Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3189 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בוקר טוב,

לאחר שיטוט פה בפורום וקצת קריאה בנושא, קבעתי להפגש עם ישראל srool.

בחור מקצועי, מסביר הכל בצורה פשוטה ועונה על כל שאלה.

לאחר פגישה של כמה שעות איתו, החלטתי לקנות ממנו מגבר Eton sda 100.6 שיתחבר לקומפוננטים של הרץ DSK 165.3 ואחוריים של קיקר CSC68, ובינתיים גם לזוג רמקולים בייתיים גדולים שהעמסתי בבגז' עד שאתקבע על סאב.

התקנה ראשונה שלי עם הרבה בלתמים.

עכשיו נתקלתי בבעיה,

כרגע בצורה זמנית חיברתי את הרמקולים הקדמיים בעזרת הכבלים סטוק של היצרן שמחוברים לכבל 14 גייג'.

איך אני מגיע לחיבור של הרמקולים בצורה ישירה לרמקולים? נראה שהכבלים שעוברים מהדלת אל פנים הרכב מחוברים בצמה שאינה ניתנת לפירוק, אלא אם אפרק את כל הדלת ואוכל להגיע לקליפסים שמחזיקים אותה בפח. למישהו יש נסיון עם הקיה, או כל רכב אחר, בהעברת הכבלים אל תוך הדלת?

טריקים כלשהם?

העלה פה תמונה בהמשך היום.

תודה!

עריכה אחרונה על ידי Arikk68
פורסם

היי אריאל,

 

אין לי ניסיון עם הדלת הספציפית שלך, אך מקרה שבאמת נדרש לפרק את כל הדלת הוא נדיר.

א. הבן את התיאוריה של מה שאתה צריך לעשות:

1. זיהוי הגומיה שעוברת בין הדלת לגוף הרכב, וזיהוי שני צידי המחברים.

2. אילו סוגי מחברים אלו? גומי? פלסטיק (קונקטורים)?

3. פירוק הקונקטורים/גומיות והבנה של המקום שיש לטובת השחלת חוטים נוספים. יש מצביפם בהם תצטרך לקדוח באזור ריק בקונקטור או להרחיב חור קיים.

5. השחלה של החוט בתוך הגומיה המוליכה, אפשר להיעזר בסטלבנד, ממליץ לא לפצוע אותה כדי למנוע חדירת מים שעלולה להוביל לקורוזיה.

 

אני ממליץ להתחיל מהדלת ואז לעבור לקיק פאנל, לי יותר קל להשחיל מהדלת ולמשוך מהקיק במקום הפוך.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

זה לא משנה איזה רכב זה, אתה תצטרך בכל זאת לפרק את הדלת, לחתוך את הקיימים של הרמקול ולחבר חדשים, מפה זאת כבר עבודה פשוטה, להעביר את החוטים בין הגומייה שבין הדלת לרכב, משם לפאנל של הרדיו או אחורה למגבר.

hu: pioneer prs80

amp: celestra fa2300x, Zapco ST-2000XM II, hertz hdp4

front: hertz spl show ST44 + SV165L

sub: fi q15, psi recone

פורסם (נערך)
היי אריאל,

 

אין לי ניסיון עם הדלת הספציפית שלך, אך מקרה שבאמת נדרש לפרק את כל הדלת הוא נדיר.

א. הבן את התיאוריה של מה שאתה צריך לעשות:

1. זיהוי הגומיה שעוברת בין הדלת לגוף הרכב, וזיהוי שני צידי המחברים.

2. אילו סוגי מחברים אלו? גומי? פלסטיק (קונקטורים)?

3. פירוק הקונקטורים/גומיות והבנה של המקום שיש לטובת השחלת חוטים נוספים. יש מצביפם בהם תצטרך לקדוח באזור ריק בקונקטור או להרחיב חור קיים.

5. השחלה של החוט בתוך הגומיה המוליכה, אפשר להיעזר בסטלבנד, ממליץ לא לפצוע אותה כדי למנוע חדירת מים שעלולה להוביל לקורוזיה.

 

אני ממליץ להתחיל מהדלת ואז לעבור לקיק פאנל, לי יותר קל להשחיל מהדלת ולמשוך מהקיק במקום הפוך.

 

זה מחובר באמצעות קונקטור שנראה שהדרך היחידה לפרק היא בעזרת פירוק הדלת, אחרת אני לא מצליח ללחוץ על כל הקליפסים שמחזיקים אותה. והגומי עצמו מאוד "לא נגיש", הוא הדוק מאוד על הכבלים של היצרן ונראה שאין באמת אפשרות להכניס לשם עוד כבל.

במידה ואילו אכן קונקטורים, כיצד אפשר להעביר את הכבל מבלי לשנות את תצורת הרכב ולקדוח?

עריכה אחרונה על ידי Arikk68
פורסם

בגדול, אתה צריך לפרק את המחבר, למצוא מקום פנוי, ולקדוח חור (בשני צידי הקונקטור), אבל בזהירות רבה שלא לפגוע בחיווט אחר. אם לך בזה ניסיון, וגם לא כלים וזוג ידיים טובות, עדיף שתיעזר במישהו שכן עשה וכן מכיר, כי הנזק שאתה יכול לגרום הוא לא קטן בכלל.

פורסם
בגדול, אתה צריך לפרק את המחבר, למצוא מקום פנוי, ולקדוח חור (בשני צידי הקונקטור), אבל בזהירות רבה שלא לפגוע בחיווט אחר. אם לך בזה ניסיון, וגם לא כלים וזוג ידיים טובות, עדיף שתיעזר במישהו שכן עשה וכן מכיר, כי הנזק שאתה יכול לגרום הוא לא קטן בכלל.

למזלי באתי מבית רוסי יאקי שאוהב עבודת ידיים.

דוד שלי התנדב לעזור במשחק, וכנראה מה שאעשה זה שימוש במחבר הקיים - אמצע זוג חורים פנוי או שאעשה כעצתך ואתחדש בחורים חדשים.

×
×
  • תוכן חדש...