Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2894 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבעלותי מאזדה 3 דור ראשון

כבר כמעט שנה בודקת צריכת דלק כל תדלוק

מתדלקת בתחנה קבועה ובדרכ במשאבה קבועה

לחץ אוויר בצמיגים תקין, נוסעת לרוב במסלול קבוע. רוב הנסיעות בין עירוניות, נוהגת רגוע, רכב לא עמוס.

עד כה צריכת הדלק עמדה על 1:11.5

לפני שבועיים תדלקתי, צריכת דלק 1:11

היום תדלקתי, צריכת דלק 1:10.5

לא בוצע שום טיפול יוצא דופן לאחרונה (הוחלף פילטר דלק לפני מספר חודשים אבל עד כה הכל היה תקין).

מה זה יכול להיות?

פורסם

באיזה מנוע מדובר?

במידה במנוע 2 ליטר, הבדיקה האחרונה שביצעתי בינעירוני בלבד, נסיעה רגועה מאוד-התוצאה היתה 14.5 ק"מ לליטר.

ספיריט 2008 האצ'בק.

פורסם
באיזה מנוע מדובר?

במידה במנוע 2 ליטר, הבדיקה האחרונה שביצעתי בינעירוני בלבד, נסיעה רגועה מאוד-התוצאה היתה 14.5 ק"מ לליטר.

ספיריט 2008 האצ'בק.

 

אקטיב 1.6, 2008 סדאן

פורסם

(גם הבריאות שלנו מידרדרת :wink:)

בין 10.5 לבין 11 ק"מ לליטר זה לא כזה הבדל, לא לשכוח שקיץ עכשיו, מזגן שדולק קבוע, אויר חם שנכנס למנוע.

במידה והיה שינוי קיצוני אז היה מצריך בדיקה מעמיקה, לפחות זה מה שאני הייתי עושה.

אולי נחכה לתגובות נוספות על צריכת דלק של מנוע זהה לשלך.

פורסם
(גם הבריאות שלנו מידרדרת :wink:)

בין 10.5 לבין 11 ק"מ לליטר זה לא כזה הבדל, לא לשכוח שקיץ עכשיו, מזגן שדולק קבוע, אויר חם שנכנס למנוע.

במידה והיה שינוי קיצוני אז היה מצריך בדיקה מעמיקה, לפחות זה מה שאני הייתי עושה.

אולי נחכה לתגובות נוספות על צריכת דלק של מנוע זהה לשלך.

 

מה שגורם לי לחשוש הוא שהצריכה עלתה בהדרגה מ11.5 ל11 ואז ל10.5

אני עם מזגן קבוע כבר תקופה (גרה בדרום, סוף היריון....), כאמור כל השאר אותו דבר.

מה הסיכוי שיש נזילת דלק מאיפשהו?

פורסם
סיכוי קלוש, ישר מזהים בריח.

מה היתה הסיבה להחלפת פילטר הדלק?

 

לא הוחלף מעולם אז החלפנו בסביבות 130 אלף קמ (קנינו את הרכב עם 120 אלף)

קיימות אופציות נוספות לעניין? נזילה פנימית אולי?

פורסם

ייתכן אולי שינוי (אפילו קטן), בהרגלי הנהיגה או בדרך ? (שינוי מסלול. תוספת רמזור. משהו בסגנון).

אולי תוספת של ציוד שנשכח בתא המטען ?

(גם אני לא הייתי עושה מזה סיפור)

alfa 156 2.5.

פורסם
ייתכן אולי שינוי (אפילו קטן), בהרגלי הנהיגה או בדרך ? (שינוי מסלול. תוספת רמזור. משהו בסגנון).

אולי תוספת של ציוד שנשכח בתא המטען ?

(גם אני לא הייתי עושה מזה סיפור)

 

יש מקטע של שני קילומטר בערך שקרצפו, אבל אני בספק אם בזה מדובר.

למה לא היית עושה סיפור?

לא מטריד כשהצריכה הולכת ועולה?

פורסם

רק מעלה השערה:

קראתי פעם שלטמפרטורת הדלק במשאבה יש השפעה על אפקטיביות רמת האנרגיה לליטר (לא זוכר את המונחים המדעיים)

האם שינית את שעות התדלוק?

פורסם
רק מעלה השערה:

קראתי פעם שלטמפרטורת הדלק במשאבה יש השפעה על אפקטיביות רמת האנרגיה לליטר (לא זוכר את המונחים המדעיים)

האם שינית את שעות התדלוק?

 

לא, תמיד בבוקר בדרך לעבודה.

×
×
  • תוכן חדש...