Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2855 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אודה לפענוח הבדיקה והאם היא קריטית וכדי לוותר על קניית רכב עם סעיף ליקוי כזה

כל המכלולים תקינים מלבד שלדת מרכב :

 

תקוני מרכב משמעות נמוכה= תקוני מרכב וצבע, מעיכות שריטות בצבע+ פגמים, נזק לפגושים, דלת /תא מטען הוחלפה.

 

יש לציין שמדובר בקניית רכב יד שניה מחברת ליסינג של יבואן ידועה ומכובדת ולא חברה עלומת שם.

 

תודה

פורסם

זו בדיקה שלהם או שלך?

בצע בדיקה בעצמך, כמובן, ואל תסמוך על הבדיקות המתוזמנות שלהם.

הבדיקות של החברות הללו, על כל הרכבים שלהם, נראות אותו דבר בדיוק, מלבד מס" הרישוי של הרכב.

 

* לא ציינת באיזה רכב מדובר, ובשנת ייצורו. יש רכבים עם תקלות אופייניות לדגם, וחלקים שזקוקים להחלפה.

הרכב עבר תאונה מאחור.

פורסם (נערך)
זו בדיקה שלהם או שלך?

בצע בדיקה בעצמך, כמובן, ואל תסמוך על הבדיקות המתוזמנות שלהם.

הבדיקות של החברות הללו, על כל הרכבים שלהם, נראות אותו דבר בדיוק, מלבד מס" הרישוי של הרכב.

 

* לא ציינת באיזה רכב מדובר, ובשנת ייצורו. יש רכבים עם תקלות אופייניות לדגם, וחלקים שזקוקים להחלפה.

הרכב עבר תאונה מאחור.

 

 

הבדיקה היא שלהם, כמובן אקח את הרכב לבדיקה משלי.

מדובר בטויוטה יאריס 2015.

אם מדובר רק בליקוי הזה בסופו של דבר האם זה דיל ברייקר? איך ניתן לדעת האם זאת פגיעה משמעותית בשילדה שפוגעת בבטיחות הרכב ?

עריכה אחרונה על ידי jeramy
פורסם

זה יאריס סול? כמה הנחה אתה מקבל על הרכב המפנק הזה יוצא הליסינג? מה הנסועה שלו?.

 

הבדיקה של חברות הליסינג לא שווה כלום - תיקח לבדיקה משלך ותגלה את המצב האמיתי של הרכב.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

20 אחוז פחות מהמחירון לפני שאני עוד אתמקח איתם.

הרכב עשה כ-90 אלף ק"מ, אני יודע שזה הרבה ומליסינג אבל אני לא נוהג מעבר ל-10 אלף בשנה כך שהממוצע השנתי צפוי לרדת. אם הרכב טוב ומספק את צרכיי המועטים אני לא מתכוון למכור אותו בשנים הקרובות.

פורסם

20 אחוז מתחת למחירון משוכלל?(ז"א אחרי שהורידו קילומטרז+עבר של ליסינג) או ממחירון הבסיס(שאם תחשב את שווי הרכב ממחירון הבסיס - תגלה שרכב בן 3 עם נסועה של 90 אלף ועבר של ליסינג = קניית רכב במחיר מחירון).

 

תשמע - אם תוותר על המותג(ואפילו תחפש רכב סטייל סוזוקי, עם לוגו יפני נחשק אבל פחות מטויוטה) אתה תוכל למצוא רכבים טובים יותר עם פחות נסועה אולי בלי עבר ליסינג ובאותו כסף, במצב השוק הקיים אני לא מוצא סיבה לרכוש יאריס - בטח במחיר הקיים.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אם דלת תא מטען הוחלפה סיכוי טוב שנםגע םח אחורי ובוצע יישור רצפת תא מטען שזה אומר בשפה פשוטה קצה שלדה.

ירירת ערת ביטוחית של 7%, בפועל צריך לחתוך את המחיר בפועל יותר מ 30 אחוז רק על התאונה.

אבל כמו שכתבו קודמיי, הבדיקה שלהם לא שווה כלום.

פורסם

מאיפה הקביעה הזאת?

ממש לא מסכים שאם החליפו דלת תא מטען רוב הסיכויים שנפגעה הרצפה.

 

ובטח לא שירידת הערך היא אוטומטית 7% בכל אוטו ושצריך לחתוך 30% אוטומטית.

פורסם
מחברת ליסינג של יבואן ידועה ומכובדת ולא חברה עלומת שם.

 

אתה קונה את המכונית.

לא את חברת הליסינג, ולא את חברת היבואן.

בדוק את הרכב, ולא את החברה. לא רלוונטי אם היא ידועה או עלומת שם.

רלוונטי שתבצע בדיקה מטעמך למכונית הספציפית שאתה רוצה לקנות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...