Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצמד לא מפריד בפיזו 309 1993 1600


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק שים לב שאסור לכוון את הכבל כך שהוא כל הזמן מתוח. יש הגדרת יצרן לכיוון הכבל, לרוב משהו סביבות 2מ״מ חופש.

יום טוב גם לך

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אוו רעיון מעולה אני אבדוק, אבל זה שקול להשתמש במסנכרן של הילוך ראשון כמעין בלם קלאץ'(כמו במשאיות).

זה לא יוביל לשחיקה מוגברת שלו? או שזה ממש בקטנה?

את נקודת החיכוך אני יכול לשנות כי הקבל קלאץ' ניתן לכיוון, אבל הקלא'ץ מרגיש בריא.

 

לא יישחוק שום סינכרון..אתה עושה זאת בעמידה מוחלטת כמובן.

פורסם
רק שים לב שאסור לכוון את הכבל כך שהוא כל הזמן מתוח. יש הגדרת יצרן לכיוון הכבל, לרוב משהו סביבות 2מ״מ חופש.

 

צודק לחלוטין כאשר מתחתי יותר מידי, הבחנתי כי גם כאשר איני לוחץ על המצמד הוא היה לחוץ מעט והחליק תחת עומס.

תוקן במהרה.

העיקר שיהיה חופש בפדל לא קריטי עם זה 1 או 4 מ"מ.

פורסם

העיקר שיהיה חופש בפדל לא קריטי עם זה 1 או 4 מ"מ.

גם זה לא מדוייק..

כידוע לך מתכות מתרחבות עם עליית הטמפרטורה.

חופש של 1ממ בבוקר סתיו קריר בקלות יכול להפוך למינוס 1ממ כעבור זחילה בפקק.

מצד שני אם תתן חופש גדול מידי אתה פוגע בטווח ההפרדה של הקלאצ'.

 

לא סתם טרח היצרן והגדיר כיצד למתוח את הכבל. מומלץ להצמד לזה.

האתגר הוא למצוא את הנתון הזה.. באוטודאטה הוא לא מצויין.

לאופנועים יש לי מגוון ספרי יצרן מקוריים ובכולם זה מצויין. לרכבים להשיג ספרים ברמה שכזו זה אתגר מעניין..

יום טוב גם לך

פורסם (נערך)

אפשר גם לפנות לבעל מקצוע שראה כמה מכוניות כאלה בעבר ולהתייעץ לפני שעושים דיאגנוסטיקה באינטרנט.

אולי החלפת שמן גיר תעזור? אולי מנגנון כיוון הכבל לא תקין? אולי באמת צריך להחליף קלאץ'?

 

אלעד

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
אז אם על ידי שילוב ראשון אני מסוגל לשלב רברס ללא חריקת גלגש של רברס פשוט לנסוע ככה?

לוותר על החלפת קלאץ' כרגע?

 

אם גובה נקודת החיכוך תקין והרוורס מישתלב נקי לאחר הכנסה לראשון אז סע לשלום ואל תחפש הרפתקאות!

פורסם
אפשר גם לפנות לבעל מקצוע שראה כמה מכוניות כאלה בעבר ולהתייעץ לפני שעושים דיאגנוסטיקה באינטרנט.

 

אולי החלפת שמן גיר תעזור? אולי מנגנון כיוון הכבל לא תקין? אולי באמת צריך להחליף קלאץ'?

 

 

 

אלעד

 

לא בדקתי דבר ברינטרנט, פשוט מובן לי כי קורה שכם עם מצמד לחוץ עד הסוף כח מועבר לתיר של הגיר.

לכן הוא מסתובב וגורם לרעש של שילוב הילוך רברס

פורסם

כל חיי כנהג נסעתי במכוניות PSA. רק ברכב אחד החלפנו קלאץ' ובכל השאר הוא היה תקין. בכל אחד מהרכבים שילוב לרוורס היה קצת מעצבן. לפעמים הייתי מגלה שכאשר אני משחרר מעט את הבלם ומשלב לרוורס הוא משתלב חלק. פעמים אחרות שילבתי לראשון ואז לרוורס. אף פעם לא שילבתי בכוח.

בנוסף כיוון שאף אחד לא העלה - מה מצב החופש בידית ההילוכים? אולי השטאנגות גמורות ומקשות על בחירת ההילוך?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

חשוב להדגיש כי לא מדובר בקושי שילוב בשל אי סינכרון גלגלי שיניים.

כאשר יש רעש בשילוב הוא נובע מכך שהגיר מסתובב כאשר הקלאץ לחוץ.

כח מועבר לציר של הגיר גם כאשר הקלאץ' לחוץ עד הסוף-לא תמיד.

פורסם

אבל אתה מתאר רק בעיה בהכנסה לרוורס.

אם הגיר מסתובב גם כאשר הקלאץ לחוץ לדבריך, זה היה מוביל לבעיה גם בהכנסה להילוך ראשון

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

אמנם הגיר מסתובב אבל הכח המניע אותו כאשר הקלאץ לחוץ הוא קטן מאוד לכן אני יכול להתגבר עליו בקלות.

כמו כן השילוב להילוך ראשון שקט בשל מסנכרן.

אני חושב שזה קורה בגלל חוסר בחופש תנועה של דסקת החיכוך על הציר של הגיר.

כך כאשר המצמד לחוץ גלגל התנופה מלטף את דסקת החיכוך וגורם להעברה של מעט מאוד כוח לגיר.

מספיק כדי לסובב אותו בניוטרל ולהרעיש בשילוב רברס.

פורסם

במישור, לאחר ששילבת את ההילוך, תעזוב בלם.

לפי התיאוריה שלך הרכב אמור לנסוע לאחור.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם (נערך)
במישור, לאחר ששילבת את ההילוך, תעזוב בלם.

לפי התיאוריה שלך הרכב אמור לנסוע לאחור.

 

אלעד

 

אלעד אני מדגיש כי הכח שמועבר לגיר הוא נמוך מאוד לא מספיק כדי להניע את הרכב אלה רק כדי לסובב את ציר תיבת ההילוכים בהילוך סרק.

לכן אני מצליח להתגבר על הכח הזה ולשלב הילוך 1 ורברס, בלי קושי מיוחד רק רעש שאני מעוניין למנוע.

אגב באופנועים עם מצמד רטוב גם עם מצמד לחוץ עד הסוף השמן יכול להעביר מומנט מהמנוע לתיבת ההילוכים.

לכן רואים את השרשרת קופצת בשילוב הילוך מסרק, צניחה קלה של סיבובי המנוע בסרק.

עריכה אחרונה על ידי yonatanalman
פורסם

ואתה מזהה ירידה בסל"ד בשילוב להילוך? ראשון ורוורס?

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה


×
×
  • תוכן חדש...