Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3079 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צודק,

 

רק זרקתי תחושת בטן, לא לכולם יש את הכלים וקורה שאני שוכח.

 

אבל אולי נתקל בעבר , או טופל במוסך ואז הנושא מוכר לו.

 

אבל צודק.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הייתי ממליץ להתחיל בניקוי יסודי למצערת שבהחלט יכול לשפר את מצב ההנעה. על הדרך לבדוק לחץ דלק אם תרצה יש לי שעון לחץ אתה מוזמן לבוא לקחת.

תודה רבה על העזרה לצערי אני ממש רחוק ממך מקרית שמונה

אתחיל בניקוי מצערת ואעדכן, הרכב צריך גם לעבור טיפול בקרוב אז אעשה גם את זה.

פורסם

מדטבר במצערת חשמלית. את הפתיחה שלה עושים באמצעות דוושת הגז שהיא מחוברת למקור המתח שלה גם שהיא מחוץ לסעפת היניקה ולא פותחים בכוח אז תהיה לידו שהוא מבצע את הניקוי.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
מדטבר במצערת חשמלית. את הפתיחה שלה עושים באמצעות דוושת הגז שהיא מחוברת למקור המתח שלה גם שהיא מחוץ לסעפת היניקה ולא פותחים בכוח אז תהיה לידו שהוא מבצע את הניקוי.

מעדכן: נעשה ניקוי מצערת וטיפול 15 אלף לרכב הסל"ד בהנעה ירד ל 900 הרכב נהיה שקט יותר אך יום אחרי זה הבעיה חזרה לא מצליח להניע בפעם הראשונה וכשמניע הסל"ד הוא 1000 וזז קצת ל 1100-1200 ויורד אני מדבר על הרכב כשהוא עומד

פורסם
כיצד בוצע הניקוי? האם המצערת פורקה לחלוטין מהרכב ונוקתה בחוץ?

לא, המצערת לא פורקה, נוקתה מבפנים, אתה ממליץ לפרק לגמרי?

פורסם

נו בטח שלפרק אותה מהרכב. לא מקצועי בעליל להתיז עליה שהיא מחוברת לסעפת ולטעון בפניך שהיא נוקתה. אני מקווה שלא גבו כסף על ניקוי בשיטה זו.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)
נו בטח שלפרק אותה מהרכב. לא מקצועי בעליל להתיז עליה שהיא מחוברת לסעפת ולטעון בפניך שהיא נוקתה. אני מקווה שלא גבו כסף על ניקוי בשיטה זו.

מעדכן שהוצאה המצערת ונוקתה אך ללא הועיל עדיין מתקשה להניע כשקר

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?645137-%D7%A8%D7%A0%D7%95-%D7%A4%D7%9C%D7%95%D7%90%D7%A0%D7%A1-2-0-2011-%D7%94%D7%AA%D7%A0%D7%A2%D7%94-%D7%A7%D7%A8%D7%94

שמתי לב למדריך הזה הוא דומה לשלי או שזה שונה כי שלי אלקטרונית?

מכל השלבים שם הוא רק הוציא את המצערת ניקה וחיבר חזרה

עריכה אחרונה על ידי ilia1
פורסם
זה הזמן לעבור לבדיקת לחץ דלק.

בתחילת האשכול כתבת שיש לבצע ניקוי ייסודי למצערת מה שלא פתר את הבעיה עכשיו אתה כותב שיש לבדוק לחץ דלק. על מה אתה מבסס את הצורך בבדיקת לחץ דלק ?

איזה לחץ דלק יש לבדוק ? לחץ דלק של המשאבה הטבולה במיכל או משאבת לחץ גבוה ?

מה קשור לחיצה על דוושת הגז בזמן ההתנעה שעזור להניע את הרכב ?

איזה כייף לי :)

פורסם

ראשית כל לא אני ולא אתה ולא אף אחד פה יכול לקבוע חד משמעית מה הבעיה. על פי התופעות שחווה פותח השירשור ועל פי נסיון עבר עם תקלות דומות יכולות להיות מספר אופציות לפיתרון התקלה ובניהם גם ניקוי המצערת בצורה יסודית. מכיוון שהניקוי לא פתר את הבעיה זה הזמן לעבור לבדיקת לחץ דחק ואני מדבר על הלחץ הראשוני שבונה המשאבה שבמיכל. מה גם שעל פי הוראות יצרן ומי כמוך חובב הוראות יצרן המשאבה צריכה להיות מוחלפת פעם ב 6 שנים או סביב ה 130 אלף קילומטר..המשאבות של הפוקוסים מתחילות להראות סימני גסיסה בטווחי הקילומטרים האלה. אז בדיקת לחץ יכולה לתת כיוון לא רע לעניין המשאבה והתמודדות עם התופעה.


×
×
  • תוכן חדש...