Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכל החברים התחדשתי בפיאט פונטו איבו לאחרונה ורציתי להתייעץ עימכם על מספר דברים.

1. בבדיקת רכב במוסך היה רשום להחליף תושבת גיר ותושבת מנוע. כמה לדעתכם העלות אמורה להסתכם? יש אפשרות לקנות חלפים מקוריים לבד ולגשת למוסך? או שמומלץ בחלקים כאלה לגשת למוסך מורשה בלבד?

2. בלמים קדמיים שחוקים. הבנתי שבלמים זה חלק די פשוט ואפשר לתקן בכל מוסך, אז כמו בשאלה הקודמת יש אופציה לקנות איפשהו חלפים מקוריים ולגשת איתם למוסך?

3. צמיגים שחוקים. יש המלצות לצמיגים כלשהם?

4. מעוניין גם לעשות ניקוז שמן החלפת פילטר שמן וניקוז נוזל קירור. בעל האוטו הקודם לא זכר אפילו מתי עשה טיפול ולא ידע להגיד לי באיזה חומרים השתמש. אז אשמח לשמוע על המלצות שמן, פילטר שמן, נוזל קירור. והאם אפשר לגשת לטיפול כזה לכל מוסך? או שמומלץ למוסך מורשה?

 

שאלה אחרונה, המלצות למוסכים אמינים שמתמחים בפיאט באיזור הצפון (טבריה/חיפה/עפולה/נצרת וכו')

פורסם (נערך)

1. אל תמהר להחליף תושבות רק כי המכון בדיקה אמר, צריך לתת למוסך לבדוק. אתה מרגיש רעידות ברכב בזמן עמידה? אם הרכב ידני אז כנראה תושבת תחתונה תצטרך החלפה ועלותה 210 שקלים.

 

2. צלחות בלם לא צריך מקורי, חבל על הכסף, רק צלחות מקוריות עולות 600 שקל ותוסיף לזה רפידות עוד 400 שקל.

צלחות של ברמבו ב300 שקל ורפידות של ווגנר או רמסה בין 100-200 שקל.

 

3. מה מידת הצמיגים? 185/65/15? ממליץ על גודייר פרפורמנס מתוצרת אירופאית(לא תורכיה), הרכבתי רביעייה כזאת בפונטו איבו שלי ב1200 שקל, רק הייתי צריך לקבל אישור עלהחלפת המידה הקודמת מ175 ל185 באישור מכון רישוי.

 

4. איזה מנוע אצלך? 1.4 הפשוט ללא טורבו? שמן בצמיגות 5w40 בתקן c3 כמו זה למשל(2.6 ליטר נכנסים) http://www.justmotor.co.il/product/שמן-מנוע--castrol-magnatec-professional-5w40-1l

 

פילטר שמן מקורי - 45 שקלים.

 

אם אין לך ספר רכב אצלם לך את שגרת הטיפולים, מק"ט לפלאגים וכו'.

 

נוזל קירור כזה בלבד http://www.justmotor.co.il/product/נוזל-קירור-אדום-paraflu

תצטרך 2-3 ליטר, על כל ליטר - ליטר מים.

תחליף גם פילטר אוויר, פלאגים ופילטר מזגן.

 

טיפול של שמן ופילטר שמן כל 15 אלף ולא כל 30 או שנתיים כמו שהיה אז בתחילת דרכו של הרכב בארץ.

 

לא חייב מוסך מורשה יבואן, חכה להמלצות למוסכים בסביבה שלך.

עריכה אחרונה על ידי Adamm
פורסם
1. אל תמהר להחליף תושבות רק כי המכון בדיקה אמר, צריך לתת למוסך לבדוק. אתה מרגיש רעידות ברכב בזמן עמידה? אם הרכב ידני אז כנראה תושבת תחתונה תצטרך החלפה ועלותה 210 שקלים.

 

2. צלחות בלם לא צריך מקורי, חבל על הכסף, רק צלחות מקוריות עולות 600 שקל ותוסיף לזה רפידות עוד 400 שקל.

צלחות של ברמבו ב300 שקל ורפידות של ווגנר או רמסה בין 100-200 שקל.

 

3. מה מידת הצמיגים? 185/65/15? ממליץ על גודייר פרפורמנס מתוצרת אירופאית(לא תורכיה), הרכבתי רביעייה כזאת בפונטו איבו שלי ב1200 שקל, רק הייתי צריך לקבל אישור עלהחלפת המידה הקודמת מ175 ל185 באישור מכון רישוי.

 

4. איזה מנוע אצלך? 1.4 הפשוט ללא טורבו? שמן בצמיגות 5w40 בתקן c3 כמו זה למשל(2.6 ליטר נכנסים) http://www.justmotor.co.il/product/שמן-מנוע--castrol-magnatec-professional-5w40-1l

 

פילטר שמן מקורי - 45 שקלים.

 

אם אין לך ספר רכב אצלם לך את שגרת הטיפולים, מק"ט לפלאגים וכו'.

 

נוזל קירור כזה בלבד http://www.justmotor.co.il/product/נוזל-קירור-אדום-paraflu

תצטרך 2-3 ליטר, על כל ליטר - ליטר מים.

תחליף גם פילטר אוויר, פלאגים ופילטר מזגן.

 

טיפול של שמן ופילטר שמן כל 15 אלף ולא כל 30 או שנתיים כמו שהיה אז בתחילת דרכו של הרכב בארץ.

 

לא חייב מוסך מורשה יבואן, חכה להמלצות למוסכים בסביבה שלך.

 

היי תודה רבה.

טיימינג אכן נעשה ב 120,000 ק"מ.

 

אשמח לקבל תצלום של הספר רכב.

פורסם

מישהו יכול לזרוק המלצה על מוסך לפיאט בצפון?

או שלא חייב מוסך מתמחה בפיאט ומספיק כל מוסך אמין?

פורסם

מוסך אלי ובניו בהנהלת ליאור קרחי, אני מטפל אצלו שנים.

האדם אמין בצורה בלתי רגילה, ממליץ בחום. הוא ממוקם ברח' השיש בחוצות המפרץ.

8) ידני זה הכי אחי 8)
פורסם
כל מוסך אמין ידע לטפל ברכב הזה.

האם אתה מרגיש "מכה" כשאתה נותן גז ?

 

אני מרגיש מכה כשאני עוזב טיפה גז. לא זורק אלא מרים טיפה את הרגל. בעיקר בהילוך 1-2

×
×
  • תוכן חדש...