Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים, אני כרגע בתכנון לקנות רכב בקרוב והבן אדם שמוכר את הרכב שלח לי תמונה של הבדיקה שהוא עשה מתי שהוא קנה את הרכב, אני כמובן לא סומך על הבדיקה ומתכנן לעשות גם אחת לפני שאני סוגר עם הבן אדם, אבל אשמח לדעת אם הבדיקה שהוא עשה היא יחסית בסדר לרכב 2007, את הרכב הוא קנה לפני בערך שנתיים פלוס מינוס והוא מוכר אותו כי הוא עובר לגור בחול עם המשפחה (הוא לא משקר הבית שלו עם מיליון ארגזים חחח).



 



ogvYG6O.jpg



 

אשמח לדעת מה אתם חושבים :)

פורסם

אתה תקבל תוצאות דומות. עדיף שתלך למוסכניק שאמין עליך שיבדוק. אם מדובר בפורד פוקוס בדוק היטב את מערכת ההיגוי. משאבת הגה הכח והצינורות שלה הם נקודת תורפה בדגם הזה, והמערכת לא זולה לתיקון.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

נראה כמו רכב ממש מוזנח. יש קבלות על תיקונים שעשו לכל הדברים האלה, או שאתה קונה אותו כמו שהוא, עם הבעיות שהיו לפני 3 שנים + 3 שנות נסיעה?

 

יש פה לא מעט כסף לשפוך על הרכב, רק כדי להביא אותו למצב נסיעה נעים - כי לפי מה שכתוב פה עכשיו, זה רק אוסף של קרקושים ורעידות. חופש פה, חופש שם, נזילות מכל עבר...

 

כדי שהרכב יהיה שווה לקנייה, הוא צריך לשקף מחיר של מחירון מינוס עלות התיקונים מינוס 15% שמפחיתים על כל רכב, שמור ככל שיהיה.

×
×
  • תוכן חדש...