Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאשר האוטו מותנע הטוויטרים מזמרים להם

וכמו כן המערכת מפיקה צלילים פחות איכותיים בייחוד בווליומים גבוהים

 

האם זה יכול להיות כתוצאה מכך שכבל ה + למצבר לא נמצא בתוך צנור משורשר ?

 

תודה

פורסם

קודם כל איזה טוויטרים? האם הם חלק מקומפוננט?

 

האם הם מחוברים למגבר?

או לרדיודיסק בערוץ נפרד או בנוסף לרמקולים הקדמיים?

 

ואיזה סוג צליל(רעש) אתה שומע?

פורסם

הרעש עולה עם הטורים? לחיצה על הגז מגבירה אותו?

If I have seen further than other men it is because I have stood on the shoulders of giants.

פורסם

לא ששמתי לב לזה

אני אבדוק

אני רק שמעתי ככה

שהמנוע מכובה אין רעש

שהמנוע עובד יש רעש

 

עכשיו גם שמתי צינור משורשר על הכבל + ועדיין יש רעשים ...

פורסם
הרעש עולה עם הטורים? לחיצה על הגז מגבירה אותו?

לאחר בדיקה

כן

הרעש מתגבר טיפה עם לחיצת הגז , שוב , רק בטוויטרים

ולמעומת אנשים אחרים שכתבו פה על בעיות שונות שכאלה , אני לא שומע את האיתות או רעשים אחרים ברמקולים .

פורסם
מה עשית עם עודף הRCA?

איזה RCA יש לך?

חלק מקיט ההתקנה .. אין לי מושג איזה ... באמת .

ומה זאת אומרת עם העודף ?

פורסם

אם אין פתרון אחר זה מה שאני יעשה

אבל אני חושב שהמגבר אמור לעבוד בלי רעשים ועצם העובדה שיש רעשים זהו מקור בעיה

אם יש בעיה לא מחפשים פתרון פשוט , עוקרים אותה מהשורש

פורסם

פילטר זה הפתרון האחרון.

בקשר לעודף כבל:

כבל RCA הוא לרוב 5 מטר והוא ארוך יותר ממה שצריך. אז נשאר עודף של כמה מטרים שאי אפשר לחתוך אז מקפלים אותו וזורקים מתחת לכסא האחורי בדרך כלל.

תנסה להעביר את העודף הזה למקום שבו הכבל לא יהיה חשוף לשלדה כמו מתחת לכסא. לדוגמה אתה יכול לשים את העודף בתא המטען או על הכסא בצורה שוראים את הכבל. זה רק בשביל הבדיקה. אם אז לא יהיו רעשים אז תחפש פתרון איפה ניתן לשים את העודף במקום שלא יראו אותו.

יכול להיות שהכבל עצמו לא טוב.

איזה עוד חלקים יש לך במערכת?

×
×
  • תוכן חדש...