Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי. מחפש מודם סלולרי טוב שמתחבר ל-USB ותומך 4G. בארץ יקרים פחד, אם יש משהו סיני (אך איכותי) מאיביי אשמח לקבל קישור...

 

ואם בכל זאת ממליצים משהו מוכר ולא סיני, איזה כדאי לקחת?

פורסם

למחשב נייד? תבדוק אם אין לך כבר אחד מובנה.

אצלי בעבודה יש בכל המחשבים הניידים מה-4 שנים האחרונות, בערך, מודם מובנה. רק להכניס כרטיס סים וזהו.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם
למחשב נייד? תבדוק אם אין לך כבר אחד מובנה.

אצלי בעבודה יש בכל המחשבים הניידים מה-4 שנים האחרונות, בערך, מודם מובנה. רק להכניס כרטיס סים וזהו.

יש לי חריץ לכרטיס SD אבל למודם? בחיים לא ראיתי/שמעתי...

איזה מחשב נייד יש לכם בעבודה?

יש לי HP PAVILION 15 בן שנה וחצי

פורסם

יש לי ברכב קבוע מחובר ל USB מה שאייל המליץ.

עושה את עבודתו נאמנה וקל להתקנה

כמובן שלא לקנות בארץ.

סביב ה 30-35 דולר באי ביי

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם
יש לי חריץ לכרטיס SD אבל למודם? בחיים לא ראיתי/שמעתי...

איזה מחשב נייד יש לכם בעבודה?

יש לי HP PAVILION 15 בן שנה וחצי

תחפש חריץ או מגירה נשלפת, כמו בטלפון. יכול להיות שהוא נמצא מאחורי הסוללה, אם היא נשלפת.

יכול להיות שתמצא את המקום אבל בפועל אין מודם, רק החריץ שמכניסים לתוכו את הסים, סוג של הכנה ל...

הכי טוב לבדוק את המפרט של הדגם המדויק של המחשב שלך.

 

יש את האופציה הזאת לכל החברות. אצלנו זה בטושיבה, לנובו, HP, דל, אסוס.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

פורסם

קיים בעיקר בסדרות עסקיות. לא בסדרות ביתיות כמו Pavilion.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

אני רק שאלה.

סליחה על הבורות אבל אף פעם לא הבנתי משהו במודמים ואינטרנט, כל מה שנדרש ממני לעשות זה להתקשר לחברת סלולר ולהנפיק סים כפול, לחבר את המודם הסלולרי לחיבור usb של המולטימדיה ברכב וכך יהיה לי אינטרנט נצחי בלי צורך להפעיל נקודת גישה בכל נסיעה? וכך גם עם הלפטופ?

פורסם
אני רק שאלה.

סליחה על הבורות אבל אף פעם לא הבנתי משהו במודמים ואינטרנט, כל מה שנדרש ממני לעשות זה להתקשר לחברת סלולר ולהנפיק סים כפול, לחבר את המודם הסלולרי לחיבור usb של המולטימדיה ברכב וכך יהיה לי אינטרנט נצחי בלי צורך להפעיל נקודת גישה בכל נסיעה? וכך גם עם הלפטופ?

גם היושבים בראש חברות התקשורת הם ישראלים וחשבו על הטריק שלך. ולכן סים משני כולל שיחות בלבד ולא דאטה או אפילו SMS.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

הכי טוב לרכוש סים מוזל נפרד, למשל של 012 שנותנים בתמורה 100 ג'יגה. אני השתמשתי בשל הוט מובייל ב45.

וכן, זה PLUG&PLAY, נותנים לו חשמל ואחרי חצי דקה יש לך וואיפיי. אם זה הולך לשמש במיקום קבוע מומלץ לפני לבדוק קליטת אינטרנט באותה הנקודה.

פורסם

אני יכול לספק לך משהו איכותי בסביבות 200 ש"ח. צור קשר בפרטי.

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

עד כמה את זקוק לניידות?

 

לפרטנר יש שירות של מודם סלולרי עם חבילת 500/50 ג"ב, נדמה לי שעולה משהו כמו 70 ש"ח בחודש. המודם מהווה גם נתב (קוי ו-WiFi). אבל מיועד לשימוש ביתי, לא דונגל נייד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
גם היושבים בראש חברות התקשורת הם ישראלים וחשבו על הטריק שלך. ולכן סים משני כולל שיחות בלבד ולא דאטה או אפילו SMS.

 

לא מדוייק

 

לי יש סים משני לטלפון של העבודה שמכיל בתוכו גם דאטה וגם שיחות. (אבל ללא SMS)

 

הוא אצלי ברכב משמש כנתב למערכת של האוטו (WAZE, מוזיקה וכו...) ואין איתו שום בעיה.

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

×
×
  • תוכן חדש...