Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג׳יפון 7 מקומות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2887 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום מחברי הפורום!

 

לאור התרחבות המשפחה ל 3 ילדים קטנים בגילאי 6, 3 , 0 אנחנו זקוקים לרכב 7 מקומות ולא ל 5 מקומות מרווח ( הסבתות נוסעות איתנו הרבה).

אני רוצה רכב שיהיה ניתן לשבת בכיסא הנהג בנוחות עם רגליים כמעט ישרות (1.80).

חשובה מאוד נוחות הנסיעה, NVH, מרווח בשורה ה 2 והשלישית לילדים אז זה לא כלכך משנה.

הכוח חשוב מכיוון שהרכב יסע הרבה בעליות של חיפה וכמובן שגם צריכת הדלק חשובה.

כמובן שגם האמינות חשובה, לא רוצה הרפתקאות במוסך כמו חבר שלי עם ה c4 פיקאסו הקודמת שכבר חבר טוב של המוסכניק שלו.

התקציב הוא עד 120k.

בצעתי נסיעת מבחן על יונדאי סנטה פה, מיצובישי אאוטלנדר וסיטרואן c4 פיקאסו.

-הפיקאסו ירדה מהפרק עוד לפני תחילת הנסיעה מכיוון שהיא צפופה מאוד וכנהג אני חייב לקפל את הברכיים בשביל לשבת לפני תינוק או ילד בכיסא בטיחות.

-המיצובישי (תסלחו לי בעלי אאוטלנדרים) מגעילה! הרכב קופצני, המנוע חלש, רועש, המושב האמצעי צר וקרוב מדי לכיסאות הקדמיים.

-הסנטה פה (2014) מדהימה! בדיוק כל מה שביקשתי, אבל המנוע 2.4 חלש, אבל לא חלש כמו של האאוטלנדר ואני מפחד מצריכת הדלק.

 

על מה ללכת? יש עוד אופציות?

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם (נערך)

סורנטו דיזל, סנטה-פה דיזל, קיה קרניבל 3.5 צריכת דלק בחיפה לכל הפחות 1 ל 7. כמובן שיש גם את הרקסטון דיזל שיהיה קניה זולה וחכמה, פורד אקספלורר ושבי טראוורס על אותו משקל של הקרניבל.

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

שברולט טראוורס מוסב לגז יכול להיות כיוון מעניין.

ניסאן אקסטרייל ידרוש הגדלה של התקציב אבל הוא מציע מנוע דיזל חסכוני ומערכות בטיחות מקוריות. לחובתו מושבים צפופים בשורה השלישית.

פורסם

האקסטרייל בערך באותו גודל של האאוטלנדר, וכמו שכתבת יקר יותר.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

אני רוצה רכב שיהיה ניתן לשבת בכיסא הנהג בנוחות עם רגליים כמעט ישרות (1.80)

לא הבנתי את כוונתך ברגליים כמעט ישרות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
לא הבנתי את כוונתך ברגליים כמעט ישרות.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

התכוונתי בכך שכאשר נהגתי בסקודה אוקטביה, כסא הנהג היה מכוון לאחור, ההגה היה משוך החוצה על המקסימום והברכיים שלי היו כמעט ישרות ולא עם זווית, וככה לא כאבו לי הברכיים בנהיגה. כאשר התישבתי בסיטרואן c4 פיקאסו הזזתי את המושב עד הסוף אחורה, הברכיים היו מקופלות ומאחורי לא היה מקום לנוסע נוסף, אפילו שהמושב האחורי היה עד הסוף אחורה.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם
התכוונתי בכך שכאשר נהגתי בסקודה אוקטביה, כסא הנהג היה מכוון לאחור, ההגה היה משוך החוצה על המקסימום והברכיים שלי היו כמעט ישרות ולא עם זווית.

תנוחת ישיבה מסוכנת מאוד, בשעת תאונה חס וחלילה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
תנוחת ישיבה מסוכנת מאוד, בשעת תאונה חס וחלילה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

למה מסוכנת? חס וחלילה הראש ייפגש עם כרית האוויר בהגה.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם
אולי טויוטה ורסו ?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

הוורסו זה אחד הקטנים. מדברים כאן על ה Big boys והוא לא בקטגוריה.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם
למה מסוכנת? חס וחלילה הראש ייפגש עם כרית האוויר בהגה.

מסוכנת כי בתאונה ילכו לך הברכיים. פשוט תנוחת נהיגה לא נכונה. איך אתה נוהג עם הידיים, גם ישרות?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם
מסוכנת כי בתאונה ילכו לך הברכיים. פשוט תנוחת נהיגה לא נכונה. איך אתה נוהג עם הידיים, גם ישרות?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

הבנתי... באוקטביה נהגתי עם ידיים מכופפות קצת, בסוזוקי זה בלתי אפשרי, רק עם ידיים ישרות.

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

פורסם
שזה גם לא נכון לעשות. למה בסוזוקי זה בלתי אפשרי?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

בלתי אפשרי בסוזוקי מכיוון שבמידה ומזיזים את כל המושב אחורה ומורידים אותו למטה, ההגה לא יוצא מספיק אחורה. ואני לא אליו בקלות. בסקודה זה אחרת...

SUZUKI CROSSOVER TURBO 2017

Alpine

spg-17cs

Hertz Hi Energy 250

HERTZ HCP 4

×
×
  • תוכן חדש...