Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3031 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שזה נוגע למנוע, הרבה מאיתנו מקפידים על פילטר אוויר איכותי.

שזה נוגע למזגן - ההמלצה הגורפת שראיתי היא - "שים את הכי זול שתמצא".

 

אתם חושבים שיש משמעות מבחינת איכות האוויר שנכנסת לתא הנוסעים בפילטרים השונים? (לא מדבר על פילטר פחם מול רגיל).

אתם מעדיפים להחליף כל 10 אלף פילטר זול לעומת כל 30 פילטר איכותי?

פורסם
שזה נוגע למנוע, הרבה מאיתנו מקפידים על פילטר אוויר איכותי.

שזה נוגע למזגן - ההמלצה הגורפת שראיתי היא - "שים את הכי זול שתמצא".

 

אתם חושבים שיש משמעות מבחינת איכות האוויר שנכנסת לתא הנוסעים בפילטרים השונים? (לא מדבר על פילטר פחם מול רגיל).

אתם מעדיפים להחליף כל 10 אלף פילטר זול לעומת כל 30 פילטר איכותי?

בהחלט כדאי להקפיד להתקין פילטר מזגן איכותיי על מנת לסנן את האוויר שאתה נושם מאבק ושאר מזיקים. ייצרני הפילטרים משקיעים הרבה כסף בפיתוח מסנני אוויר למערכת מיזוג האוויר מסוג פחם פעיל והדור החדש הם מסנני פחם עם שכבה נוספת של חומר המונע מאלרגנים להכנס לתא הנוסעים.

 

אין קשר בין החלפה כול 10K להחלפה כול 30K בבחירת הפילטר. בחר בפילטר איכותי של ייצרן עם מוניטין.

איזה כייף לי :)

פורסם
אין שום בעיה בלהחליף בפילטר מזגן תחיליפי סיני הכל בסדר.אפשר גם לא לשים שום פילטר לא יהיה שום נזק .

טעות בידך. נסיעה ללא פילטר מזגן בהחלט עלולה לגרום לכניסת לכלוך וגופים זרים לתעלות מיזוג האוויר, למפוח וגם להתפס על המאדה של מערכת המיזוג ולהוריד מיעילות מערכת המיזוג. לכלוך שעבר את המאדה עלול להתפס גם על הרדיאטור הפנימי.

 

שכבת אבק ולכלוך התעלות המיזוג עלולות לגרום לריח רע.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

בהוספה לדברים הנכונים, של מרק.

 

חובה פילטר - צלעות הקירור רטובות וניכנס אבק וליכלוך אורגני, הסותם אותם.

וכך נסתם לאט לאט מעבר האוויר ויורדת התפוקה של מעבר האוויר.

 

והמסוכן - אפשרות להתפתחות פטריות וטחב על יחידת הקירור,

ואנו נושמים זאת, דבר היכול להוביל לריח רע אלרגיות ומחלות.

 

 

אייל

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם (נערך)

מחליף כל טיפול. ₪80 זה לא נורא. מזמין אנטי בקטריאלי של purflux

בפיקאסו יש גם טמפון בישום שתוקעים בקדמת הדשבורד.לא מפתיע שדווקא צרפתים חשבו על זה.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

בואו נתעלם רגע מפילטר הפחם, שממילא לא מוצאים לרוב הרכבים הישנים.

פילטר נייר פשוט.

 

לגבי תדירות החלפה - רוב היצרנים מבקשים החלפה כל 2-3 טיפולים.

עקב המחיר הנמוך של פילטר חליפי אז בתור לקוח אתה יכול להחליף כל טיפול.

פורסם

לחלק גדול מהרכבים ניתן למצוא פילטר פחם פעיל אלא אם מדובר על רכב שלא היה בו פילטר למערכת המיזוג או רכב באמת יישן או רכב שעלות הפילטר היא כמו מחירו של רכב חדש :-P

 

אני החלפתי פילטר רגיל בפילטר פחם פעיל ביונדאי I30 וגם בטויוטה ראנקס שנת 2006 תוצרת MANN.

 

איזה רכב יש לך ?

איזה כייף לי :)

פורסם
בואו נתעלם רגע מפילטר הפחם, שממילא לא מוצאים לרוב הרכבים הישנים.

פילטר נייר פשוט.

 

לגבי תדירות החלפה - רוב היצרנים מבקשים החלפה כל 2-3 טיפולים.

עקב המחיר הנמוך של פילטר חליפי אז בתור לקוח אתה יכול להחליף כל טיפול.

אני כלל לא בטוח שיעילות הסינון ומפל הלחץ שיוצר פילטר זול הינו שווה ערך לפילטר איכותי לכן החלפה כול טיפול לא ממש עוזרת אם מלכתחילה הפילטר לא ממש מסנן בצורה טובה מזיקים שונים.

איזה כייף לי :)

פורסם

שם פילטר עם פחם,מחליף כל שנה(במקום שנתיים) או כל 30 אלף ק"מ,אני אישית לא מרגיש בהבדלים אבל בכל מקרה לא מדובר בפילטרים שעוברים את ה200 ש"ח,מבחינתי הפילטר עולה לי מקיסמום 16 ש"ח בחודש.

פורסם

מחליף לפילטרים מקוריים במעודים שקבע יצרן הרכב.

 

למה צריך להמציא את הגלגל מחדש?

 

 

פורסם

איך חשבת להרגיש את ההבדל באיכות האוויר שאתה נושם ללא ציוד בדיקה מעבדתי ? אולי אנשים שסובלים מבעיות בדרכי הנשימה או רגישים מאוד אשר עומדים מאחורי אוטובוס שפולט ענני עשן עשויים להרגיש את ההבדל בין מסנן רגיל למסנן פחם פעיל.

איזה כייף לי :)

פורסם
אין שום בעיה בלהחליף בפילטר מזגן תחיליפי סיני הכל בסדר.אפשר גם לא לשים שום פילטר לא יהיה שום נזק .

 

זה נכון לאנשים שמעשנים עם חלון פתוח בפקק תנועה בין השלום להלכה. לכל השאר עדיף כן לשם מסנן.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...