Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7784 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי בקופסאות : HU, מגבר 4 ערוצים ,רמקולים 6X9 ,קומפוננט 5.25 וכבלים .

הדילמה היא כזו:

בתקציב כולל של 1600 ש"ח (פלוס מינוס ועדיף מינוס...) אני צריך לבצע התקנה ולקנות סאב (באיזור המרכז),מכיוון שאני לא מבין בכלל במחירים בארץ או בסאבים בכלל,אני לא יודע עד כמה מציאותי הסכום שיש לי.

בו נגיד שמחיר הרכיבים שיש לי שווים בארץ בסביבות 10 אלף ש"ח לכן יהיה הגיוני להוסיף סאב שלא יפול מהרמה הכוללת,אבל שוב אף מתקין לא אומר מחיר התקנה בלי שאגיע אליו ואם כבר אגיע אליו אין לי מושג מי נחשב מתקין טוב ואמין באיזור המרכז שבאותה הזדמנות אקנה ממנו את הסאב (כך אני מניח מחיר ההתקנה בטח יירד...)

 

תודה מראש לעוזרים!

פורסם

סאונד FX ברחוב זבוטינסקי

אלי קאר טון צומת סגולה

אלא המקומות הכי טובים

שניהם בפתח תקוה

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

כדי לבחור לך סאב, אנחנו צריכים לדעת מה הרכיבים האחרים שלך?

מה אתה מעדיף שהבאס יהיה שולט?

או שישתלב עם השאר?

SQ\SPL ??

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

צודקים,פרטים חשובים,הדגמים של הרכיבים שכרגע יש לי רשומים כולם פה:

 

HU של JVC מדגם KDSH9700

 

AMP של ROCKFORD מדגם POWER 551X

 

רמקולים אחורים 6X9 של INFINTY מדגם KAPPA 692.5I

 

קומפוננט של MB QUART לא זוכר סדרה רק את מספר הדגם שהוא 214

 

את הקומפוננט אני לא רואה שום צורך לחבר למגבר ולפי דעתי ל-HU יש מספיק כח כדיי לטפל בהם,לכן חשבתי לוותר על מגבר שני ולחבר את האחוריים והסאב לאותט מגבר 4 ערוצים.

לשאלה לגבי SQ\SPL אני כבר לא זוכר מה זה מה אבל השורה התחתונה היא שאני אוהד מושבע של ווליום גבוה אבל שונא סאבים שמשתלטים על הצליל ,אני מעדיף בהרבה מיזוג נעים בין הרמקולים לסאב.

פורסם

אתה טועה בקשר לזה שלחבר את הקומפוננטים לHU, בסך הכל הHU נותן 20 WATT RMS +\-, והמגבר יותר בטוח...

אני הייתי הולך על הסאב של רוקפורד STAGE1.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם
אתה טועה בקשר לזה שלחבר את הקומפוננטים לHU, בסך הכל הHU נותן 20 WATT RMS +\-, והמגבר יותר בטוח...

אני הייתי הולך על הסאב של רוקפורד STAGE1.

אתה בטוח שלמכשיר הזה יש רק 20RMS?

www.onlinecarstereo.com/caraudio/productdetail.aspx?productID=13258

 

מה הבעיה בעצם לחבר את כל המערכת ל-AMP כזה?

פורסם

הייתי מחבר אותם גם לקידמיים או קונה מגבר של 2 יציאות לאחוריים

ואם אתה רוצה מתקין באמת טוב אז שתלח לי הודעה פרטית

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

×
×
  • תוכן חדש...