Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3150 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

עזרתכם בבקשה

כאשר אני מגיע לאזור ה 7000 סל״ד אור גבוה מתנתק .

החלפתי מצבר ומיישר זרם לפני כשנה ( 4000 קילומטר בערך ללא קשר לתקלה הנוכחית )

מה יכול לגרום לתקלה מהסוג זהה?

בדקתי בניוטרל על 7000 סלד אור הדרך מתנתק ,האור מאחור נשאר דולק ווינקרים עובדים .

בנוסף בחודשים האחרונים הסטרטר לא מגיב למשך דקה - לוחץ קבוע על ההתנעה ומגיב לאחר כדקה דקה וחצי ,

ואז נדלק ... זה קורה בכל פעם שלישית רביעית שאני מתניע ( לא תמיד )

תודה

פורסם

אם אור גבוה מתנתק עקב מגע רופף, הרי גם נורת חיווי תכבה. אם אור גבוה נדלק, ורק בטורים גבוהים נכבה =מגע רופף.

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם

תודה said

מסתבר ששתי הנורות לא דולקות בטורים גבוהים

נשאר דולק רק הנורה המרכזית שנדלקת כשהסוויץ

פתוח ,

אני לא יודע איך לתקוף את הבעיה למרות שיש לי חוש טכני טוב ,

יש לכם המלצה לחשמלאי במרכז ?

תל אביב , חולון והסביבה

פורסם

תודה לעונים

היתי אצל מכונאי/ חשמלאי אופנועים

התעסק עם החשמל שעתיים וחצי ,מסתבר שהבעיה בקונקטור של העזעקה

מתחת לכסא ... לא יודע בדיוק מה התיקון אבל הבעיה

נפתרה ... נפרדתי בשמחה מ 300 שח .

התיקון נעשה בסדנא 16 תל אביב אצל טוני

אדם הגון וישר לטעמי .

×
×
  • תוכן חדש...