Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם עשיתי חיפוש ולא מצאתי תשובות לכן פתחתי את האשכול

 

רכשתי השבוע מאזדה 6 2005 2.0L לקצורי

 

 

יש לי כמה שאלות לגבי הרכב:

 

1. אמרו לי שאין רצועה ויש שרשרת האם זה נכון?

 

2. איזה סוג שמן אני צריך לרכב

 

3. איזה סוג פלאגים אני צריך

 

4.לגבי פילטר שמן ופילטר מנוע האם זה בסדר לשים חליפי ולא מקורי?

 

5. כשאני מניע את הרכב בהתחלה ההילוכים עוברים קצת בבום ושהוא מתחמם הכל בסדר זה אומר שחסר שמן גיר?

 

מצטער על כמות השאלות אמשח אם תוכלו לעזור לי

 

תודה רבה.

פורסם

1. נכון

2.יש שמן מיוחד של מאזדה פורד 5W30 , מיכל אדום. עולה כ100 ש"ח. לדעתי שווה להשקיע

3. פלאגים די יקרים, אירידיום. אך מחזיקים כ90000 ק"מ. שווה לשקול להזמין מחו"ל, אם צריך להחליף.

4 . בשל הבדל זניח במחיר (עניין של 60 ש"ח) שווה לשים מקורי.

5. תבדוק כמות השמן. המדיד נמצא בחלק השמאלי של המנוע, קרוב לצד הנהג

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם
1. נכון

2.יש שמן מיוחד של מאזדה פורד 5W30 , מיכל אדום. עולה כ100 ש"ח. לדעתי שווה להשקיע

3. פלאגים די יקרים, אירידיום. אך מחזיקים כ90000 ק"מ. שווה לשקול להזמין מחו"ל, אם צריך להחליף.

4 . בשל הבדל זניח במחיר (עניין של 60 ש"ח) שווה לשים מקורי.

5. תבדוק כמות השמן. המדיד נמצא בחלק השמאלי של המנוע, קרוב לצד הנהג

 

 

תוכל להגיד לי איזה פלאגים להזמין מחול??

 

ותודה רבה על התשובות

פורסם

רק תיקון - השמן האדום של מאזדה-פורד לא באמת מתאים לרכב שלך, אל תשתמש בו.

 

הוא גם חצי סינטטי וגם לא עומד בתקן של המאזדה שלך.

פורסם
רק תיקון - השמן האדום של מאזדה-פורד לא באמת מתאים לרכב שלך, אל תשתמש בו.

 

הוא גם חצי סינטטי וגם לא עומד בתקן של המאזדה שלך.

 

אתה מדבר על שמן מנוע?? לא הבנתי

×
×
  • תוכן חדש...