אחת וסיכוי נמוך ששוטר יבחין בכך. לטעמי, חיוג אסור

פורסם

שימוש בטלפון בזמן נהיגה גם באפליקציית ניווט אסורה.

מענה לשיחה אפשרי ככל שאינך עושה שימוש בטלפון, יש היום אפשרות לענות דרך ההגה למשל וכו'.

יש לשים לב כי על פי החוק יש לנהוג בשתי ידיים על ההגה ובמידה ולא הדבר מהווה עבירה.

 

נהיגה זהירה!

×
×
  • תוכן חדש...