Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ראשית כל לא אני ולא אתה ולא אף אחד פה יכול לקבוע חד משמעית מה הבעיה. על פי התופעות שחווה פותח השירשור ועל פי נסיון עבר עם תקלות דומות יכולות להיות מספר אופציות לפיתרון התקלה ובניהם גם ניקוי המצערת בצורה יסודית. מכיוון שהניקוי לא פתר את הבעיה זה הזמן לעבור לבדיקת לחץ דחק ואני מדבר על הלחץ הראשוני שבונה המשאבה שבמיכל. מה גם שעל פי הוראות יצרן ומי כמוך חובב הוראות יצרן המשאבה צריכה להיות מוחלפת פעם ב 6 שנים או סביב ה 130 אלף קילומטר..המשאבות של הפוקוסים מתחילות להראות סימני גסיסה בטווחי הקילומטרים האלה. אז בדיקת לחץ יכולה לתת כיוון לא רע לעניין המשאבה והתמודדות עם התופעה.

אך למה זה קורה רק כשקר ואילו בבוקר חם אין זכר לתופעה?

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
אך למה זה קורה רק כשקר ואילו בבוקר חם אין זכר לתופעה?

תשמ'ע, הבחור בשם מאור לא מבין בדיאגנוסטיקה לכן לא קיבלת תשובה מקצועית. לבנתיים אתה מקבל ממנו עצות אחיתופל שלא מועילות לך בכולם ועלולות לגרום לך להוצאה כספית מיותרת.

 

בתור התחלה אתה חייב לבצע סריקת תקלות אצל בעל מקצוע מומחה כמו מוסך אורן בחולון או זיסו בת"א ורק לאחר מכן מגיע שלך הבדיקות המעמיקות.

 

הבעיה אצלך עלולה לקרות מהרבה סיבות כגון:

 

חיישן הקרנק (מזייף-אפשרות אחרונה)

אימובילייזר

צינור וואקום קרוע

בעיה בסווי'ץ

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק בחייאת מרק, מה הקשר לחוש הדיאגנוסטיקה של מאור?

 

למה להתנגח בפורום טכני?

 

סך הכל כולנו רוצים לעזור לפותח שרשור.

 

אם פותח השרשור היה רוצה לגשת למוסך - הוא מזמן היה ניגש ומשלם על אבחון .

מה לעשות שדברים בחינם זה לא מדויק...

פורסם

וואו מרק אתה מתנהג כמו ילד קטן...פשוט בושה.

 

אתה מלכלך על אנשים שאין לך חצי מושג מי הם ומה הם יודעים - פשוט התנהגות ילדותית.

פורסם

אתה מלכלך על אנשים שאין לך חצי מושג מי הם ומה הם יודעים - פשוט התנהגות ילדותית.

לומר את האמת על הידע של מאור זה לא לכלוך אלא אמירת אמת.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)
מרק בחייאת מרק, מה הקשר לחוש הדיאגנוסטיקה של מאור? מי מדבר על חושים ? מדובר על ידע מקצועי בתחום הדיאגנוסטיקה.

 

למה להתנגח בפורום טכני?

 

סך הכל כולנו רוצים לעזור לפותח שרשור.

מקס, אתה תציע או תשאיל לבחור שאינו מבין במכונאות רכב ציוד לבדיקת לחץ דלק ? מנקודת ראות שלי זו חוסר אחריות.

ציטוט "

על הדרך לבדוק לחץ דלק אם תרצה יש לי שעון לחץ אתה מוזמן לבוא לקחת."

ברור שלא מכיוון שבדיקה כזו צריך לדעת לבצע ולדעת את הערכים של הלחץ לפי נתוני הייצרן וגם לנקוט באמצעי זהירות מסויימים.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק,

הכל ברור ומובן.

 

אחריות אישית זה לא בושה , אם מישהו מבקש סיגריה אני צריך להסביר לו על הסיכונים שבכך?

או נותן או לא נותן .

 

מאור מהצד של הנתינה, ואני גם מתחבר לזה ... לגבי הסיכונים, כולנו ילדים גדולים.

 

אני אישית לא אציע, אבל יכול להבין גם אלו שכן יציעו . גם אם לא מוצדק .

פורסם
תשמ'ע, הבחור בשם מאור לא מבין בדיאגנוסטיקה לכן לא קיבלת תשובה מקצועית. לבנתיים אתה מקבל ממנו עצות אחיתופל שלא מועילות לך בכולם ועלולות לגרום לך להוצאה כספית מיותרת.

 

בתור התחלה אתה חייב לבצע סריקת תקלות אצל בעל מקצוע מומחה כמו מוסך אורן בחולון או זיסו בת"א ורק לאחר מכן מגיע שלך הבדיקות המעמיקות.

 

הבעיה אצלך עלולה לקרות מהרבה סיבות כגון:

 

חיישן הקרנק (מזייף-אפשרות אחרונה)

אימובילייזר

צינור וואקום קרוע

בעיה בסווי'ץ

אני גר בקרית שמונה הלכתי למורשה בדק מה שבדק(לא היתי איתו השארתי לו את הרכב לבוקר שיראה) והוא אמר לי "חבל על הכסף תן גז בהנעה וסע אם נתחיל לבדוק זה יגיע לאלפים"

השאלה אם להמשיך להתעקש על דיאגנוסטיקה או להשאיר את זה ככה ופשוט לתת גז בהנעה?

פורסם (נערך)

אםיש לך מערכת גז ברכב סגור מיד את הבלון מתא המטען, החשש שלי הוא שאחד ממזרקי הגז דולפים בתוך סעפת יניקה ומציפים את המנוע ולכן ההתנעה קשה זהו סמפטום קלאסי של מזרק גז דולף וקיימת סכנת פיצוץ של סעפת היניקה, סגור את הבלון ותתחיל בפניה בהקדם למתקין גז מורשה לבדיקה בדחיפות.

 

באם המערכת תמצא תקינה צריך לבדוק לחצי דלק וקריאת קודי תקלות, כל מה שיציעו לך כאן ללא איבחון אלו סתם ניחושים שכנראה רחוקים מהבעיה, צריך מוסך מקצועי לאבחון.

 

כאשר מותקנת מערכת גז עם הסמפטום הזה מניסיוני ברוב המקרים הבעיה הייתה במזרק גז דולף.

עריכה אחרונה על ידי ba323f
פורסם
אני גר בקרית שמונה הלכתי למורשה בדק מה שבדק(לא היתי איתו השארתי לו את הרכב לבוקר שיראה) והוא אמר לי "חבל על הכסף תן גז בהנעה וסע אם נתחיל לבדוק זה יגיע לאלפים"

השאלה אם להמשיך להתעקש על דיאגנוסטיקה או להשאיר את זה ככה ופשוט לתת גז בהנעה?

מקריאה של ההודעות הקודמות שלך מתברר שהרכב מונע בגפ"מ, אם זה נכון אז לדעתי עלייך לגשת לבעל מקצוע שהתקין את המערכת.

 

בדיקה של בעל מקצוע טוב לא צריכה לעלות 2000 שקלים. סריקת תקלות צריכה לעלות בין 250-350 שקלים לכן גש לבעל מקצוע אחר ואל תמשיך לנסוע עם התקלה לאורך זמן.

איזה כייף לי :)

פורסם
אםיש לך מערכת גז ברכב סגור מיד את הבלון מתא המטען, החשש שלי הוא שאחד ממזרקי הגז דולפים בתוך סעפת יניקה ומציפים את המנוע ולכן ההתנעה קשה זהו סמפטום קלאסי של מזרק גז דולף וקיימת סכנת פיצוץ של סעפת היניקה, סגור את הבלון ותתחיל בפניה בהקדם למתקין גז מורשה לבדיקה בדחיפות.

 

באם המערכת תמצא תקינה צריך לבדוק לחצי דלק וקריאת קודי תקלות, כל מה שיציעו לך כאן ללא איבחון אלו סתם ניחושים שכנראה רחוקים מהבעיה, צריך מוסך מקצועי לאבחון.

 

כאשר מותקנת מערכת גז עם הסמפטום הזה מניסיוני ברוב המקרים הבעיה הייתה במזרק גז דולף.

התקלה כבר יותר מ 3 חודשים אם זה היה קורה הסרעפת יניקה כבר הייתה מתפוצצת לא?

הגז בכלל מתחיל לעבוד רק אחרי שהמנוע מתחמם ההנעה היא על בנזין

פורסם
נכון, אתה צודק, המערת מופעלת רק לאחר התנעת המנוע, אבל לא למצב שבו אמרתי לך שהמזרק דולף ומזרים גז ללא כל בקרה!!

מאז שעשיתי ניקוי מצערת המצב קצת השתפר עכשיו הוא כבר מניע בהנעה שניה אם היה לי דליפה הייתי רואה ירידה מהירה יותר של גז לא?


×
×
  • תוכן חדש...