Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי כולם,

 

קניתי Kia Forte מודל 2015, ברכב מותקן מובילאיי, מסך מולטימדיה ושלל תוספות.

אך עם זאת, השמשות לא עולות בסגירה של הרכב הן מהשלט והן מהמפתח.

האם ייתכן שלא הותקן מרים שמשות? (בעל הרכב הקודם מבוגר ולא יודע אם הותקן או לא).

 

 

תודה ושנה טובה לכולם,

רועי

פורסם

מרים שמשות זה לא פיצ'ר מקורי של האוטו אלא מערכת נוספת שמתקינים בארץ.

 

מי שהזמין ושילים, התקינו לו. מי שלא - לא. לפעמים נותנים את זה בחינם במסגרת מבצע מכירות.

 

 

בהחלט יכול להיות שלא התקינו.

 

 

פורסם

אני מריח שערורייה / מחדל / אסון / שירות מזעזע וכד'.

סה"כ אין מרים שמשות. אישית, בשלוש מכוניות חדשות שרכשתי ביקשתי שלא יותקן.

אני סבור שזה פיצ'ר לא מוצלח, ועם פוטנציאל נזק יותר גדול מתועלת.

מאמין שתצליח להתאמץ ולזכור שעליך לסגור את השמשות.

אם זה כל-כך מפריע לך, כל מתקין יוכל להרכיב לך מרים שמשות תוך זמן קצר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
אני מריח שערורייה / מחדל / אסון / שירות מזעזע וכד'.

סה"כ אין מרים שמשות. אישית, בשלוש מכוניות חדשות שרכשתי ביקשתי שלא יותקן.

אני סבור שזה פיצ'ר לא מוצלח, ועם פוטנציאל נזק יותר גדול מתועלת.

מאמין שתצליח להתאמץ ולזכור שעליך לסגור את השמשות.

אם זה כל-כך מפריע לך, כל מתקין יוכל להרכיב לך מרים שמשות תוך זמן קצר.

 

אחד הדברים הכי נוחים שיש, היה מותקן אצלי בכל הרכבים ולעולם לא היתה בעיה

ממליץ בחום!

פורסם
אני מריח שערורייה / מחדל / אסון / שירות מזעזע וכד'.

סה"כ אין מרים שמשות. אישית, בשלוש מכוניות חדשות שרכשתי ביקשתי שלא יותקן.

אני סבור שזה פיצ'ר לא מוצלח, ועם פוטנציאל נזק יותר גדול מתועלת.

מאמין שתצליח להתאמץ ולזכור שעליך לסגור את השמשות.

אם זה כל-כך מפריע לך, כל מתקין יוכל להרכיב לך מרים שמשות תוך זמן קצר.

 

אתה מריח שערורייה, אני מריח תגובה מיותרת.

אשמח לתגובות מקצועיות ופחות פירוט על העדפות אישיות.

 

עם זאת, מעניין אותי מדוע רשמת שיש לזה פוטנציאל לנזק?

פורסם
אתה מריח שערורייה, אני מריח תגובה מיותרת.

אשמח לתגובות מקצועיות ופחות פירוט על העדפות אישיות.

 

עם זאת, מעניין אותי מדוע רשמת שיש לזה פוטנציאל לנזק?

 

מצטער אם נפגעת.

העקיצה לא כוונה אישית כלפיך אלא כלפי מגמה כללית שכל אירוע קטן או גדול מקבל באתר כותרות מפוצצות בלי פרופורציות.

שוב, לא כוון כלפיך, ואני מתנצל אם נפגעת.

 

לגופו של מרים שמשות -

עיקר התקלות שהיו לי במכוניות נבעו מהתקנות של כל מיני רכיבים מקומיים.

למשל מרים שמשות שהשבית לי את כל השמשות בניסאן מקסימה, או משבת משאבת דלק שנשרף בקיה ספורטאז' 2009 כי לא עמד בזרם שעבר דרכו. בקיצור - כל הרכיבים האלה לטעמי הם 'דרעק' ולא הייתי רוצה היום רכב עם הדברים האלה.

בנוסף, מרים שמשות שיכול על דעת עצמו, בין אם תקלה ובין אם על ידי לחיצה אקראית על כפתור הסגירה, לסגור לי את החלונות ברכב- אני מוותר. נוחות? גם ככה מרבית הזמן נוסעים עם מזגן וחלונות סגורים.

בקיצור - לטעמי אביזר מיותר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אצלי יש וזה נחמד אם שוכחים, לטווח הארוך עדיף לסגור שהרכב מונע כי שסוגרים אחרי זה מהמצבר.

הכוונה שברור שמדי פעם זה לא משמעותי, אבל רצוי לא להשתמש בזה כל הזמן.

פורסם

אצלי כפי שאתה מתאר אותו עניין רק בקיה סיד 2016 וגם אין מרין שמשות. לאחר בירור עולה 400 ש"ח כולל התקנה. טרם התקנתי אך זה באמת פיצ'ר נוח מאד

הי כולם,

 

קניתי Kia Forte מודל 2015, ברכב מותקן מובילאיי, מסך מולטימדיה ושלל תוספות.

אך עם זאת, השמשות לא עולות בסגירה של הרכב הן מהשלט והן מהמפתח.

האם ייתכן שלא הותקן מרים שמשות? (בעל הרכב הקודם מבוגר ולא יודע אם הותקן או לא).

 

 

תודה ושנה טובה לכולם,

רועי

×
×
  • תוכן חדש...