Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2956 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יותר הגיוני 1400 שח לפוליש + 400 שח לציפוי.

מי שיודע לתמחר ידע איך להסביר את העלות מי שלא כנראה גם לא יודע איך לעשות את העבודה נכון.

פורסם

מניסיוני עצמאיים מתחילים מתקשים לתמחר וזה בסדר גמור. אני לא חושב שאפשר להשליך מכך על רמת המקצועיות של איש המקצוע. בנוסף ראיתי תיק עבודות והעבודה מתבצעת בסדנא ולא ברחוב.

 

אבל בוא נשים את זה בצד לרגע.

 

השאלה שלי אם מדובר במחיר הגיוני לשירות.

פורסם

פעם קיבלתי הצעת מחיר לפאסאט שלי דרך חברת דיטיילינג בפתח תקווה שבזמנו הייתה נורא מובילה בתחום - כ-900 שקל לכלל העבודה (פוליש + אוטם).

 

בתור אחד שנכנס לתחום, ממליץ לך לשקול לעשות את הדברים בעצמך. קניתי מכונה קטנה באמאזון ב-200 ש"ח וזה באמת לא אמור להיות מסובך.

2016 BMW M235i.

פורסם
פעם קיבלתי הצעת מחיר לפאסאט שלי דרך חברת דיטיילינג בפתח תקווה שבזמנו הייתה נורא מובילה בתחום - כ-900 שקל לכלל העבודה (פוליש + אוטם).

 

בתור אחד שנכנס לתחום, ממליץ לך לשקול לעשות את הדברים בעצמך. קניתי מכונה קטנה באמאזון ב-200 ש"ח וזה באמת לא אמור להיות מסובך.

 

 

אני מתעניין לגבי ביצוע העבודה בעצמי , אתה יכול להסביר קצת על התהליך? תודה.

פורסם
פעם קיבלתי הצעת מחיר לפאסאט שלי דרך חברת דיטיילינג בפתח תקווה שבזמנו הייתה נורא מובילה בתחום - כ-900 שקל לכלל העבודה (פוליש + אוטם).

נשמע זול מדי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...