האחראים על הגשת כתב אישום בבתי משפט לתעבורה הם שלוחת תביעות תעבורה ולא תביעות פלילי רגיל.
מכיוון שעל פי השאלה האירוע התרחש בראשון לציון אז השלוחה הרלוונטית אמורה להיות תביעות תעבורה פתח-תקווה ואם זה לא שם אז תביעות תעבורה רחובות
שלוחת תביעות תעבורה פתח תקווה:
כתובת: רחוב שטמפפר 53, פתח תקווה; טלפון: 03-9393432; פקס: 076-8602933; קבלת קהל בימי ב', בין השעות 09:00-13:00 ו-14:00-18:00. בין הימים ב' עד ד' יתקיימו פגישות בחדר תובעים בבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה בתיקים אשר קבועים לאותו יום לדיון בבית המשפט; צילום תיקים בימי ב', בין השעות 09:00-12:00 ובין השעות 13:00-18:00; מענה טלפוני בימים א', ג' ו-ה', בין השעות 08:30-11:30
שלוחת תביעות תעבורה רחובות:
כתובת: הרצל 206, רחובות; טלפון: 08-9371458, פקס: 03-9371577; קבלת קהל בימי ב', בין השעות 09:00-13:00 ו-14:00-18:0, בתיאום טלפוני מראש. בין הימים ב' עד ד' יתקיימו פגישות בחדר תובעים בבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה; צילום תיקים בימים ג' ו-ה', בין השעות 09:00-12:00; מענה טלפוני בימים א', ג' ו-ה', בין השעות 08:30-11:30.
בכל מקרה אם ידוע לך מועד הדיון עדיף להתייצב מאשר להישפט בהיעדר, ומכל מקום בקש לצלם את תיק החקירה על ידי מסירת מס' הדו"ח, זוהי זכותך טרם הגעה לבית המשפט, הרי שאם לא כך איך תוכל לדעת מהם הראיות כנגדך ואיך תוכל להכין את הגנתך כראוי ובטח שלא לעשות "עסקאות" בלי לעיין בחומר החקירה לפני החלטה כזו או אחרת.
בהצלחה